FARUQ

16.9K 253 14
                                    

  "Apa kau nak buat dengan aku!" Suara garau faruq membuatkan aku tersedar daripada lamunan aku.

Aku tersenyum sinis sambil matanya aku tatap.

  "Aku nak balas apa yang kau buat kat aku masa kat belakang sekolah dulu.."

  "Fuck! Kau aku tak buat apa-apa lagi, aku sentuh kau sikit jelah bodo, kau pikir barang kau baik sangat ke hah! Aku tak hamak lah! Perempuan!"

Saat aku rasa ingin menyiat setiap kulit tubuhnya tapi aku tahan kerana siksaan aku kali ini akan beri dia pengajaran sebelum mati.

  "Oh..jadi kau nak cakap barang aku tak baik lah ni..ok kita tengok."

Aku membuka kasut yang ku pakai dan kemudian baju dan seterusnya sehingga apa yang terlekat dibadanku hanyalah spender dan bra.

  "Sekarang macam mana?" Aku membuat suara menggoda dan menyentuh setiap inchi badannya menggunakan jariku dan berhenti tepat di zip seluar jean faruq.

Aku tersenyum bila melihat seluar jeansnya terangkat.

"Kalau barang aku tak baik kenapa kau jadi macam ni.." aku melorotkan jari aku sepanjang zip seluarnya sebelum menanggalkan seluarnya.

Mata faruq tertutup menahan nafsu.

Aku menyarung sarung tangan getah  sebelum memegang batang faruq dan menggosoknya.

  "Ini yang kau nak kan.." aku menyoal.

Hanya anggukan dan desahan,mata faruq tertutup rapat giginya diketap.

  "Tapi sayang..bukan guna tangan ini " aku menghentikan perbuatan aku.

Gunting di atas troli kucapai

  "Tapi ini.." aku menunjukkan gunting di tanganku pada faruq.

Faruq yang tadi hilang oleh kerana nafsu terus meronta seperti kerasukan hantu.

  "No!..bodoh...kau jangan! Lepaskan aku..perempuan gila! Dasar gila! Ah!"

Aku tertawa gembira melihat betapa takutnya faruq.

  Aku melekatkan jariku kebibir "shh2 senyap2..aku akan bagi apa yang kau nak ok.."

Faruq meronta-ronta cuba melepaskan dirinya.

Aku mendekatkan gunting itu tepat pada batangnya sambil menjerit.

  "Are you ready sayang...." suara bertukar dengan lenggokan manja.

  "No x2! No! Ah!..."

  "Yes! Yes! I will do slice by slice ok sayang..."

"No!!!"

Aku tidak mengindahkan rontaan faruq, aku memegang batangnya yang mula kendur , aku gunting sepotong demi sepotong macam memotong sosej.

Darah memancut keluar terkena seluruh wajahku tapi tidak kuendahkan apabila suara faruq dalam kesakitan lebih mengasyikkan.

Setelah potongan-potongan itu habis aku mengelap mukaku serta sarung tangan yang tersarung di tanganku kemudian aku menyarung jacket dan seluar di badanku.

Aku merenung faruq yang sudah terkulai kesakitan dengan peluh dan darah seluruh badannya.

  "Sakit ke sayang?..sabar ye..sekejap lagi ok lah tu.." aku menyoal dengan suara manja.

Faruq mula menangis teresak-esak. Menyesal mungkin.

    "Ala kesian dia nangis ok2 kita tamatkan ok.." aku mengambil satu shrink suntikan dan ku suntik di badan faruq.

Faruq menggelupur seperti sawan mulutnya mula berbuih-buih dan matanya mengeluarkan airmata darah, anak mata hitamnya terpusing kebelakang.

Beberapa minit kemudian faruq berhenti menggelupur.

  "Hmm mati pun akhirnya.." aku bersuara berserta senyuman paling manis dibibirku.

Aku memandang ketiga-tiga lagi yang masih hidup

APAI
TIHAR
HELMI

"Siapa pula lepas ni ye..." soalku.

Mereka mula ketakutan apai dan tihar mula menangis pinta dibebaskan.

Tapi helmi hanya membisu dan merenung mataku tanpa apa-apa reaksi.

**********************************

Yo guys...so how?

Comment and vote ok

#love_ya

MY TORTUREWhere stories live. Discover now