She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)

9.4K 190 12
                                    

Book I

-Harry,stai! zic eu disperată, alergand pe treptele alunecoase ale casei noastre.

-Hai,grabeste-te! zice el pe un ton nervos.

Tipic.

Am ajuns in fata casei. Ii asteptam pe Paul si restul baietilor dinamită.

E a 4-a oară când merg cu ei in turneu, o fac doar ca sa nu stau acasă toată vara.Iar prima direcție e New York.

O să fie destul de amuzant cu idioții ăştia.

Nici 5 minute nu au trecut si au apărut.

Pe drum nu am vorbit nimic cu ei pentru ca mai toți dormeau, inclusiv Harry.

Matur.

-Am ajuns! tipa Paul pentru a trezi baietii iar metoda lui a avut succes.

Toți ne-am dat jos iar eu le-am sărit in brațe lui Niall, Liam si Zayn.

-Mi-a fost dor de tine! zice Zayn imbratisandu-ma.

-Ba mie mi-a fost mai mult! zice Niall infulecand chipsurile sale.

-Umm...nu crezi ca ai uitat pe cineva? zice Louis, care se dădea supărat pe situație.

Am fugit repede la el si l-am strâns in brate cat am putut de mult desi noi nu eram atat de apropiați dar avem multe amintiri amuzante impreuna.

*

Zborul a fost liniștit, iar băieții s-au distrat. Râsetele lor se auzeau in tot avionul. Locul meu era mult mai departe de al lor. Mda, probabil Harry a facut-o intenționat.

Tot ce am făcut a fost să îmi butonez telefonul și să mă joc prostii.

Eu si Harry din copilărie ne tachinam si ne bateam. El era fratele cel mare si asta mă enerva la culme. Dar, când la joacă cineva ma ranea Harry mereu îi cerea socoteală,ştiu că e ciudat dar mereu mă apăra. Am multe amintiri cu el. Desi acum părem ca si cum ne-am urî, noi nu facem asta...sau mai bine zis, eu nu fac asta.

Am fost o familie unită, pana parintii noștri s-au despărțit. Era mult mai bine pentru noi fără tata.Pana la varsta asta eu nu am mai auzit nimic de el.

Eu am 16 ani, ma numesc Amanda Ashley Styles si sunt o fată simpla fără fiţe așa cum cred mulți doar pentru ca sunt sora lui Harry.

*

Pana a ajunge la hotel a fost o intreaga aventura. Fanele isterice tipau si aproape ca i-ar fi dat jos pe baieti daca nu era Paul langa ei.

Cum am deschis usa camerei m-am trântit in pat, uitandu-ma la peretele alb.

-Frumos peretele, nu? zice Zayn sarcastic.

-Da. Dar ce cauți tu aici? am zis eu speriata.

-Ai lasat usa deschisa, scuze.

-Okay,acum poți să pleci,zic și râd ironic.

Zayn a plecat iar eu m-am dus in baie. Am pornit apa de la duş iar picăturile calde îmi cădeau pe piela catifelata.

Ma gandeam la toti din trupa si la felul cum se comporta ei cu mine.Toti sunt mai apropiați de mine si pe toti ii consider ca fratii mei...in afara de Louis...el ma atrăgea intr-un mod plăcut dar in același timp il uram...stai ce?! Atracție față de Louis?! Amanda, revino-ti! Unde e Amanda cea care il ura pe Louis? Simteam multe sentimente pentru el dar nu pot sa zic ca eram îndrăgostită.

*

-Deschide, Amanda! tipa Harry, bătând cu brutalitate in ușă.

-Harry, asteapta! Daca mai bati mult asa o sa rupi usa.

-In sfârșit...zice el pe un ton ciudat.

-Imi pare rau, ca am ațipit un pic. zic eu sarcastica.

-Vii la concert cu noi?

-Da.

-Pai hai, in jumătate de ora plecam.Te asteptam la masina.

Mi-am luat repede pe mine o pereche de blugi albi mulați,o cămașă cu steagul Americii, fara mâneci si conversii mei negrii. Mi-am ondulat un pic parul, m-am dat cu gloss,rimel si gata! :)

Am coborât in graba iar băieții erau in masina.

In masina toti erau plictisiți si somnoroși (tipic lor)

*

-Haideti, haideti! tipa Simon la baieti.

Eu am mers la locurile V.I.P si ascultam melodiile baietilor.

-Multumim pentru acest concert! A fost minunat! a zis Louis facand cu ochiul spre mine.

Nu pot sa cred cat de perfect poate fi băiatul asta...incep sa il iubesc cu tot sufletul meu dar...mai e si Eleonor.

Oricum nu cred ca as avea șanse cu el pentru că probabil Harry ar înnebuni. O data eram îndrăgostită nebunește de Zayn.Si când aproape ma sarutam cu domnul perfecțiune a intrat și i-a dat un pumn lui Zayn.

Îmi amintesc ca aveam 14 ani si Zayn nu a mai ieșit din camera de hotel timp de o săptămână pana i-a trecut vanataia.

Nu stiu de ce, dar privirea care mi-a dat-o mi-a facut inima sa-mi sară din piept.M-am înspăimântat atat de tare incat am fugit afara catre un taxi si am plecat la hotel.

*

-De ce ai venit la hotel fără să mă anunți? zice Harry nervos.

-Pai mi s-a facut rau si am venit.

-Mda, okay. a zis el plecând din camera mea.

Dupa ce a plecat am dat drumul la muzica de pe laptop "Boy-Little Mix". Nimeni nu stia dar eu am o voce destul de buna.Nici macar Harry nu stie ca am si eu talentul asta.Am început sa cânt, gandindu-ma la versuri si nimic altceva.

"Forget that boy" aici ma gandeam la Louis.

*

Am coborât jos la restaurant. Mi-am comandat o salata cu piept de pui desi nu aveam pofta de mâncare.

Am vorbit la telefon cu prietena mea cea mai buna, Sarah despre tot ce mi s-a intamplat azi cu excepția lui Louis.

Urcam încet scarile, nu aveam chef sa iau liftul. Urcând, m-am întâlnit cu Louis.

-Hey, pacoste. zice el.

-Hey, si tie. zic eu plictisita.

-Unde te duci?

-In camera mea.

-Okay.Eu merg la mall, vii cu mine?

-Umm...nu...scuze... zic eu evitându-i privirea si urcând tot mai sus scarile.

*

Am ajuns sus in camera si ma simteam mai bine. Totusi, Harry nu ar accepta sa am o relație cu cel mai bun prieten al lui. Deci, e mai bine asa plus ca Louis are iubita.

Hey! Sper sa va placa povestea...o sa postez urmatorul capitolul maine!

As vrea sa in fiecare capitol sa pun cate o dedicație, sau sa apara personaje secundare cu numele vostru. Tot ce trebuie sa faceți e sa lăsați un nume intr-un comentariu si o sa țin cont de el. Daca nu apare in al 2-lea capitol, va apărea in altul.Momentan astept 3 prenume!

Iar legat de poveste sper ca va placut! :)

Păreri?

Remember that I love you, all and 1D loves you, too! ♥

She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum