Aku naik kebilik.
duduk di meja solekku dan memandang diriku didalam cermin. Otak ku masih memainkan aksi yang berlaku sebentar tadi.
Aku menarik rambutku kebelakang dan meramas rambutku. Kasar
Perasaanku bercampur baur. Marah+jijik+kalah+sakit+bahagia
"Whats wrong with you gia!" Aku menjerit. Segala barang yang tersusun dimeja solek kucampak kelantai.
Seperti orang gila aku menjerit kemudian ketawa dan kemudian ku menangis. Serabut!
aku terduduk dibirai katil kepenatan. Kepala ku menunduk ke lantai tangan ku mermas ramas rambutku.
Lama. Aku berteleku disitu. Akhirnya aku mencabut pakaian yang terlerai di badan, kucapai tuala dan masuk kedalam bilik air.
Aku membuka pili air bathtub dan ku tuang shower gel ke dalam bathtub.
Aku mencabut tuala yang terlekat dan ku sangkut.
Dan ku rendamkan diriku kedalam bathtub. Lama.
Mataku terpejam namun bibir mengeluarkan kata.
"Who the one that pathetic najia laura..."
Mata yang tertutup perlahan lahan dibuka melihat syiling. Kepala semakin lama semakin tenggelam didalam air.
Hanya bunyi air bermain di corong telinga. Nyaman.
Terlintas dilayar mindaku bertanyakan soalan.
"Lust or love?"
Dadaku mula berombak kencang oksigen semakin kurang pantas ku menarik diriku kembali ke atas.
Air yang berjuraian jatuh ke lantai. Aku mengesat mukaku dan menarik ketepi.
"It cant be..."