ONE DOWN

25.4K 290 9
                                    

Aku melihat tepat ke arah zack dengan senyuman paling sinis.

"zack..zack..zack.." aku mendekati zack. Aku menyentuh setiap inchi mukanya mata ku tak lepas memandang matanya yang kuyu deruan nafasnya kencang, badannya tak berhenti menghasilkan peluh ketakutan.

Suka hati ini melihat betapa takutnya dia sekarang ini.

"Gia..aku yang salah gia lepaskan diorang..hukum aku..aku seorang je gia.." suara garau helmi memecahkan lamunan aku

Aku menoleh kearah helmi " kenapa aku perlu ikut cakap kau..bukan kau yang rasa seksanya..bukan kau yang ada kat tempat aku..dan bukan kau yang terima setiap seksaan! Jadi kau tak berhak nak arah aku!!" Suara aku mula meninggi, aku tak dapat menahan kemarahan aku, kewarasan aku ditahap kritikal selagi aku tak seksa mereka hidup aku takkan tenang.

"Najia laura! Please..lepaskan diorang.." helmi menjerit merayu.

Terkedu, Aku terjelopok jatuh mukaku tunduk kebawah, rambutku ramas, airmataku mula jatuh kepipi. Seketika. Kemudian, aku tertawa seperti sesuatu yang kelakar.

"No..no...no..helmi..no...no aku nak kau tengok...setiap..seorang kematian kawan kau...setiap seorang.. helmi"

Aku bangun dan mengambil sebaldi air ku simbah ke arah zack dan ku lekatkatkan penyepit letrik di kedua puting zack.

Aku memandang sekilas helmi sebelum menekan butang on mesin tersebut.

"No..no..no..no NAJIA!!! No!!" Helmi menjerit dan zack menangis sambil menggelengkan kepalanya seluruh badan zack menggeletar ketakutan.

Mesin letrik dipasang badan zack mula menggelupur kesakitan, sesasat..dua saat zack hangus, mata, hidung dan mulut mengeluarkan darah, badan zack semakin hitam terbakar dek kerana aliran letrik yang begitu tinggi.

Aku melangkah beberapa tapak jauh daripada zack sambil mulai mengira

"1,2,3,4,5" aku berhenti mengira. darah dan serpihan daging zack meletup memenuhi ruang ini. Terkena sedikit di wajahku.

Aku melompat sambil menepuk tanganku seperti baru melihat bunga api yang meletup ke udara

"Ain that fun guys...hahah look at that..he's gone..what a suprise..." hanya tinggal pergelengan tangan zack yang masih tersangkut di rantai besi tersebut.

Aku menutup mesin letrik tersebut dan memasang lagu kegemaranku melanie martinez madhater.

Aku mula menari diatas serpihan daging dan darah yang bertaburan. Teruja.

Tinggal empat orang sahaja

Tihar
Faruq
Apai
Helmi

Mereka berempat menangis dan meronta, tetapi setiap rontaan mereka tidak membuat aku kasihan malah membuat aku makin semangat untuk membunuh.

"Yeah!..you want more guys!.."

"No..no..no gia please..gia.." mereka meronta meminta simpati daripada aku. Semakin membara nafsu membunuh aku, semakin ketagih darah mereka.

**********************************

Guys..chill up..if you wanna comment just said it up..I'll read it promise.

And jangan malu dan segan untuk vote ok..

I'll really appreciate it...

#love ya 💋

MY TORTUREWhere stories live. Discover now