Uyandığımda hava aydınlanmıştı.
Etrafa baktığımda mutfaktaki masanın hazır olduğunu gördüm.
Masaya yaklaştığımda üzerinde not olduğunu gördüm,okumaya başladım;'Biz Carlos ile dışarıya çıkıyoruz.
Umarım kahvaltıyı beğenirsin,
beğenmezsende idare etmek zorundasın. :P'Demek Carlos beni sattı,ona 1 hafta boyunca mama vermicem.Görsün bakalım satmak ne demekmiş.
Masaya oturdum ve yemeye başladım.Hımm çokda lezzetli olmuş..Anahtar sesi duyduğumda ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm.Carlos'un sesini duyuncA rahatladım,kanepeye geri döndüm.Carlos neşeli neşeli havlayarak yanıma geldi,kanepeye çıktı.Yüzümü yalamaya başladı.
Yüz vermedikçe daha çok yalamaya başladı."Sen onla dışarıya çıkarken beni düşünmedin!"Carlos kendini sevdirmeye -affettirmeye- çalışıyorken adamın bizi izlediğini gördüm,gülümsüyordu,yüzünde de maskesi yoktu.Çok güzel gülüyor be.
Onu izlediğimi görünce yüz ifadesini değiştirdi.Yanıma geldi,"Al telefonunu getirdim."Demesi ile telefonu bana vermesini bekledim.Çok soğuk konuşmuştu.Telefonumu bana vermesi ile mesaj bölümüne girdim.
Melih'ten mesaj gelmemiş,hiçmi merak etmedi? Belkide işi vardır?
Ben mesaj atsam ölmem ya.
"Unutuldum galiba."
Adam da koltuğun diğer tarafında telefonu ile uğraşıyordu,Carlos ise,
Halının üstünde yuvarlanıyordu.
"Unutulmadın.""Ee o zaman neden mesaj atmıyorsun?"
"Mesaj atmamı çokmu istiyordun?"
Çok istiyordum.
"Ne alaka?Merak ettim sadece.""Öyle olsun bakalım."
"Olsunn. :))"
Ne yapıyorum ben ya.Görmediğim,
tanımadığım insan hoşlanmaya başlamıştım.Kendine gel Aslı!!
"Ee kahvaltı yaptınmı?""Evet,yaptım."
"Beğendin mi?"
"Beğendimde ne alaka?"
"Hiç öylesine.Havalar soğumaya başladı,dikkat et."
"Sende :)"
2 Gün Sonra;
Adam ile konuşuyorduk,bana adını söylediğinde çok şaşırmıştım.Melih.
Onun olabileceğini düşünsemde değildi.Neden kendini gizlesinki?
Hemde yanındayken.Melih ile de çok iyi anlaşıyorduk arada sırada atışıyorduk.Ben Carlos'a mama vermicem demiştim değil mi?
Dolu dolu verdim :) Bugünde,Carlos'u gezdirmeye çıkmıştık.Ben kaybolurum,yolumu bulamam diye
Melih'de benimle gelmişti.Diğer dağ evinden kıyafetlerimide getirmişti.
Diğer,benim sevdiğim melih ise çalıştığını söylemişti.Sevdiğimi belli etmeye başladım da onun beni sevdiğinden emin değilim.
Yada benimle o yönden hiç konuşmamıştır.
Dün akşam çokk güzel kar yağdı.
Carlos daha fazla dayanamayaral kucağımdan atladı ve karla oynamaya başladı.....
Eve geldiğimizde çok yorulmuştum,Carlos'uda yanıma alıp yattım...
Aras'tan;
Burak'ın okuldan çıkmasına az bir zaman kalmıştı.Geçen hafta onu bir kreşe yazdırdırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'SON EMANET'🌷
Teen Fiction14.02.17-17.03.17 #Mavi'nin en güzel tonusun.. "Emin ol kendini değersiz sananlar,kendini zeki ve güzel sananlardan daha zeki ve güzeldir.Kendine haksızlık etme." ... "Beni ilgilendiriyor,beni ilgilendirmesi seni ilgilendirmiyor.Küçük Hanım!"