Darcie & Katherine

746 41 0
                                    

Darcie & Katherine,după cum știți sunt gemenele a lui Amanda și Louis.

Au amândouă aproape 2 ani şi toată lumea consideră că sunt mult prea inteligente pentru vârsta lor.

Darcie nu stă locului o clipită,deși e foarte mică,se pot observa diferenţe între ea și Katherine.Darcie,nu pare încântată de păpuși,desene animate și povești cu zâne,aşa cum o atrag pe Katherine.Într-o altă ordine de idei,Darcie este mai băieţoasă.Are părul creț,şaten iar ochii îi are ca a lui Louis.
Katherine e total opusul lui Darcie,la caracter.Exact cum am spus și mai sus,o atrag în totalitate chestiile feminine.Arată exact ca Darcie,cu excepția faptului că ea are părul drept,nu ca și Darcie,creţ.

Amândouă au un semn din naștere,o cicatrice mică,pe gât,în partea dreaptă,ceea ce va fi un indiciu pentru familia Styles.

Asta a fost descrierea :3

O să vă dați seama mai târziu la ce m-am referit prin 'un indiciu pentru familia Styles'.

O să vă anunț că o să trec tot așa peste niște capitole...adică o să fie câteva capitole despre căutarea lui Darcie.

Nu știu...sper să vă placă povestea în continuare.Deja m-am gândit la un titlu nou pentu poveste care o să se refere foarte mult la Darcie,dar o să-l schimb după ce termin povestea.

Aaa...și o să mai editez din capitolele vechi,tot după ce o termin.

Mulțumesc mult pentru susținerea voastră.

Byeee :>

Remember that I love you,and 1D love you too ♥

She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum