(T-Theo, J-Já)
T: ,,Ahoj Kels, tady Theo. Zapomněla sis tašku do školy v mém autě. "
J: ,,Ahoj Theo, dobře a co děláš?"
T: ,,Ležím a píšu si s jednou holkou, která se mi líbí."
J: ,,Aha. Chtěla jsem jít spát, ale TY si mu napsal!"
Byla jsem na něj trošičku naštvaná a taky jsem trochu žárlila na tu holku.
T: ,,Můžu tě zítra vyzvednout jako omluvu, že jsem tě skoro vzbudil?"
J: ,,Dobře, tak zítra ráno kolem půl osmé...😊"
T: ,,Dobře, budu tam. Kels, už bysme měli jít spát je jedna ráno."
J: ,,Fajn....Dobrou noc."
Nastavila jsem si budík na čtvrt na osm. Otočila jsem se na bok a ponořila se do říše snů.
*****
Ráno mě vzbudil budík. Udělala jsem si hygienu, lehce se namalovala a v pokoji se převlékla.
A k tomu jsem si z vlasů upletla rybí cop. Vzala jsem si mobil a podívala se jestli mi nikdo nenapsal. Měla jsem 2 nepřečtené zprávy.
T: ,,Dobrou noc a sladké sny."
T: ,,Ahoj, tak za 10 minut jsem u tebe."
Ta byla odeslána asi před 5 min.. Pousmála jsem se a odpověděla mu.
J: ,,Ahoj, dobře. Čekám na tebe😊."
Mobil si dala do kapsy. V kuchyni jsem si nalila džus. Vypila jsem ho a vzala si jablko. V předsíni si obula bílé tenisky a vyšla jsem před barák. Čekal tam Theo. Byl opřený dveře spolujezdce. Zamkla jsem a vydala se k němu.
J: ,,Ahoj, jedem." usmála jsem se a objala ho.
T: ,,Ahoj, jo jedem." Objetí mi oplatil.
Nasedli jsme do auta a vyjeli jsme do školy. Celou cestu jsme si povídali a dělali blbosti.
****
Vystoupili jsme z auta, ze zadních sedadel si vzali batohy a šli do školy. Theo si se mnou propletl prsty a usmál se. U skříněk jsem uviděla Scotta, Stilese, zrzku, dvojčata, kluka (dveře) a 2 hnědovlásky. ,,Ahoj." usmála jsem se na ně. Scott se Stilesem mi úsměv oplatili. ,,Kels, tohle je Lydia." ukázal na hnědovlásku.
,,Aiden a Ethan." ukázal na dvojčata. Ty si budu plést.
,,Liam." ukázal na kluka(dveře).
,,Clary, přítelkyně Liama." ukázal na zrzku, která stála vedle Liama.
,,A tohle je nejskvělejší holka na světe. Moje holka Allison." ukázal na hnědovlásku, kterou objal kolem pasu.
,, A ještě tady chybí Kira, ale ta má nějaké rodinné problémy." pozdravili nás a Clary,Lyd a Alli mě objaly. Kluci se jen uchechtli, vzali jsme si věci ze skříněk a vydali jsme se každý do své třídy.
Slova: 411
Den: 7.4.17
ČTEŠ
Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)
أدب الهواةFF na Teen wolf. 1.3.2017 - 4.5.2018 17.8.2017 - #816 v FF 7.9.2017 - 1 K 😍Jste úžasný.😍 8.10.2017 - # 371 v FF 8.11.2017 - 2K 😍Jste neuvěřitelní!!❤ 9.3.2018 - 3K ❤ 23.6.2018 - 4K 🤗❤️😍 Cover@Clary_xxx DOKONČENO