19. kapitola

246 22 0
                                    

Pátek

Ráno jsem se probudila v objetí Thea. Nahá. Usmála jsem se nad tím, co se stalo včera v noci. Otočila jsem se na Thea, abych mu viděla do obličeje. Usmíval se ze spaní, ale podívala jsem se mu na břišní a prsní svaly. Přejela jsem mu bříšky prstů a nehtů po hrudi. Něco zamumlal a otočil se na záda. Prosadila jsem se na něj obkročmo a políbila ho. Otevřel oči a polibek mi oplatil. Líbali jsme se a dali si další kolo. (P.A. Zrovna mi ve sluchátkách hraje Pillowtalk od Zayna.)

Když jsme skončili, já šla do sprchy a Theo šel udělat něco k jídlu. Vylezla jsem ze sprchy, osušila se a oblékla. Theovo triko a kalhotky. Svrchní část hlavy jsem si sepnula do culíku a všimla si modrofialové značky na mém krku. Udělal mi tam cucflek. Povzdechla jsem si a šla dolů do kuchyně.

U linky stál Theo v teplácích bez trika. Zezadu jsem ho objala a políbila ho na krk, ale musela jsem si stoupnout na špičky. ,,Co bude dobrého?" zeptala jsem se a usmála se.  ,,Pro mojí lásku jogurt s müsli a pro mě smažená vajíčka." řekl a otočil se na mě. Políbil mě na čelo a usmál se. ,,Sedni se ke stolu, donesu ti to." řekl a otočil se zpátky k lince. Všimla jsem si škrábanců na jeho zádech ode mně. Posadila jsem se ke stolu a Theo nám donesl snídani. Sedl si ke stolu a usmál se. A pustili jsme se do jídla. 

******

Nádobí jsme narovnali do myčky a šli zpátky do pokoje. Lehli jsme si do postele a z pod postele jsem vyndala notebook. ,,Kouknem se na film?" navrhl. ,,Dobře." usmála jsem se. Lehla jsem si na jeho hrud'. Přehodil si kolem mě ruku a spustil film. ,,Co si vybral?" zeptala jsem se ho. ,,Fifty Shades of Grey." ušklíbl se. ,,To vážně?"  ,,Jo, zlato." pokroutila jsem nad ním hlavou.

Po chvíli ve filmu byla sexuální scénka. Nevěděla jsem, jak se chovat, tak jsem jen ležela a dívala se. Asi po 10 minutách jsme se s Theem opřeli o čelest postele a dala jsem Theovi pusu na tvář. Usmáli jsme se na sebe a dívali jsme se dál.

Asi v polovině filmu mi Theo odhrnul vlasy z krku a začal ho líbat. Naklonila jsem hlavu na stranu, aby měl lepší přístup. Potichu jsem vzdychla. Různě ho sál, kousal a líbal. Užívala jsem si to.

Udělal mi na krku pár cucfleků a rukou mi bloudil po těle. Odtáhl se ode mně a já otevřela oči. Ani jsem nepostřehla, že jsem je zavírala. Otočila jsem se na něj a podívala se do jeho krásných smaragdových očí, které byly plné vzrušení a chtíče. Začali jsme se líbat, ale u líbání to neskončilo.

****

Když jsme skončili, oblékli jsme se a šli dolů. Já do kuchyně a Theo do obýváku. Udělala jsem k obědu rychle těstovinový salát s kuřecím masem. ,,Theo, pojď je oběd." nandala jsem nám, sedla si a čekala na Thea. Když přišel sedl si, popřáli jsme si dobrou chuť a začali jíst.

Když jsme měli snědeno, dali jsme nádobí do myčky a šli do obýváku. Sedli jsme si na gauč a Theo pustil film. Hvězdy nám nepřály. Je to krásný film.

,,Zlato."oslovil mě v půlce filmu Theo. ,,No?" řekla jsem a podívala se na něj. ,,Kolem půl třetí má přijít parta." řekl a políbil mě do vlasů. Přikývla jsem a políbila ho na tvář. Potom jsem se otočila zpátky na televizi a dívala se. Theo's si mě přitáhl blíž k sobě a usmála jsem se.

***

Když film skončil brečela jsem. To je nejsmutnější film, co jsem kdy viděla. Theo mi podal kapesníky, do kterých jsem se vysmrkala a utřela slzy. Povzdechla jsem si a podívala se na hodiny. 2:20 PM. Za 10 minut tu budou. Políbila jsem Thea a šla se nahoru převléct. Na sebe jsem si vzala černé legíny a Theovo bílé tričko. Učesala jsem se a vzala si mobil. Projížděla jsem sociální sítě a poslouchala písničky.

Vyrušilo mě až zvonek u dveří. Už jsou tady. Tak jsem sešla dolů a u dveří už stál Theo a otevíral jim. Jen co otevřel všichni vběhli dovnitř a objali mě. ,,Ahoj." řekla jsem a všichni mi pozdrav oplatili. Byla jsem ráda, že zase jsme všichni pohromadě. Odtáhli jsme se od sebe a všichni šli do obýváku kromě mě a Clary. My šly pro skleničky na pití a něco k snědku. Vzaly jsme skleničky, limonádu a vodu s citronem pro holky. Položily jsme je na stůl a já s Clary jsme si sedly svým klukům na klín, protože nikde jinde nebylo místo.

Odtáhli jsme se od sebe a všichni šli do obýváku kromě mě a Clary. My šly pro skleničky na pití a něco k snědku. Vzaly jsme skleničky, limonádu a vodu s citronem pro holky. Položily jsme je na stůl a já s Clary jsme si sedly svým klukům na klín, protože nikde jinde nebylo místo.
Povídali jsme si, smáli se, ale nebyl to ten radostný smích. Byl to smích smíchaný s obavami. Přestala jsem se smát a nasadila vážnou až smutnou tvář. ,,Poslední dobou se všichni chováte divně a navíc něco řešíte u McCallových a mě tam nepozvete. Tak se vás ptám lidi. Co se děje?" ke konci jsem zněla zoufale. Deptalo mě, že nic nevím a přesto jsem se bála. Clary se nadechla, že něco řekne, ale předběhl ji Liam. 

,,Kelsie, Lydia měla vidinu, že někdo zemře. To už víš?" přikývla jsem a čekala, co řekne nebo někdo jiný. ,,Tak měla další vidinu. Už víme, kdy udeří. Kdo udeří. A co udělá. A kde se ti stane. Ale nevíme, jak to skončí." Dořekl to za Liama Stiles a povzdechl si. Všimla jsem si, smutku v jeho očích. ,,Tak kdy udeří?" zeptala jsem se a dala Theovi pusu na tvář. ,,Zítra, za úplňku." Řekl mi Scott. Přikývla jsem a vyslovila další otázku. ,,Kdo to udělá?" ,,Nevím, jestli ho znáš, ale je to Peter Hale. Alpha vlkodlak, má synovce Dereka, přeměnil Scotta na vlkodlaka a Lydii na banshee." Jen co to Clary dořekla, hrklo ve mně. Je to snad TEN Peter, do kterého jsem narazila venku, a který mě pozval na večeři. A já to přijala? Schválně se jich na to zeptám.

,,Je mu kolem 37, má hnědý vlasy a modrý oči. A měří tak nad 170?" zeptala jsem se a čekala na jejich reakci. ,,J-jo." Řekla vystrašeně Allison. ,,Tak toho znám. Alli, když jsem šla od tebe, tak jsem do něj narazila, omluvila jsem se, ale on se začal omlouvat mě, že to on do mě narazil. A potom z něj vypadlo jestli bych jako omluvu nepřijala večeři.Tak jsme šli do restaurace, najedli se a potom se rozloučili. Přišla jsem domů a Theo tady nebyl, protože tu dobu jste byli u Scotta." Řekla jsem jim celý příběh s ním.

Vypadali šokovaně a Theo ještě k tomu naštvaně. ,,Ty si šla na večeři s cizím chlapem!" řekl vyšším hlasem Theo. Sklopila jsem pohled k mým ponožkám, které mi v tu chvíli přišly zajímavé. ,,Theo, neřvi na ní. Tak šla na večeři s chlapem, který ji chce zítra proměnit." Řekl Ethan a chytil Dannyho za ruku. Šokovaně jsem na ně hleděla a začala jsem být naštvaná a smutná. Naštvaná kvůli tomu, že mi neřekli, že mě zítra Peter promění a neřekli mi o tom. Smutná, protože jsem zjistila, že mi to neřekli rovnou ten den, co se to stalo. ,,Děláte si prdel?! Vy mi už nějakou dobu lžete, děláte, že nic nehrozí a přitom se zítra ze mě stane možná vlkodlak. To nemáte v sobě kousek soucitu? Abyste mi to řekli!!" zařvala jsem na ně naštvaně a utekla nahoru do Theova pokoje.

 ////

Slova: 1309
Datum: 24.11.2017

Hi guysss, vítám vás u dalšího dílu. Čekali jste, že to bude Peter? Moc děkuji za 2,11K. a 215 votes. Hodně to pro mě znamená.  Blížíme se pomalu ke konci. Potěší ⭐ a 💬.

Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat