4. kapitola

445 31 2
                                    

,,Budeš si myslet, že jsme blázni. Ale nejsme." napil se a pokračoval dál. ,,Já, Aiden, Ethan, Liam a Clary jsme vlkodlaci. Theo je chiméra, Lydia banshee, Kira kitsune, Allison lovec a Stiles s Dannym jsou lidi. I když Stiles byl jednu dobu posedlý zlou kitsune, kterou nazýváme Nogitsune. Vlkodlaci si rozdělují na alfy, bety a omegy. Chiméra je zvíře s dvěma různými DNA, banshee je víla smrti, kitsune je liška. Kdyby si ještě něco chtěla vědět, tak se zeptej." dopověděl svůj monolog a já na ně koukala jak na blázny. ,,Co je alfa, beta a omega?" zeptala se jich a Theo mě ohladil po ruce. ,,Alfa je vůdce smečky vlkodlaků. Oči ji svítí červeně. Je to nejsilnější, nejmocnější a dosud nejsmrtelnější druh vlkodlaků. Bolest ji/ho vrátí zpátky. Aby se Beta stala Alfa, musí zabít alfu a nebo podle charakteru.

 Aby se Beta stala Alfa, musí zabít alfu a nebo podle charakteru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Beta se může narodit nebo být vyrobený s kousnutí Alfy. To bylo v mém případě. Oči ji svítí žlutě, modře nebo oranžově. Přeměna bety je méně úplné než u alfy v tom, že si zachovávají převážně lidskou podobu, ale narostou jim zuby, drápy a kožešina. Beta se přemění zásahem silné emoce. Bolest ji/ho vrátí zpátky.

Omega je osamělý vlk beze smečky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omega je osamělý vlk beze smečky. Vzhledem k tomu, že se smečkou jsou vlkodlaci fyzicky silnější, Omegy nejsou tak silné jako jejich vrstevníci ve smečkách. A oči jim svítí stejně jako betám. Bolest ji/ho vrátí zpátky." Byla jsem v šoku ze všech těch informací. Měla jsem pusu do 'O'. Nakonec když jsem se z těch informací, tak trochu zklidnila. Přikývla a zeptala se jich. ,,Kde to jsem?" Theo si mě posadil na svoje pravé stehno. ,,Jsi u mně doma." prohodil Stiles a někam odešel. ,,Poté co jsi upadla do bezvědomí tě Stiles odnesl do auta a odjel. My jsme mezitím Kali, tu vlkodlačici, co tě napadla zabili a potom jsme jeli ke Stilesovi." Scott dokončil to, co Stiles načal. ,,Aha a jak dlouho jsem byla mimo?" zeptala se jich. ,,3 dny..." odpověděl mi nejistě Stiles, který se vrátil. ,,Co škola?" ,,Nic, jen se učitelé ptali kde jsi. Tak jsem jim řekl, že jsi nemocná." přikývla a Theovi začal zvonit mobil. ,,Promiň, tohle musím vzít." řekl, sesadil mě ze svého klína a odešel. ,,Já musím za All, tak zítra." Scott mi zamával a odešel. ,,Stilesi, nemáš tady něco k jídlu?" přikývl a odešel do kuchyně....asi. Vrátil se zpět s houskou. Poděkovala jsem a začala ji kousat. Po chvilce přišel Theo. ,,Kels, nechceš hodit domů?" zeptal se mě a prohrábl si vlasy. Přikývla a pousmála jsem se. Rozloučili jsme se se Stilesem. Theodor nastartoval a vyjeli jsme. Když jsme dojeli ke mně před barák, tak jsem se Thea zeptala ,,Jak víš, kde bydlím?"

(T-Theo, J - já)

T: ,,Viděl jsem tě. Když jsem jel ze školy domů."

J: ,,Dobře."

Vystoupila jsem z auta, zamávala mu a odcházela od něj.
,,Kels?" Zavolal ještě na mě. Otočila jsem se a kývla hlavou, že může mluvit.

T: ,,Nedáš mi svoje číslo?"

J: ,,Podej mi svůj mobil."

Z kapsy vyndal Samsung a podal mi ho. Napsala jsem mu moje číslo a vrátila mu ho.

T: ,,Zavolám nebo napíšu."

J: ,,Dobře."

Zamávala mu a odcházela od něj. Vešla jsem do domu a oddechla si. Najedla jsem se, vysprchovala se, převlékla se a uvařila jsem si čaj. Sedla jsem si na gauč a zabalila sr do deky. Pustila si v obýváku televizi. Zrovna dávali Two Night Stand.

*****

Celý večer jsem se koukala na filmy a pila u toho čaj. Kolem jedenácté jsem si lehla do postele s chtěla jít spát. Ale to by mi někdo neměl poslat SMS.

Slova: 599
Den: 3.4.17

Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat