14. kapitola

249 27 0
                                    

Stáli jsme v lese. Propletl si se mnou prsty. Usmáli jsme se a šli. Přitiskla jsem se k němu, protože jsem nevěděla, kam jdeme. Po chvilce se zastavil a skrčil se pro něco. Nevím, ale hnedka se postavil a otočil se na mě. ,,Kel, zavři oči." zavřela jsem je a Theo mi dal něco na oči. Šátek. Zavázal mi ho a já se začala bát. Chytil mě a já se ho pevně držela. Někam jsme šli, tedy Theo mě vedl, protože nic nevidím. ,,Už tam budeme?" zeptala jsem se ho, protože mě začali bolet nohy a chtěla jsem vidět. ,,Jo." odpověděl mi a šli jsme dál. Ještě chvíli jsme šli, ale potom Theo zastavil a já do něj narazila.

J:,,Už si můžu sundat šátek?"

T: ,,Ne a pojď ještě kousek."

Poslechla jsem ho. Chytil mě za ruce a vedl. ,,Pomalu......ještě krok.......tak.....fajn.....můžu?" přikývla jsem a Theo mi sundal šátek. Před sebou jsem uviděla 'altán' v něm deku a na dece košík. Theo nám přichystal piknik. U toho byla voda a za tím 'altánem' vodopád.

Vypadalo to krásně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vypadalo to krásně. Theo se usmál a popostrčil mě. Usmála jsem se a šla.

*****

Sedíme na dece a povídáme si.

T: ,,Řekni mi něco o sobě."

J: ,,Jmenuji se Kelsie James. Je mi 16 let. Mám hnědé vlasy i oči. Bydlím sama v BH. Na rodiče si nepamatuji. Měla jsem jen jednoho kluka jinak nic. A žádná nadpřirozená bytost nejsem. Co ty Theo?"

T: ,,Jmenuji se Theodor Raeken, ale říkají mi Theo. Je mi 18 a za měsíc 19 let. Mám hnědé vlasy a zelené oči. Bydlím v BH. Měl jsem jednu holku. A jsem chiméra. Napůl vlkodlak a napůl kojot, ale to už víš. A zbytek víš taky."

Usmál se a dal si do pusy jahodu. Potom si stoupl a zul si boty. Ani jsem se nepokusila odvrátit, když si stáhl přes hlavu tričko a odhalil svou svalnatou hruď. Bundu nechal v autě. Strčila jsem si do pusy hroznové víno. A Theo si mezi tím sundal kalhoty a stál přede mnou jen v boxerkách. V ruce měl plavky, popošel ke mně a políbil mě na čelo. Odešel se převléct do plavek. Dál jsem jedla hrozny a na něj se nekoukala.

Až když na mě zavolal, jsem se na něj podívala. Stál na skále a měl černé plavky s bílými pruhy. Zamával mi a já se opřela o sloup. Usmála jsem se a zamávala mu nazpět. Theo zvedl ruce a už byl ve vzduchu. Skočil šipku a zajel do vody jen s malým šplouchnutím.

Zapípal mi mobil. Podívala jsem se kdo mi píše. Lydia. Odpověděla jsem jí a vypnula si zvonění.

Zvedla jsem pohled a hledala Thea. Nikde jsem ho neviděla, začala jsem se o něj bát. ,,Theo." volala jsem jeho jméno. Nic. Jen ozvěna. Zula jsem si boty a strčila nohy do vody. Pořád jsem volala jeho jméno. Když jsem měla vodu pod kolena ozval se mi. Dobré znamení. Vrátila jsem se zpět, ale sedla jsem si na kraj plochy a nohy měla ve vodě.

Theo ke mně připlul a ruce dal na okraj plochy vedle mých stehen. Z vlasů mu odkapávali kapky vody. A jeho hruď zdobili kapky vody a bicepsy. Prsní a břišní. Vypadal krásně. Skousla jsem si spodní ret a usmála se. Prohrábl si vlasy a ruku vrátil zpět.

Theo se ke mně naklonil. Ocitl se ještě blíž, než předtím. Natáhl ruku a pomalu mi jí přejel dlaní po tváři. Právě teď jsem si nepřála být nikde jinde. Nedokázala jsem odtrhnout oči od jeho rtů, plných a růžových, které se ke mně přibližovaly. Dívala jsem se, jak otevírá rty... A pak zavřela oči.

Spojil naše rty v jedny. Líbali jsme se, dokud nám nedošel dech. Odtrhli jme se od sebe a dívali si do očí.

,,Budeš moje přítelkyně?"

*****

Slova: 678
Datum: 19.7.17

Po delší době jsem zpět se svým příběhem SNR?. Jsem na brigádě a tak celkově nestíhám. Ještě jsem byla na dovolené, kde byla slabá wifi a nic mě nenapadalo. Co si myslíte, že Kelsie odpoví? Ano či ne? To je otázka. Moc děkuji za 110 votes. Potěší votes a comments.

All love you T.

Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat