16. kapitola

239 23 1
                                    

V minulé kapitole

Chytl mě pod zadkem a někam mě nesl. Líbal mě neustále. Vyšel se mnou schody k sobě do pokoje. Jednou rukou mě držel pod zadkem a tou druhou zavřel dveře od pokoje.

*******
Hodil mě do postele a nalehl nade mne. Začal mě líbat po celém těle. Navzájem jsme se vysvlékli a líbali.

Milovali jsme se něžně snad celou noc.

*******

Probudila jsem se a vedle sebe jsem ucítila prázdnotu. Podívala jsem se na druhou stranu postele, kde měl ležet Theo. Ale neležel tam. Protáhla jsem se a slyšel téct vodu. Theo je ve sprše. Voda jak mu stíká po jeho břišákách, hmm?

Pokroutila jsem hlavou. Byla jsem pořád nahá a vzpomínala na včerejší večer. Na to jak jsme se milovali celou noc s 10 minutovou přestávkou. Uchechtla jsem se a vstala.

Ze země jsem si vzala kalhotky a Theovo triko. Oblékla jsem si to a posbírala naše oblečení.

Šla jsem do koupelny. Hodila jsem oblečení do koše a šla si udělat hygienu.

Uslyšela jsem nádherný hlas. Podívala jsem se na Thea ve sprše. A on si tam normálně zpívá.

Zasmála jsem se, ale asi hodně nahlas. Protože přestal a vykoukl ze sprchy. Díval se na mě jako na blázna.

,,Zlato, proč se směješ?" zeptal se mě a vypl vodu. ,,Protože si zpíváš ve sprše." usmála jsem se a vzala si kartáček s pastou.

Theo si kolem pasu obmotal ručník a vylezl ze sprchy. Já si začala čistit zuby a koukala se na něj skrz zrcadlo. Zatřepal hlavou jako nějaký pes a poté si vlasy prohrábl.

Vypadal nádherně. Kapky vody mu stékaly z vlasů a na hrudi se mu třpytily. Pohled pro bohy.

******

S Theem jsme si potom dali repete. Teď ležím v posteli a Theo opravuje motorku.

Lyd: Ahoj

Já: Ahoj, co potřebuješ?

Lyd: Nechceš jít se mnou a s holkama do kina?

Já: Jo, jasně. V kolik?

Lyd: Dneska ve 3. Před tvým domem.

Já: Dobře, tak zatím. Ahoj.

Lyd: Ahoj.

Dopsala jsem si s Lyd a hodila na sebe Theovo triko. Z nočního stolku si vzala knížku a začala číst.

*******

Když jsem byla v pulce, tak jsem zjistila, že je 1 pm. Vyhrabala jsem se z postele a vzala si kalhotky. ,,Theo?!" zavolala jsem na něj a čekala.

,,Copak zlato?" Theo
,,Je 1. Objednáme pizzu a potom ti něco řeknu." Já
,,Dobře." Theo

Vzala jsem mobil a zavolala do pizzerie. Já si objednala šunkovou a Theovi pompej.

*****

Do půl hodinky tady byly. Zaplatila jsem za ně a dala je do obývaku na stůl. ,,Theo, PIZZA!!" zařvala jsem na něj a sedla si na gauč.

Otevřela jsem krabici a vzala si jeden víseč pizzy. Theo si po chvilce sedl ke mně a začal jíst.

*******

Krabice od pizzy jsme vyhodili a zbytky dali na talíř do ledničky. Pustili jsme si televizi a odpočinuli si.

******

Po půl hodině jsem Theovi řekla. ,,Ve 3 mám sraz s Lyd a holkama před mým domem. " přikývl a vstali jsme z gauče.

Zběhla jsem do jeho pokoje. Vzala jsem si oblečení a převlékla se. Do oblečení, co jdem měla včera. Udělala jsem si rychle culik.

Dole v předsíni jsem si obula boty a i s Theem jsme šli k jeho motorce.

Sen nebo realita? (Probíhá Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat