aku memegang bahu tihar. sambil mempamerkan wajah kasihan.
" tihar okay tak ni nampak macam sakit ja?"
baktihar mengerang sambil badannya mengelupur cuba untuk melepaskan diri.
aku menurukan rantai yang merantai bakhtihar ke bawah supaya senang aku nak seksa dia.
"tihar..tihar pandang AKU!. Aku tanya ni?" aku merentap rambut baktihar supaya memdongak memandangku.
"sakit tak?" soalku
baktihar hanya mengerang dan mencuba lepasakan diri daripadaku.
aku bangun dan menyepak kepalanya. aku menarik nafas dan ke hembus kasar.
" aku pantang aku tanya orang x jawab.!"
aq mengambil serbuk asid beserta air dan ku tuang seluruh badannya.
serbuk asid mula berbuih bertindak menghakis kulit.
aku tersenyum herot "baru puas hati aku."
aku meletakkan bekas asid di atas troli.
aku memandang sekeliling. penuh dengan darah dan daging.
rantai-rantai besi yang dipenuhi manusia kini hanya tinggal jasad dan serpihan daging
aku berpusing-pusing seperti mencari sesuatu.
" eh mana semua orang...kenapa tinggal kau je helmi.."
aku membuat muka bingung.
helmi memandangku kosong dengan mata yang kuyu.
aku tersenyum sendiri.
aku menghampiri helmi. aku memegang mukanya tapi di tepis.
"bunuh jelah aku jia..bunuh jelah aku..aku dah tak sanggup tengok sume ni!!" suara helmi seperti sudah hilang akal.
"helmi look at me..kau nak tahu apa siksaan kau.."
aku turunkan rantai gari yang menggantungkan helmi.
aku merangkul leher helmi sambil berbisik ditelinganya " siksaan kau adalah tengok mayat2 ni..tatap kawan kawan kau ni, aku bagi. kau tengok apa yang kau dah buat! sebab kau semua ni jadi!!!! hahahahhahaha"
aku melepaskan rangkulan dengan mempamerkan senyuman sinis.
aku bangkit dan ku biarkan helmi bersendirian dengan rakan-rakanya maksud aku mayat rakan- rakanya.
aku keluar dan ku kunci pintu besi. paep yang diluar sejak tadi ku arahkan untuk melonggokkan serpihan-serpihan mayat dihadapan helmi dan membersihkan darah di dinding dan lantai.
aku terasa penat sekali. Aku kerling ke arah jam menunjukkan pukul 2 pagi.