"Son..you going to discuss with ms jia about our project this afternoon right?" Papa memulakan bicara sambil diteguk botol yang berisi air kosong
"Yeah pa.." jawabku sambil membetulkan jam tangan.
"She's great and dominant so dont make anything that would change her mind with our peoject"
"Don't worry pa i will take care of it"
"Good that's my boy.. so confdent like me.." papa membuat reaksi bangga
"Mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi ... am i right?" Soalku sambil kenimgku dijongketkan sedikit
Yeah...you got that point..okay son..papa nak sambung main nintendo"
Aku tersenyum tipis melihat papa dengan headbend dan nintendo switch ditangannya dengan focusnye.
Yeah that's right my papa is awesome.
Aku membiarkan papa bersama nintendonya dan beredar.
×0×0×0×00×0×0×00×0×0×0×0×00×0×0×00×0
Helmi duduk menunggu najia laura di cafe astana.
Tiba satu suara menerjah ditelinga helmi suara yang membuat hatinya berdebar dan suara yang hatinya merindui.
"Hello?" Najia laura menegur helmi yang membelangkangi dia.
Helmi memusingkan bandannya dan terasa seakan dunia berhenti memutarkan masa.
Suara hati helmi berkata "kenapa aku merindui dia?"
Helmi menggelengkan kepalanya perlahan supaya kembali ke dunia nyata.
Helmi mengukirkan senyuman sambil menghulurkan tangan ingin berjabat.
Najia laura terdiam. Kelu. Bibir yang tadinya mengukirkan senyuman terus hilang. Setitik airmata jatuh ke pipi
"Are okay ms gia? Why you cry?" Helmi yang terkejut melihat najia laura menitiskan airmata.
Pantas helmi mengambil sapu tangan ingin mengesat airmata najia laura
"Dont! You dare touch me" najia meninggikan sedikit suaranya sambil mengetap gigi.
"My apology..have a seat?" Helmi cuba meredakan keadaan
Najia laura cuba menenangkan diri dan duduk.
Hati najia laura terasa pedih+rindu ingin sahaja dipeluk tubuh helmi namun itu takkan mungkin terjadi.
Najia laura cuba menyedarkan dirinya "helmi not remember you gia.. and dont make him remember you!"
Helmi sudah rasa tidak keruan kepala helmi diserang migrain sekali lagi namun beserta suara suara yang dirindui "sayang.."
"Call me sayang again"
"You're my submissive"
"Tak guna kau!!"Satu satu suara menerjah sekaligus membuatkan helmi memegang kepalanya terasa seakan ingin meletup.
Najia melihat helmi berpeluh seluruh badan
"Are you okay helmi?"
Helmi bangun dan terus jatuh pengsan.
Najia laura pantas memanggil orang yang terdekat meminta untuk telifon ambulance.