PEMBUKAAN APARTMENT S'BANE.
"So welcome to mr helmi and ms najia laura! Untuk naik kepentas mengistiharkan pembukaan sbane building"
Helmi dan najia laura naik ke pentas.
Pengacara memberikan gunting untuk memotong reben."Okay 1,2,3! Congratulations! Apartment s'bane its now officially open" semua memberikan tepukan gemuruh
Tiba tiba bunyi tembakan pistol membuat semua yang ada ketakutan.
Segalanya menjadi riuh.
Najia laura terkesima apabila melihat helmi jatuh terjelepuk.
"Sayang!!!" Jerit najia laura sambil dirangkul san diletakkan badan helmi ke pehanya.
"Sayang no no no sayang!" Najia laura cemas melihat darah mula mengalir keluar tanpa henti. Najia laura cuba menghentikan darah yang mengalir dengan sapu tangannya.
Airmata najia laura tak berhenti mengalir.
Helmi memandang wajah najia laura lemah. Tangan helmi yang sudah dipenuhi darah memegang wajah najia laura. Najia laura memegang tangan helmi digengam kuat.
"Can cc can i ask you ssomething?" Suara helmi tersekat sekat.
"What..." najia laura menangis teresak esak.
Helmi mengambil sesuatu dari poket seluarnya dan dikeluarkan sebentuk cincin.
"Will you marry me?"
Suasana yang riuh kini menjadi riuh dengan tepukan.
Najia laura terkesima otaknya masih tak dapat menghadam apa yang berlaku.
"What?!"
Helmi bangun dan menyarungkan cincin di jari najia laura.
Ternyata ini semua rancangan daripada helmi sejak awal lagi kerana itu helmi imgim apartment s'bane dibuka pada tahun 2024.
Muka najia laura bertukar 360 darjah. Perasaan yang takut bertukar marah. Najia laura bangun dan keluar.
Pantas helmi mengejar najia laura sehingga ke luar dewan.
"Sayang!..."
"Dont call me sayang! You think its funny!" Jerit najia Laura
"Hahhahahahha its fun" jawab helmi
Najia memusingkan badannya memandang helmi sambil kening diangkat.
"You really wanna die? I can show you how?"
"Owhhh kay...but you have to fight me first!...on the bed" Helmi memandang najia laura dengan senyuman sinis begitu juga dengan najia laura.
************************************
Sampailah kepenamatnya...so thank you for you guys yang support me comment...thank you very much😊❤❤❤❤💖💗💙💚💜💛 lot of love for you guys...
And wait for my new story 5 pendosa is coming soon!