14.Bölüm(1.Kesit)✔

381 18 2
                                    

✔Düzenlendi.

Serkan yanıma yaklaştıktan sonra oturmam için işaret verdi daha sonrada kendisi oturdu."Ne oldu güzelim bir sıkıntımı var?"Yalan söylemeye gerek yoktu,ama lafı çevirmekten zarar gelmez."Burak beni merak eder."Serkan rahatlamış bir şekilde,"Aslı merak etme ararım Özlem teyzeyi haber veririm.Birşey demez."Ahh gerizekalı!
"Anlaşılan senin hiçbirşeyden haberin yok."kaşlarını çattı,"Birşeylerden haberim mi olması lazımdı?"
Nasıl anlatacaktım ki.En iyisi anlatmamak.Gözlerimi elimin tersi ile ovaladım.Kendime gelmeye çalıştım.Ayağa kalktım,pencerenin yanına geçtim.Bana bakıyordu çok özlemişim..Birşeyler olduğunu anlamıştı işte!
"Benim gitmem gerek."
"Hayır hiçbiryere gidemezsin!"
Tek kaşımı kaldırarak ona baktım.
"Bana herşeyi anlatmadan bu odadan bile çıkamazsın Aslı!"Anlatmamakta kararlıydım."Tamam o zaman bana birkaç kıyafet ayarla."Dedim,rahat bir sesle ama sadece sesle çünkü baya gergindim.
"Sen bilirsin."Diyip yüzüme bile bakmadan odadan çıktı.
SABIR..

Ee ne yapacaktım ki ben bu odada?Kitaplıktaki kitaplara bakaduruyum.
Çok güzel kitaplar vardı ve birçoğu benimde sevdiğim kitaplardı..

Kapı açıldığında gelen kişiye baktım.Yerde oturmuş birşeyler düşünüyordum,tanımadığım orta yaşlı bir teyze,"Serkan Bey sizi aşağıda bekliyor."Demek hizmetli hmm gideriz bizde,kafamı tamam anlamında salladım.Kapıda beklediğini görünce beraber ineceğimizi anladım daha fazla bekletmeyerek yerimden kalktım..

Salona girdik,çok büyüktü siyah ve altın rengi kullanılmış.Saray gibi ev.
Acaba neden İzmirde?Ben etrafı incelerken Serkan'ın geldiğini hissettim,çaktırmamaya çalışıyordum ki Serkan'ın öksürüğü ile ona döndüm.
"Söyleyene kadar bu evdesin.Okulunu dert etme,ben müdürü ile konuştum.Durduğun oda benim odam olduğu içinde başka odada kalacaksın.Şuan odanı hazırlıyorlar 15 dakika sonrada seninle birlikte alışveriş merkezine gideceğiz.Üstüne başına bişeyler alalım."E yuh ama sanki ben onun çocuğuyum.Başımı hayır anlamında salladım ama öyle bir bakış attı ki anında kararımı değiştirip'Tamam'dedim.Memnun olmuşcasına gülümsedi.Dengesiz!
"Hadi çık benim odama hazırlan,saçını falan düzelt.Acelet et!"
"Tamam."Geldiğim yoldan geri odaya gittim.Üstümdekilerinde Serkan'ın olduğu aklıma gelince onun dolabını açtım.Gömleğini giyebilirdim,gömlek elbise olurdu.Hımm mavi gömlek,beyaz gömlek,gri gömlek,siyah gömlek...En iyisi mavi gömlek.

Üstümdekileri çıkartarak gömleği giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümdekileri çıkartarak gömleği giydim.Saçımı ellerimle düzelttim ve salık bıraktım.İdare ederdim.
Aşağı indim 'gidebiliriz'Dedim.Beni inceledi kaşlarını çattı,"Ne?Kıyafetlerim yok."Bunu dememle rahatladı.Evden çıkıp arabaya bindik..

Büyük bir AVMnin önüne geldik.
Arabayı durduktuktan sonra ilk onun inmesini bekledim.O inince bende indim,o önde ben arkada bir mağazaya girdik.
"Git birşeyler al üstüne başına ha öyle elbise falan alma,evden dışarıya çıkmayacağın için gerek yok.Parama yazık."Oturacak biryer buldu."Ben buradayım."
"Tamam."
Bir başkası olsa bu kadar alttan almazdım.O benim sevdiğim adamdı.
Dışarıya çıkamayacağıma göre rahat birşeyler almalıyım,pijama bölümüne gittim.Siyah,mavi,gri renklerde 3 takım aldım,3-4 tanede elbise aldım.(Gece yatarken giymek için)2 siyah,2 beyaz,1 gri tişört aldım.1 tanede kot pantolon alsam iyi olur..Pantolonuda aldım.Bu kadarı yeterdi galiba..
Serkan'ın yanına gittim.
"Aldım,gidebiliriz."
Kafasını sallayarak kasaya yöneldi.Ücreti ödedi,mağazadan çıktık.Ben AVMden çıkacağımızı düşünürken iç çamaşır satan bir mağazaya yöneldi.Gözlerimi belerterek ona baktım,ona baktığımı anlayınca,"Seninle birlikte o mağazaya girmeyeceğim."Dedikten sonra durdu.Elini cüzdanına attı,bir miktar para çıkardı."Bu kadar yeterli olur sanırım."Dedi.Parayı aldım,mağazaya girdim..
Ücreti ödeyip mağazadan çıktım etrafıma baktığımda Serkan gözükmüyordu.Off nereye gitti bu adam.Etrafa bakındım oturacak biryer buldum.Onu bekleyemeye başladım...
Aradan 10 dakika geçmişti ortalıkta gözükmüyordu.Ayağa kalktım mağazaların vitrinlerine bakmaya başladım.Yansımadan Serkan'ın geldiğini gördüm,döndüm arkamı.
Tam konuşacakken o konuşmaya başladı."Saçına,yüzüne falan bakım ürünleri aldım."Bian ona sarılmak istedim kendimi zor tuttum.
"Teşekkür ederim."Başını sallamakla yetindi.AVMnin içindeki markete girdik.Mutfak için bişeyler aldık.AVMden çıktık...

Eve geleli yarım saat olmuştu.Yoruldum.Aklıma Burak geldi,benim Aras'a ulaşmam gerek ama nasıl?Serkan'a söylesemmi ki?
Yok yok söylemeyim,onu ilgilendirmez.Aşağıdan birisinin bana seslendiğini duydum.Serkan'ın odasından çıkıp aşağıya indim.
"Efendim?"
"Açım."
"Eee?"
"Yemek yap bana."
"Emredersin!Gerizekalı.Yemek yapamam sana."
"Şş gerizekalı falan ayıp oluyor.Gir mutfağa adam akıllı bişeyler yap."
"Off tamam be."Mutfağa girdim,ne yapacaktım ki ben.Dolabı açtım.Hımm en kolayı omlet,omlet yapıyım zaten bende açım.Dolaptan 2 yumurta aldım..Yumurtayı tavaya döktüm.Dolaptan kahvaltılık birşeyler çıkardım o sırada da omleti çevirdim.Ekmekleride kestim.Omletide tabağa koydum.
"Serkann!Yemek hazır."Der demez soluğu mutfakta aldı yavaş be adam.
"Eee hani benim çayım?"
"Bugünlük çaysız ye.Ölmezsin ya."
Kafasını salladı.Bende oturdum ve omletimi yemeye başladım..

İnşAllah beğenirsiniz.😘😘

'SON EMANET'🌷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin