(Kurzíva - myšlenky a pohled 3. osoby)
Celou školu se nic nedělo. Až na tělocvik. Jednu chvíli kluci hráli lakros a holky se protahovaly.
Všimla jsem si, jak mi Theo kouká na zadek. Trošičku jsem s ním zavrtěla. Ušklíbla jsem se a strčila do Alli. Podívala se mě, hodila jsem pohledem na Theo a Alli se na něj podívala. Rozesmála se a já taky. Scott se na nás podíval jako na blázny a potom na Thea. Scott do něj strčil a něco mu pošeptal. Theo se na mě podíval a utekl.
A v tu druhou chvíli jsme šli běhat do 'lesa'. V předu běžel Aiden s Ethanem.Za nimi Scott s Theem. V nich se ten vlk nezapře. Já s ostatními daleko za nimi. A se Stilesem v davu. Kluci se někam ztratili, ale my museli běžet dál. Zatočila jsem a zařvala. Začala jsem brečet, protože předemnou na zemi ležela mrtvola. Podlomily se mi kolena a já padala. Ale nad zemí mě někdo zachytil a přitáhl na svou hruď.
,,Šššš, to bude v pořádku. " Stiles. Brečela jsem mu do ramene a smočila mu triko od mých slz. Objímal mě a hladil po zádech. Viděla jsem mrtvého člověka! Stiles mě předal Theovi a šel něco řešit s policií, která ji vyšetřovala. Stiles mluvil s jedním z nich. Theo mi řekl, že je to jeho otec. Šerif Stilinski. Coach mě a Thea omluvil ze školy na zbytek dne a ještě zítřek. Donesl nám věci a jeli jsme ke mně domů. Po cestě jsem přestala brečet. Uložil mě do postele a lehl si vedle mě. Položila si hlavu na jeho pevnou svalnatou hruď. Políbil mě do vlasů a hladil mě po paži.J: ,,Theo, kdo to byl?"
T: ,,Zack, chodil s námi na historii."
J: ,,Je mi ho líto i když jsem ho neznala. Co nebo kdo ho zabil?"
T: ,,Nevím, ale přijdeme na to. Neboj."
Přikývla jsem a zaposlouchala se do tlukotu jeho srdce. Tohle je jako z nějakého filmu, seriálu nebo knížky.
*NOBODY*
Mezitím co Kelsie řešila problémy s nadpřirozenem. Její tělo leželo v nemocnici na lůžku po autonehodě (1.kapitola). Chodili za ní Lucy s Tomem, rodiče. Báli se o ni jako o vlastní. Kelsie byla adoptovaná. Ten večer co se stala nehoda ji to chtěli říct, ale neměli na to příležitost. 'Její máma' nemohla mít děti, tak si ji adoptovali.
****
*THEO*
Kelsie mě o tělocviku provokovala a potom jsme šli běhat. S kluky ze smečky jsme se šli kousek dál prát. Prali jsme se. Najednou jsme uslyšeli křik. Kelsie. Rozběhli jsme se zatím křikem. Když jsme tam doběhli, viděl jsem Stilese jak objímá Kel. A mrtvolu na zemi. Po chvíli přijela policie a Stiles mi ji předal. A šel to vyřešit s otcem(šerifem). S kluky jsme se na sebe podívali. Coach nás omluvil. Odvezl jsem nás ke Kelsie domů. Zůstal jsem tam s ní. Povídali jsme si a po chvilce usnula. Zapípal mi mobil. Psal mi Scott.
(S-Scott, T-Theo)
S: ,,Je Kelsie v pořádku? Bojíme se o ní. Hlavně holky."
Je v pořádku, protože je se mnou.
T: ,,Jo je, teďka usnula."
Vypnul jsem ho a nechal jsem Kelsie spát. Přeměnil jsem se. Byl ze mě kojot. Krásný, černý kojot. Hlídal jsem Kelsiin dům s Kel uvnitř. Nikdy nevíte, co se stane.
Slova: 560
Den: 10.4.17Doufám, že se vám kapitola líbila. Rady i názory příjmu. 😘
Tess💋
ČTEŠ
Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)
FanfictionFF na Teen wolf. 1.3.2017 - 4.5.2018 17.8.2017 - #816 v FF 7.9.2017 - 1 K 😍Jste úžasný.😍 8.10.2017 - # 371 v FF 8.11.2017 - 2K 😍Jste neuvěřitelní!!❤ 9.3.2018 - 3K ❤ 23.6.2018 - 4K 🤗❤️😍 Cover@Clary_xxx DOKONČENO