Z minulé části
,,Byl to upír." odpověděl a vzal si mě do náruče a někam mě odnášel. ,,Aha." zašeptala jsem a v jeho náručí jsem usnula.
*****
Probudila jsem se v cizím pokoji. Cítila jsem na svém pase něco. Podívala jsem se, co to je. Byla to ruka a také jsem cítila něčí dech na krku. Pomalu jsem se otočila, abych zjistila, kdo to byl. Theo. Usmála jsem se a otočila se zpět. Přimáčkla jsem se ještě blíž k němu a zavřela oči. Neusnula jsem jen přemýšlela, co se včera stalo.
Flashback
Když jsme s Cameronem tancovali, tak mi po chvilce zašeptal. ,,Nechceš se na chvilku vypařit?" s úsměvem jsem přikývla. Chytila jsem ho za ruku a táhla ho ven. Uchechtl se a když jsme vyšli ven, zatáhl mě za roh klubu. Přitiskl mě ke zdi a nahnul se ke mně. Usmála jsem se a Cam se zastavil kousek přede mnou. Cítila jsem jeho dech. Vypadalo to, jako by se mě chystal políbit, ale mýlila jsem se. Místo toho se přiblížil k mému krku. Odhrnul mi vlasy na druhou stranu a políbil mě na krk. Zachvěla jsem se. Po chvíli jsem cítila, jak mi krkem projíždí ostrá bolest.
Zařvala jsem a škubla sebou. Jednu ruku ruku dal na druhou stranu mého krku a přitáhl si ho blíž k puse. Vyvalila jsem oči a lapala po dechu. Pomalu jsem zavírala oči a najednou ho ode mne někdo odtrhl.
Sjela jsem po zdi a zavřela oči. Slyšela jsem jen zvuky trhání, skřeky a pak kroky, které SR vzdalovali. Otevřela jsem oči a pomalu zvedla hlavu, abych se podívala, co se stalo. Na zemi, asi 2 metry ode mě, stál velký, majestátní černý vlk a sledoval mě. Takového vlka jsem už viděla. Theo. To on je můj zachránce. ,,Theo." řekla jsem a pousmála se. Vlk pak šel pomalu ke mně a jak šel, nabíralo jeho tělo úplně jiných rozměrů. Najednou ze z vlka stal Theo. Můj zachránce. Když byl u mě, usmál se a zvedl mi hlavu. Podíval se na mě, jestli nenajde nějaká zranění. Našel mi na krku od Camerona. ,,Theo, co byl zač Cameron?" zeptala jsem se ho a přitiskla se k němu. ,,Byl to upír." odpověděl a vzal si mě do náruče a někam mě odnášel. ,,Aha." zašeptala jsem a v jeho náručí jsem usnula.
End of flashback
Včera mě kousl upír!! Šáhla jsem si na krk, ale nic jsem tam neměla. Co se stalo mezi tím, co jsem spala. Pomyslela jsem si a otevřela oči. Protože jsem na sobě cítila pohled. Otočila jsem a viděla jsem Thea, jak mě pozoruje. ,,Dobré ráno, shawty." řekl mi a usmál se. ,,Ahoj." řekla jsem mu a zčervenala pod přezdívkou. Byla jsem v posteli s Theem jen ve spodním prádlem. To jsem neřešila. Protáhl se a vstal. Na sobě měl tepláky. Takže jsem viděla jeho břišní svaly. OMG! Byl krásný. Teď z ním jako zamilovaná puberťačka. Oh, sorry. Já jsem puberťačka. Uchechtla jsem se a vzpomněla si na krk. ,,Theo, jak to že na tom krku nemám kousanec?" zeptala jsem se ho a vstala. ,,No. Dal jsem ti trochu své krve, která tě uzdravila." řekl mi a ze židle si vzal černé triko. ,,Kde mám šaty?" dala jsem si ruku v boku. ,,Tvoje šaty jsou špinavý a vezmi si tohle." Hodil na mě triko, které držel v ruce a ze skříně si vytáhl jiné. ,,Děkuju." usmála jsem se a oblékla si Theovo triko. Bylo mi velké a sahalo mi do půlky stehen. Dneska je sobota. Takže máme volno. Jupí. ,,Co budeme dělat?" zeptala jsem se a přemýšlela. ,,Mě něco napadlo...... Co kdyby jsme se dívali na filmy, potom udělali jídlo. A potom mám pro tebe překvapení." přikývla jsem a s Theem jsme se vydali do obývacího pokoje.
Sedla jsem si na gauč a on vybíral film. ,,Co tam chceš pustit?...... Mám tady Harryho Pottera, Avengers, Let's dance, Piráty z Karibiku 1,2,3,4, Fallen, Crimson Peak a ještě Rychle a zběsile." řekl a otočil se na mě. ,,Třeba Avengers." pokrčila jsem rameny a usmála se. Přikývl a strčil to do přehrávače. Stoupl si a odešel. Vzala jsem si deku, která byla hozena přes opěradlo a zachumlala se do ní. A začala jsem se koukat, po chvilce přišel Theo s dvěma hrníčky. Jeden mi podal a druhý položil na stůl. Byl v ní čaj. Usmála jsem se a poděkovala. Sedl si vedle mě a taky se usmál. Potom začal koukat na film.
Asi v půlce filmu jsem se k Theovi přitulila a vypití hrníček odložila na stůl. Jednou rukou mě objal a políbil do vlasů. Tohle to byla romantická chvíle a to spolu ani nechodíme. Už jsme se spolu líbali, tulili se a spali u sebe, ale nic nebylo. Miluji ho a doufám, že on mě taky. Protože nechci být ve friendzoneu. Když film skončil Theo vstal odnesl hrnky a já mezitím vybrala další film. Harry Potter a princ dvoji krve. Theo se vrátil a sedl si ke mně. Zase jsem se k němu přitulila a koukali se na film. Teď jsem si vzpomněla na svoji kamarádku Lucy. Ta milovala filmy s HP, ale nejvíc asi Draca Malfoye. Stekla mi slza, ale hned jsem ji umřela a dál sledovala film. Když to skončila, tak jsem se protáhla a povzdechla si. ,,Theo, co uděláme k obědu?" zeptala jsem se ho a šli do kuchyně. ,,Co třeba.....špagety s boloňskou omáčkou." přikývla jsem a Theo zatím vyndaval ingredience a já hrnec a pánvičku. Když jsme to měli hotové, vypadalo to úžasně a Ještě jsme si k tomu nalili colu do skleničky.
Sedli jsme si ke stolu a začali jíst. Povedlo se nám to. ,,Kelsie, po obědě tě zavezu k tobě. Vezmeš si něco hezkého na sebe a potom bude překvapení." usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. Když jsme měli snědeno, uklidili jsme to do myčky a to co zbylo dali do krabičky a dali to do ledničky. Šli jsme si na chvíli lehnou k Theovi do postele. Theo si lehl a já se k němu přitulila. Hlavu jsem měla na jeho hrudi a jednu ruku přes něj přehozenou. Theo mě jednou rukou hladil ve vlasech a druhou měl pod hlavou. Takhle jsme leželi a povídali si. Asi za hodinku mi řekl, ať vstanu a jdu k autu. Poslechla jsem ho a vzala si kabelku s mobilem. Čekala jsem u auta. Po chvilce přišel s taškou a košíkem. Dal to na zadní sedadla a já pokrčila rameny. Nasedli jsme a připoutali se. Theo vyjel směrem ke mně domů.
Slova:1084
Datum: 18.6.17
Omlouvám se za chyby. A konečně po dlouhé době vydávám další díl. Doufám, že se bude líbit.Potěší votes a comments. Chtěli byste příští část 13+?
ČTEŠ
Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)
FanfictionFF na Teen wolf. 1.3.2017 - 4.5.2018 17.8.2017 - #816 v FF 7.9.2017 - 1 K 😍Jste úžasný.😍 8.10.2017 - # 371 v FF 8.11.2017 - 2K 😍Jste neuvěřitelní!!❤ 9.3.2018 - 3K ❤ 23.6.2018 - 4K 🤗❤️😍 Cover@Clary_xxx DOKONČENO