✔Düzenlendi.
Aras denen adamla ilgili özel bilgiler bulamamıştım kendini çok,iyi saklamış.Ama bilmediğim bazı bilgiler öğrendim;Babası,üvey annesi,üvey kardeşi vardı.Demekki geçen gün gördüğüm kız üvey kardeşiydi.Azda olsa birşeyler öğrenmiştim ama bir işime yarayacağını sanmıyorum..
Okula geldiğimde sınıfa göz gezdirdiğimde Mert ile Aras denen adam yan yana oturuyolardı.Bu ikisi kavga etmemişlermiydi?Herneyse banane!
Son derse girmiştik ve ders matematik.Bugün matematik dinleyesim geldi..Zile bastığımda Kapıyı Buse açtı(Yeni çalışanım.)
Gülümseyerek salona geçtim Burak çizgi flim izliyor bir yandan da meyve yiyordu.'Burakk' diye seslendim,beni görür görmez koşarak yanıma geldi ve sarıldı...Akşam yemeklerimizi yemiştik masayı toplayan Buse'ye yardım ediyordum ki zil çaldı.Kapıyı açtım,karşımda dayım vardı öz ve öz dayım.Kendisini sevmezdim.Uyuşturucu-sigara-alkol.. ne bok varsa hepsi onda da vardı.
"Ne o beni gördüğüne sevinmedin mi?"dedi,evin içe geçerek.
"Tabiki de sevinmedim!"
Alayla gülüp salona geçti.Bu ne arıyorki burda?Kesin birşey oldu veya benden para isteyecekti.Burak'ın da onu sevdiği söylenemezdi ama benim aksime daha sakindi.
"Eee neden buradasın?"
"Güzel yiğenimi ve yakışıklı yiğenimi görmeye geldim."
"Tamam gördün,artık gidebilirsin!"
"Gideceğim gideceğim.Merak etme ama sizinle gideceğim.Gitmek zorundayız!"Ne diyo be bu?
"Ne demeye getiriyorsun?"
"Kumarda büyük bir miktar kaybettim.Alacaklılar kapıma dayandı,o yüzden herşeyimi sattım."Duraksadı.."Ama yetmedi,o yüzden senden yüklü bir miktar istemek için geldim.Ha ama senin de ödemeyeceğini biliyorum.O yüzden evini satmak zorundasın!"
Duyduğum sözle şaşkınca ona baktım...Kısa oldu ama idare ediverin..
😘😛🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'SON EMANET'🌷
Roman pour Adolescents14.02.17-17.03.17 #Mavi'nin en güzel tonusun.. "Emin ol kendini değersiz sananlar,kendini zeki ve güzel sananlardan daha zeki ve güzeldir.Kendine haksızlık etme." ... "Beni ilgilendiriyor,beni ilgilendirmesi seni ilgilendirmiyor.Küçük Hanım!"