✔Düzenlendi.
Burak neredeydi acaba?Cesaretimi toplayarak,"Burak nerede?"
"Aşağıdaki odada uyuyor."
Azda olsa rahatlamıştım.Kafamı sallamakla yetindim.
"Benim bir kardeşim vardı."Aras'ın sözleri ile ona döndüm."Çok küçüktü 1,2 aylık falan onu en fazla 3 kere görmüşümdür,dahası yok.Ama onun nerede, ne yaptığını çok merak ediyordum.Annem onu istememişti,babamında zaten umrunda değildi.Çocuğu ölse cenazede yalandan ağlar ertesi gün hiçbirşey olmamış gibi devam ederdi."Burukça gülümsedi.Sonra devam etti,"Ama ne olursa olsun onu bulmaktan vazgeçmicem.Ve biliyor musun onunla aynı şehirde yaşıyoruz.Çok az kaldı..Bunları neden sana anlattım bilmiyorum belkide beni tanımadığın içindir."Yutkundum"Belki de"dedim.Aras'tan;
(Adamlarım Aslı'nın evinin önünde nöbet tutuyolardı.Diğer kardeşinde burda olmasını istemiştim.Halbuki ilk başta hiç takmamıştım ama Sedat'ı tek bırakmak istiyordum.)
Bunları neden ona anlattım hiçbir fikrim yok.Burak bana kardeşimi hatırlatmıştı.Gözümden yaşlar süzüldü.Ağlamayan ben bugün küçük kardeşim için ağlıyordum.Burak'ın yanına gittiğimde sanki küçük kardeşimin büyümüş halini görüyordum.Elimle gözyaşlarımı sildim ve paketten sigara çıkardım.İçerken rahatlıyordum bana huzur veriyordu..Ne olursa olsun kardeşimi bulacağım!
Annem beni bile istememişti ki onu nasıl istesin? Bana birkere bile yalandanda olsa 'oğlum' dediğini duymadım.İnsan bir süre sonra alışıyor.Kardeşim gittiğinde günlerce ağlamıştım.3 günlüğünüde olsa onu sevmiştim.İlk defa birisini sevdim oda gitti.İlk annemin ona zarar verdiğini düşündüm,ama kardeşimi evlatlık verdiğini söyledi beni hergün ona götüreceğinede söz vermişti.Bilin bakalım ne yaptı? Tabiki de götürmedi.Kafama taktım lan kardeşimi bulmazsam banada Aras demesinler!
"Mustafa!"
"Buyur abi?"
"Küçük kardeşim ile ilgili olan bütün dosyaları,videoları yarın hepsini masamda görmek istiyorum.Ayrıca Burak ve Aslı'dan DNA örneği alınsın.Onun sonuçlarınıda masamda görmek istiyorum."
"Tamam abi herşey yarına hazır olur."
"Çık."Kafasını sallayarak çıktı.
Birşeyler hissediyordum ama hadi hayırlısı!Bakalım ilerideki bölümlerde bizi ne bekliyor?😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'SON EMANET'🌷
Novela Juvenil14.02.17-17.03.17 #Mavi'nin en güzel tonusun.. "Emin ol kendini değersiz sananlar,kendini zeki ve güzel sananlardan daha zeki ve güzeldir.Kendine haksızlık etme." ... "Beni ilgilendiriyor,beni ilgilendirmesi seni ilgilendirmiyor.Küçük Hanım!"