Najia terjaga daripada tidur dalam
dakapan helmi.Nyaman. Najia mengeratkan pelukan.
Helmi tersedar dan mengusap tangan najia laura."Morning sayang" suara bangun tidur helmi
"Morning...ermmm sa...helmi.."
Helmi tertawa lemah bangun2 nak menyakat aku eh budak ni bisik hati helmi..
Najia tertawa dan mencium lembut bibir kering helmi.
Najia meletakkan kepalanya di dada helmi. Nyaman
Beberapa minit najia melihat helmi kembali lena.
Najia bangun dan disarung baju kemeja helmi kedalam seluarnya.
Dicapai henfonnya. Najia melihat helmi masih nyenyak tidur dicium ubun2 rambut helmi.lama. dan meninggalkan helmi.
************************************
Helmi terjaga melihat bilik suite tersebut kosong pantas dicapai henfonnya. Bimbang Najia laura melarikan diri jauh daripadanya lagi.
Henfon pintarnya mempaparkan ws daripada najia.
"Sayang im not gonna leave you anymore. I juast balik rumah i..i need to work sayang" ws ringkas daripada najia laura.
Helmi tersenyum dan mengurut dahinya. Lega apa yang dipikirkan meleset sama sekali.
Namun tetap juga helmi meminta pengawai peribadinya melihat tindak tanduk Najia laura.
Helmi membalas ws Najia Laura
"Morning honey...why you leave me without good morning kiss..😕"
"I'd aready kiss you, but you not awake yet baby"
"Tak achi!"
Helmi tersenyum. Ah indahnya dunia bila dia ada balik. Helmi bangun dan menelefon sara.
"Schedule?"
"Pukul 11 you got meeting with mr iskandar from ht building at melania cafe."
Helmi melihat jam dinding pukul 9.50.
"Orait...sent me the schedule"
"Orait mr helmi"
Talian dimatikan. Helmi terus menapak ke bilik air mempersiapkan diri meneruskan cerita hidupnya.