Mahnı; A Breathtaking Piano Piece - Jervy Hou
Sevmek nedir diye hiç düşündünüzmü siz? Peki ya neden sevilir diye? Sevgi denilen illeti kim dağıtdı aramıza? Kim sevdi ilk? Nasıl anladı bunun sevgi olduğunu?
Ya çok merak ediyorum da, sen sevdin diye her kes sevmeli diye mi düşünüp serptin yüreyimize sevgi tohumlarını? Aklının ucundan geçmedimi hiç, ya bunlar benim gibi sevemez, sevmeyi beceremezler diye?
Evet arkadaş! Biz sevmeyi beceremedik. Belkide sevginin dozunu doğru ayarlayamadık, ne oldu bilmiyorum ama, bizde bir şeylerin ters gitdiyi gün gibi ortada. Neden böyle oldu sence? Biz neden senin gibi sevemedik? Hah, sen kimi ve ya kimleri sevmiştin? Belki biz bir kişiyi sevmekle yanlış yapıyoruzdur kim bilir?.. İçimizdeki sevgini bizi sevmeyenlere sarf ediyoruz diye mi bu kadar sızlıyor kalbimiz? Ya bizi karşılıksız sevənlər, onlara yazık değil mi? Onların duyguları ne olacak? Kalplerindeki sızı ne zaman geçecek?
Bir şeyler söylesene arkadaş! Sevmek zor ama güzel bir şey diye yalandan da olsa teselli etsene bizleri... ve ya bir kitapla çıkı versene karşımıza. İşte sevmeğin anlamı bu kitapta yazılı desene. Bizde okuyalım o kitapıda, öyrenelim sevmeyi...
Salam dostlar. Niyə bu yazı Azərbaycan dilində deyil deyə məni qınaya bilərsiniz, sizi çox yaxşı anlayıram). Bilmirəm niyə amma bu dəfə belə yazmaq istədim. Ümidvaram bəyənərsiniz.