2. kapitola

557 38 2
                                    

Místo nehtů měla ostré drápy. Podívala jsem se na majitelku pracky s vystrašenýma očima. Na prázdno jsem polkla. Její obličej byl strašidelný. Oči měla rudé a v puse tesáky. Zavrčela, jako pes. Podíval jsem se po třídě, jestli někoho neuvidím. U katedry stál Theo a vedle něj brunet z mé třídy, kluk, kterého jsem viděla u dveří a v neposlední řadě chlapce s výraznýma hnědýma očima a dvě naprosto identická dvojčata. Žena, která mě stále držela za ruku, zařvala.

Já zavřela oči. Snažila jsem si namluvit, že tohle je pouze sen, neboť není možné, aby byla jako zvíře. Po chvíli jsem je otevřela v domnění, že vše bude v pořádku. Spatřila jsem Thea a kluky, kteří vypadali stejně jako ona, což mě vyděsilo ještě více. Srdce se mi rozbušilo, jakoby chtělo vyskočit z hrudi. Jediné hnědoočko vypadalo normálně. Zařvali stejně jako ona. Ušklíbla se a odhodila mě na protější zeď. Letmo jsem zpozorovala, jak se na sebe vrhli. Následoval tvrdý náraz. Někdo mě vzal do náručí a odnášel neznámo kam. Déle jsem vědomí udržet nedokázala. V hlavě mi tepalo a zrak se mlžil, takže zavřít oči a na chvíli si odpočinout byla ta nejlepší volba, jakou jsem kdy měla.

*THEO*

Kelsie se mi líbí. Možná víc než to. Je to fajn holka. Ve škole jsme se rozdělili a já šel do své třídy. Stále jsem ji však poslouchal. Měla biologii společně s Liamem a učitelka se jich zeptala, jestli neví, co je to chiméra. Já to vím až moc dobře. Já jsem totiž chiméra už 8 let.
Své výuce jsem nevěnoval pozornost a bez optání šel jsem na záchod. Když jsem se vracel, tak na chodbě byl Liam.
„Liame, nemáš být ve třídě?“ Prohrábl jsem si vlasy a Liam se zamračil.
„Je tady,“ řekl a stále se mračil.
„Kdo?“ Nechápal jsem o kom mluví.
„Kali. A jde si pro Kelsie!“ Konečně mi to došlo. Zamračil jsem se a zavrčel.
„Řekl jsi to Scottovi?“
„Jo, mám spustit školní poplach.“
„Tak dělej!“ Poručil jsem mu. Liam našel to co hledal. Celou školou se ozval školní poplach. Studenti vyběhli ze třídy. Nikde jsem neviděl Kels. Já, Liam, Stiles, Aiden a Ethan jsme vešli do třídy. Stoupli jsme si vedle Scotta, který tam vběhl chvíli před námi. Kali držela Kels za zápěstí. Podívala se na Kali a potom na nás s vystrašenýma očima. Nemohla vědět, co se tady děje. Zařvali jsme a Kali odhodila Kels na zeď. Vrhli se na ni a Stiles šel pomoct Kels. Odnesl ji. My jsme mezitím zabili Kali, proměnili zpět a šli se převléct. Scottovi zapípal mobil. Vyndal ho a přečetl si SMS.
,,Stiles píše, že Kel spí a až vyřídíme Kali, tak tam máme přijet.“ Přikývli jsme. V šatně jsme se převlíkli, protože někteří z nás měli na oblečení krev. Rozdělili jsme se. Liam šel za Clary,  Aiden za Lydií, Ethan za Dannym. Danny ví o všem. Já se Scottem jsme jeli ke Stilesovi.

Slova: 490
Datum: 19.3.2017
Korektováno

Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat