⏳21.Bölüm⏳

235 16 2
                                    

Gözümü açtığımda havanın karardığını gördüm.Oha bu kadar çok uyumuş olmamalıyım.Saate baktığım
da 4,56 olduğunu gördüm,cama iyice yaklaştıktan sonra yağmurun yağdığını gördüm.Şimşek çakması ile kendime geldim.Allah!Carlos.
Koşarak alt kata indim,korkmuş ve üşümüş.Kıyamam.Hemen kucağıma aldım,okşamaya başladım.
Şöminelerde sönmüştü.Hemen yakmalıyım.Koltuğu kanepenin üstüne koydum üstünede Carlos'u koydum.Mırıldanmaya başladı.
Kısa bir süre uğraştıktan sonra yakmayı başardım.Carlos'u şöminenin önüne koydum,ışıkları açıp,yukarı kata çıktım iki tane battaniye aldım.Koşarak alt kata indim.Gök gürlemesi ile ikimizde korku dolu gözlerle birbirimize baktık tabii Carlos havlayarak yanıma geldi.Onu koltuğunun üstüne koyarak yanıma yatırdım.Üstümüzede battaniyeyi örttüm.Yağmur şiddetini arrtırmıştı.Telefonumu zorla cebimden çıkardım.O sırada Carlos hâla mırıldanıyordu.Telefonu arlkmaya koyarak Carlos'a dahada yanıma çektim.Bende korkmuyo değilim.Köpek sesleri duyunca daha çok korkmaya başladım...

Ne olduğunu anlamadığım bir sesle gözlerimi açtım,cama bakrığımda hâla akşam olduğunu ve şiddetli yağmur yağdığını gördüm.Allah'tan Carlos uyuyor.Anlamadığım sesün,havlama sesi olduğunu anladım.Çoğalmayada başlamıştı.
Yerimden kalkarak kapıya doğru gittim,delikten baktığımda 9,10 köpeğin kapıda olduğunu gördüm,bazıları kapının yanına yatmış sadece havlıyor bazıları ise hem kapıya zarar veriyor hemde havlıyordu.Işıkların kapanması ile çığlık atmaya başladım,Carlos'unda havalamaya başladığını duydum.
Off!!Dikkat ederek,yavaş yavaş kanepeye doğru yürüdüm,zaten şöminenin ışığını görünce normal yürümeye başladım.Carlos'da titremeye başlamıştı.Koşarak kucağıma aldım..Gök gürlemesi,elektriğin kesilmesi,Allah'ım sen bana yardım et.!Şöminede sönmeye başladı,köpekler hâla gitmedi.
Mutfaktan gelen sesle yerimden sıçradım,ama kalkmaya cesaretim olmadı.Bir anda karşımda maskeli biri belirdi.
    Onu gördüğümü görünce eli ile 'sus'işareti yaptı.Kafamı sallamakla yetindim.Bana yaklaşmaya başlayınca korkumda artmaya başladı,yanımdan Carlos'u dikkatlice aldı.
"Hayır.Bırak onu yerine!"diye bağırmamı dikkate almadı.
Benide kolumdan tutarak yerimden kaldırdı.Ben kolumu çekmeye çalıştıkça,sıktı.En sonunda pes ettim.
Mutfak balkonunun oraya geldiğimizde ne yapacağımızı anlamadım.Balkona çıktı ve yere atladı.(yer ile balkonun arasında boşluk çok az)Ona bakmak için daha doğrusu Carlos'a bakmak için bende çıktım,çıktığım anda da sırılsıklam oldum.Adam bir elinde Carlos'u tutarken diğer eli ilede atlamam için bana işaret ediyordu.Köpeklerin havlaması ile atladım.mukemmel!
Ayağımda çorapla ıslak ve pis yere bastım.Önden yürümeye başlayınca bende onu takip ettim..
Yanıma gelip beni elimden tutarak hızlanmaya başladı,bir arabanın çnüne gelince bıraktı ve arabaya binmem için kaş-göz işaretleri yaptı.
Arabaya bindikten sonra Carlos'uda kucağıma verdi.Carlos'u hırkama sarmaya çalışsamda ısınmyaacak çünkü hırkamda ıslak.
Adamda şöför koltuğuna oturdu,biraz bize baktıktan sonra arka koltuğa döndü ve kaban gibi bişey alıp Carlos'un üstünü örttü.
Kim acaba?
Arabayı çalıştırdı bende cama yaslandım ve onu izlemeye başladım.
Çok sert yüz yapısı var,ama yüzünü görmüyorum.Hiçde konuşmuyor...
Ona baktığımı anlamış olacakki dönüp bana baktı,sonrada yoluna devam etti,bende yolu izlemeye başladı.Carlos ise uyumaya çalışıyordu...

2 Saat 20 Dakika Sonra;

Sonunda bir yere geldik.Gene ormanlık alan.Ev siyah ama güzel.

Adam inince bende indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adam inince bende indim.Önden yürüyerek evin kapısını açtı benim geçmemi bekledi ev sıcaktı.Carlos uykusu almış olacak ki kucağımdan atlayarak evde koşmaya ve havlamaya başladı.Adam ise tepki vermiyordu.El hareketleri ile içeriye geçmemi işaret etti.Neden konuşmuyorki?Salonda siyahtı.Çok büyükde değil çokda küçük değil,normal bir evde olsam oturma odası falan zannederdim.

Çok büyükde değil çokda küçük değil,normal bir evde olsam oturma odası falan zannederdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Az çok ısınmaya başlamıştı,saçlarım ıslak ve dolanık olduğunu biliyordum.
Uçlarını tutarak açmaya çalıştım.
Adam beni gözlemledikten sonra ayağa kalktı banada 'kalk' işareti yaptı..Banyoya gelmiştik.Oha!Banyo bile siyah.Ama büyük.

Banyodan çıktı,ben ne yapacağım diye düşünüyorken tekrardan geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Banyodan çıktı,ben ne yapacağım diye düşünüyorken tekrardan geldi.
Elinde ise beyaz havlu vardı.Havluluğa astıktan sonra küvetin suyunu açtı,suyunu hazırladıktan sonra bana döndü,
Eli ile 'hazır'işareti yaptı.İyi hoşda duş aldıktan sonra ben hangi odaya gireceğim?Ayrıca kıyafetimde yok.
"Kıyafetim yok ama?Üstümdekiler ıslak."
Gene eliyle '1 dakika'işareti yaptı,banyodan çıktı.
Beni duyuyor,o zaman neden konuşmuyor?Benim o evde olduğumu nerden biliyo?
Elindekileri bırakıp banyodan çıktı.
Sıcak su iyi gelebilir.

...

(Telefon ve ojeleri yokmuş gibi düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Telefon ve ojeleri yokmuş gibi düşünün.)

gri bir tişört siyah eşofman vermişti.
Onları banyoda giydikten sonra çıktım.
   Carlos'u karşımda görünce gülerek kucağıma aldım.Beraber salona gittik.
Adam,oturmuş telefonu ile ilgileniyorudu.Benim telefonumda dağ evinde kaldı.Aferin bana!
Koltuğa oturdum,"Benim telefonum evde kalmış.Ayrıca beni neden buraya getirdin?Ben ne alaka?"
Cevap vermedi..Oturduğu yerden kalktı yanıma geldi,ayakucumdaki battaniyeyi aldı,başımda beklemeye başladı galiba yatmamı istiyor bende yattım.Oda battaniyeyi üstüme örttü.

Oda battaniyeyi üstüme örttü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Carloss😍🐶🐕

Merabaa😝
Yazım yanlışları için kusura bakmayın..
-İnşallah beğenirsiniz.😍😘

'SON EMANET'🌷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin