"Okay2 aku lepaskan" helmi mula merenggangkan pelukan.
Najia Laura mengerutkan dahinya tanda tak puas hati.
Najia buntu memikirkan cara untuk meloloskan diri lalu najia baring otaknya berfungsi mencari jalan.
Ting! Satu idea datang.
Najia berpura pura menekan perutnya tanda sakit perut.
"Helmi...aku rasa aku salah makan perut aku sakit gile"
Najia mula berbarimg dan mengekrotkan badannya.
Helmi memegang Najia Laura risau
"Are you okay?"
Najia Laura menggeleng.
"Kejap aku telefon doctor peribadi aku"
Damn! Bukan itu yang Najia pikirkan apa yang dia pikirkan helmi akan bawa dia ke hospital berdekatan dan daripada situ de akan buat cubaan melarikan diri namun rancangan gagal
"Ehh tak payah...aku okay cume aku nak rehat"
Helmi tersenyum herot. Helmi sudah mengagak itu hanya rancangan Najia Laura untuk melepaskan diri.
Namun helmi melayan lakonan najia Laura.
"Are you sure you okay?"
"Yeah" balas najia laura lemah.
"I tahu you nak kene kiss lagi kan..."helmi menyakat najia laura
Damn!. Pantas najia Laura tarik bantal dan dibaling ke arah helmi dan satu lagi bantal peluk ditekup mukanya.
Helmi tertawa kuat.
Helmi mengambil kunci gari dan tuala.
Helmi membuka gari yang ada pada tiang katil dan di sarungkan di tangannya.
"Pergi mana?" Soal Najia
"Mandikan budak busuk..." sambil helmi memandang Najia atas bawah.
Najia laura menutup dadanya menggunakan tangan dan tertarik sekali helmi dekat dengan dia.
Ops!.
Helmi memandang tangan najia yang menutup dada. Helmi mengukirkan senyuman penuh makna
"Kenapa tutup tak nak bagi i rasa? Tapi...i dah pernah rasa dah pon" helmi tertawa sambil menjelirkan lidah. Mengejek
Najia laura memandang helmi dengan matanya menjeling marah.
"Eeeee geramnya lah dengan dia ni!" Getus suara hati Najia laura.
Helmi menarik najia ke dalam bilik air.
Di buka pili air suam untuk memenuhi air didalam bath tub.
Helmi meletakkan sedikit shower gel kedalam bathtub supaya berbuih.
Helmi pusing memandang Najia, lalu jari helmi bergerak ke dada najia ingin membuka butang.
Pantas najia menghalang sambil tangannya memegang butang baju.
"Biar aku buat"sambil dibesarkan matanya.
Helmi mengukirkan senyuman nakal dan membiarkan najia membuka butang baju kemejanya yang tersarung.
Najia menyuruh helmi berpusing mdnghadap dinding. Najia berpusing juga membelakangi helmi.
Dibuka satu persatu butang dan dilorotkan kebawah namun tersekat lengan baju belah kiri pada gari.
Damn!
Helmi memerhati tingkah laku Najia laura dari cermin. Najia laura melorotkan baju kemejanya menampakan tubuh badan Najia laura yang putih.
Fuck! I miss that body bisik suara hati helmi. Ereksinya semakin mengeras sehingga ternaik tuala yang dipakai. Diketap giginya menahan rasa.
Dia melihat Najia laura daripada pantulan cermin buntu kerana tak dapat mengeluar lengan baju daripada gari.
Helmi mengambil gunting yang ade bersebelahannya dan digunting selamba baju milik Najia laura.
Najia laura pantas menutup buah dadanya pabila helmi berpusing.
Gigi helmi masih diketap muka helmi berubah ketat.
Mata Najia tertumpu pada tuala milik helmi.
Kini giliran Najia tersenyum nakal.