✔Düzenlendi.
Alarmın çalmasıyla okula birkez daha lanet ettim.Kendi odama gidip giyindikten sonra Burak için birșeyler hazırladım ve evden çıktım..Okula geldiğimde Berk ile Mert tartıșıyolardı.Yanları gittiğimde sustular bende birşey olmamış gibi yerime oturdum.Ders matematikti.Mert'e baktığımda kafasını sıraya koymuş uyuyordu.Bende aynısını yaparak kafamı sıraya koydum...Birisinin beni dürtüklemesiyle kendime geldim.
"Noluyo be!"Kafamı kaldırdığımda Mert ve Berk bana bakıyolardı.
Mert,"Ne olacak 6 derstir uyuyorsun.Öğle arası uyandırayım dedim."
Oha Mert konuştu acaba kafasına falan bişeymi düştü? Herneyse ben o kadar uyumuşmuyum?"Hıı sağol."
Hiçbir tepki vermeden yanımda gitti.Şaşkınca Berk'e baktım."Aslında bu kadar soğuk değil.Seni yeni yeni tanıdığı için böyle,ileri zamanda biraz daha sıcakkanlı olur."Tebessüm ettim ve "Öyle diyosan öyledir"dedim...
Okul çıkışında Berk ile çıkıyordum,tabii Mert'de yanımızdaydı.Berk,"Aslı bir kafeye gidelim mi?Otururuz-konuşuruz falan" "Olabilir 1 dakika bekle"
Mert çarpık bir gülüşle,"Ne o annenden mi izin alacaksın?Ana kuzusu(!)"Anne kelimesini duyunca gözlerim doldu ama ağlayamadım.Neden ön yargı besliyordu bana?Hiçbirşey demeden yanlarından uzaklaştım.Burak için eve Ev telefonu bağlattırmıştım,ne olur ne olmaz.Aradım,çalıyor-çalıyor ve açıldı."Ablacım Burak ne yapıyorsun?" "Oyuncaklarımla oynuyorum." "Aferim,ben 1-2 saat geç geleceğim.Beni merak etme." "Tamam Aslı."
"Tamam Berk gidebiliriz"
"Tamamdır"
Kafeye varınca oturmak için yer aradık,kalabalıktı.
Berk,"Ee Aslı kendinden bahsetsene!"
"Benim aklıma gelmez.Sen sor ben cevaplayım."
"Hımm tamam.Ailenlemi yaşıyorsun?"
"Evet"dedim.Annem olmasada Burak vardı,oda benim ailemdi.Mert düz bir yüz ifadesi ile"Şaşırmadım"dedi.Onu takmadım.
Berk,"Zor olmuyor mu?Annenle falan,yani sana Karışmıyor mu?"
Düz bir yüz ifadesi ile"Benim annem yok."Dedim.Mert'e baktığımda bir pişmanlık gördüm ama kendisini toparlamıştı.Berk'e döndüğümde gözleri dolmuş hatta bir damla gözyaşı akıttı.Neden bu kadar üzüldü ki? Vardır elbet bir sebebi.Bana bakarak"Öldümü? Terkmi etti?"diye sordu."Öldü dedim"Mert'e hiç bakmadım."Başın sağolsun.Benim de"duraksadı biraz,"Bizimde annemiz bizi terk etti.Babamda suçu bizde buldu.Ama biz küçücüktük,ne anlardak ki?"dediğinde garip bişey hissettim.Mert'e baktığımda umursamazca telefonu ile ilgileniyordu.Duygusuz!
"Bencede senin daha doğrusu sizin hiçbir suçunuz yok."
Mert,"Hadi ya buna senmi karar veriyorsun?"dedi.Bu adamın benimle sıkıntısı ne?Kısa oldu ama neyse.😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'SON EMANET'🌷
Jugendliteratur14.02.17-17.03.17 #Mavi'nin en güzel tonusun.. "Emin ol kendini değersiz sananlar,kendini zeki ve güzel sananlardan daha zeki ve güzeldir.Kendine haksızlık etme." ... "Beni ilgilendiriyor,beni ilgilendirmesi seni ilgilendirmiyor.Küçük Hanım!"