10. kapitola

274 24 8
                                    

Z minulé části

Když jsme dojeli před klub Sinema, jak nám řekla Lydia v autě, tak jsme si srovnaly šaty a vešly dovnitř.

*****

Vešly jsme dovnitř. Já s Allison jsme si sedly k baru a Lydia s Clary šly tancovat.

Barman: ,,Co si dáte, krásky?"

Alli: ,,Džus s vodkou."

Já: ,,Colu s rumem."

Barman: ,,Hned to bude."

Mrkl na mě a odešel nám udělat pití. Zčervenala jsem a dala si pramen vlasů za ucho. S Alli jsme si začaly povídat. Bylo téma Alli a Scott. Allison byla ve škole nová a Scott ji půjčil tužku. Byla to láska na první pohled. Barman před nás postavil skleničky s naší objednávkou. Usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. Svůdně jsem zamrkala a napila z brčka, které mi tam dal. Slyšela jsem zalapání po dechu. Zvedla jsem pohled a dívala se mu do očí. Po chvilce odtrhl ode mně pohled a šel dál pracovat. S Alli jsme se začali smát.

Alli: ,,Flirtovali jste spolu."

Já: ,,Vážně?" (ironie)

Začaly jsme pít. Pily, pily a zase pily. Začínala jsem být opilá, protože holky do mě lily samí alkohol. Najednou jsem měla chuť jít tančit, ale nebyla jsem tolik opilá, abych šla. Jenže se klubem roznesly tóny mé oblíbené písničky ,Heathens'. Hrábla jsem po Allison a táhla ji směrem k davu, který se vlnil do rytmu. Začaly jsme tancovat. Byl to uvolňující pocit. Podívala jsem se směrem k baru na barmana, který nás obsluhoval. Nebyl tam, ale místo něj tam byla nějaká barmanka. Neřešila jsem to a tancovala dál. Holky jsem ztratila. Najednou se mi kolem boků objevily mužné ruce, které si mě přitáhly blíž k němu. Cítila jsem jeho dech na mém krku. Tancovaly jsme jako jeden. ,,Jsem Cameron." řekl mi do ucha hlas, který jsem dnes už slyšela. Otočila jsem se a usmála se. Byl to barman, který nás obsluhoval. ,,Kelsie." řekla jsem mu a spojila si ruce za jeho krkem. Přitáhl si mě ještě blíž ke svému tělu. Cítila jsem jeho problém v kalhotách. Zasmála jsem se a tancovali jsme dál.

*THEO*

S kluky jsme se rozhodli, že půjdeme do klubu jménem Sinema. Máme před ním sraz v 8 p.m.

Doladil jsem si vlasy a oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doladil jsem si vlasy a oblečení. Zamkl jsem barák, nasadil si helmu a nasedl na motorku.yjel směrem klub. Na sobě jsem měl černé triko černé kalhoty a koženou bundu.

Když jsem dojel před klub. Tak jsem si sundal helmu a sesedl z motorky. Kluci tam už čekali. Udělali jsme si klučičí pozdrav. A vešli dovnitř. V klubu hrála hlasitá hudba. Sedli jsme k baru a objednali si pití. Rozhlížel jsem se po klubu, jestli někoho neuvidím. Viděl jsem líbající se páry. V tu chvíli jsem pomyslel na Kels. Jak bych ji rád líbal, objímal, dotýkal se jí a usínal s ní.

V tu chvíli jsem zakotvil pohledem u brunetky, jak tancuje s klukem. Byl to Cameron a brunetka byla podobná mé Kelsie.

Cameron je upír. Už delší dobu ho sledujeme a chceme ho zabít. Protože vždy když měl službu odvedl si jednu dívku. Vždy to byly brunetky. Odvedl je za bar a tam z nich vysál život. Kdo by mu neodolal? Z dívek.

Otočil jsem pohled ke sklenici s whisky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Otočil jsem pohled ke sklenici s whisky. Se sklenkou v ruce jsem se otočil a napil se. Ta brunetka se otočila směrem ke mně. Byla to Kelsie. Takže tady jsou i holky. Ušklíbl jsem se a napil se. Cameron něco pošeptal Kels a odchází s ní. Šťouchnu do Scotta, že ho vidím. Podívá se tím směrem a na mě kývne. Vstanu a jdu jr sledovat. A teď je čas na můj plán a ten zní. ZABÍT CAMERONA!!

Pokračování příště.....

Slova: 608
Datum: 30.5.17

Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat