Unknown POV:
Am ajuns repede în fața curții lor și am coborât,dând nas în nas cu o matahală care păzea poarta.
-Cine sunteți? mă întreabă.
-Nu prea contează dar trebuie să o văd pe Amanda Styles,e o urgență.
-Din păcate,domnișoara Styles nu e aici,grăiește Rambo din fața mea.
Unde să plece ea și Sarah,la ora asta?Stai,asta înseamnă că gemenele ar putea fi acasă.
Nu am mai continuat discuția cu matahala,deoarece i-am dat un pumn în nas și un picior în burta,ceea ce l-a lăsat lat pe jos.
Ups,Styles va avea nevoie de angajați noi.
Am intrat repede în casă,fericit că o să-mi îndeplinesc mult mai repede promisiunea cu (,) care am trăit toată viața mea.
-Cine sunteți?! se arată o blondă cu niște farfurii în mâna ei.
-Dă-mi gemenele și nu te voi răni! zic arătându-mi rânjetul de seducător.
-Îmi pare rău dar nu pot să fac asta! zice și aleargă undeva sus pe scări.
Vrei să joci dur,ha?
Am alergat în același direcție și bingo.Tocmai încuia o ușă pe care erau desene cu păpuși și ursuleți,deci clar aici erau gemenele.
-Descuie ușa,acum! urlu la ea din toată puterea mea și o împing puternic în perete,lăsând o dâră roșie pe peretele alb imaculat.
Așa îţi trebuie dacă te pui cu mine,scumpo.
I-am cotrobăit prin buzunare laterale și am găsit un set de chei,după care am descuiat ușa însă era doar o fetiță,într-un colț de cameră,plângând.
-Mama,zice printre sughițuri.
Am tras-o puternic de pe jos în brațele mele și am ieșit pe coridor să o caut și pe cealaltă fată dar mi-am dat seama că s-a activat alarma.
Nenorocita de blondă a activat-o.
Am alergat cu fata în brațele mele,tot e bine,măcar am luat-o pe ea.
Am intrat în mașină,iar pe copilă,am pus-o pe bancheta din spate și am pornit în viteză,cu inima împăcată.
Războiul deja a început.
Amanda POV:
Am mers cu Sarah la spital,pentru analize.Trebuie să aflăm sigur cine e tatăl copilul cu adevărat.
Mi-a povestit că la ultima petrecere la care am fost,după ce am plecat eu,ea a mai rămas și s-a îmbătat,iar a doua zi s-a trezit într-o cameră de hotel,singură,asta cam după câteva luni după care am născut.Îmi amintesc că mă simțeam sufocată de situația de atunci și am decis că o seară în club,când băieții erau plecați,nu o să ne dăuneze prea mult.A doua zi a venit acasă și a spus că a rămas la un hotel de lângă club,deoarece era prea beată ca să se mai deplaseze până în capătul Londrei,unde stăm noi.Pe moment,nu mi s-a părut nimic dubios deoarece credeam că nu ascunde nimic de mine.
M-am cam înșelat,dar sincer nu prea dau atenție acestui detaliu,având în vedere că simt că ceva rău s-a întâmplat.Ceva foarte grav.Am mai simțit chestia asta doar când Louis m-a înșelat,doar atât.
Gata,Amanda.Nu mai fi atât de paranoică.
-Haide să coborâm,mă îndeamnă Sarah când am ajuns în fața casei.
Zis și făcut dar în secunda următoare privirea mi s-a încețoșat.
Nu poate fi posibil...
Heeey :3
Da,am pus capitolele astea mai scurte dar vă promit că următoarele o să fie mult mai lungi ♥
Mmm...cine credeți că e persoana care a răpit-o pe una din gemene?Dar care din gemene credeți că este?Darcie sau Katherine?
*Chiar vreau să aflu părerile voastre*
O să pun un capitol special în care o să le descriu,poate chiar azi,având în vedere că nu le-am descris prea bine...plus că o să adaug și un colaj cu ele,Amanda și Louis la mass-media.
O să mă străduiesc să iasă așa cum mi-ar plăcea mie :>
Nu știu dacă ați observat noua copertă.E editată de o prietenă căreia vreau să îi mulțumesc încă o dată ♥
Mulțumesc pentru că sunteți alături de mine ♡
Remember that I love you,and 1D love you,too ♥
CITEȘTI
She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)
FanficAmanda Ashley Styles,sora cea mică a lui Harry Styles,dar totodată una din cele mai rebele adolescente care nu acceptă dragostea prea ușor în viața ei. Louis Tomlinson,cel mai bun prieten a lui Harry Styles,celebru și venerat de toate puștoaicele di...