3. kapitola

484 35 1
                                    

„Proč se neprobouzí?" zeptal jsem se a zatáhl si za vlasy.
„Nevíme," odpověděl Scott a při tom pokrčil rameny. Povzdechl jsem si a vydal se do Stilesova pokoje, kde Kels ležela na posteli. Posadil jsem se k ní. Pohladil ji po tváři a usmál se. Víčka se jí chvěla. Ústa měla pootevřená a na čele malou vrásku.
„Je krásná a vypadá jako bohyně, když spí," pomyslel jsem si a s myšlenkami na ni jsem usnul.

*KELSIE*

Chtěla jsem se posadit, ale někdo mě objímal kolem pasu. Theo. Pousmála jsem se a dívala se na něj.
„Vypadá jako bůh, když spí," pomyslela jsem si a palcem ho pohladila po spodním rtu. Theo zamručel a já vrátila ruku k sobě. Víčka měl zavřená a na rtech úsměv.
„Líbím se ti?" vyrušil mě jeho sexy chraplavý hlas. Podívala jsem se mu do očí. Theo mě pozoroval jeho zelenýma očima a pohledem se zastavil na mých rtech. Zčervenala jsem, protože se trefil do černého. Líbí se mi. Myslím si, že ho mám ráda víc než jako kamaráda. Hypnotizoval mé rty a začal se přibližovat.
„Co? Mám tam něco nebo-" nestihla jsem dokončit myšlenku, jelikož se mi Theo přisál na rty. Nejprve to byl jen malý polibek. Jakoby zjišťoval, kam až může zajít. Když si uvědomil, že neprotestuji, přerostlo to v něco většího a intenzivnějšího. Nalehl nade mne a pořád mě líbal. Prohrábla jsem mu vlasy a zatahala za ně. Theo zavzdychal a pokračoval v tom co dělal. Líbal mě. Když jsme se od sebe odtrhli, abychom nabrali vzduch, všimla jsem si jasně žluté záře v jeho očích. „Theo, září ti oči," řekla jsem mu vystrašeným hlasem. Odtáhl se ode mne dál a několikrát zamrkal. Žlutá záře byla pryč.
„Promiň," vydechl.
„Co jsi zač?" zeptala jsem se ho.
„To ti neřeknu a pojď se mnou."
Vstala jsem z postele přikývla. Theo si se mnou propletl prsty a usmál se. Než jsem se zorientovala, tak jsme stáli v obývacím pokoji. Na gauči seděl Hnědovlásek a v křesle Hnědoočko. Neznala jsem jejich jména, tak jsem pro ně vymyslela tahle provizorní. Namáčkla jsem se na Thea a on usmál se. Když si nás ostatní všimli, tak se postavili.
„Kels, tohle je Scott a tohle Stiles," řekl Theo a nejdříve ukázal na Hnědovláska a následně na Hnědoočka. Přikývla jsem a už nebyla tolik namáčklá na Thea.
„C-co js-te zač?" vykoktala jsem ze sebe. Theo si mě přitáhl blíž k sobě a pousmál se.
Hnědovlásek-Scott začal něco říkat.

Scott

Stiles

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stiles

Slova: 417Den: 28

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Slova: 417
Den: 28.3.17
Korektováno

Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat