Individul bătea in ușă, eu indreptandu-ma spre el.
Am deschis usa iar si-a înfipt cutitul in zona inimi sale...
-Aaa! tip eu.
-Taci! O sa ii speriem pe cei de jos!
A căzut la pământ fara suflare.
A rămas ca se ocupa Sarah de el...Cineva probabil a înscenat asta ca sa cădem noi vinovate.
Am luat repede cadoul si am coborât jos. Mimam un zambet dragut insa doar eu stiam ce simteam pe moment.
I-am înmânat cadoul lui Louis, sarutandu-l scurt.
-Iubito, stii ca nu trebuia...
-Ehh, pentru mine trebuia.
A scos un sunet de fericire cand a vazut tricoul si lanțurile.
Mi l-a pus pe al meu, dupa eu punandu-l pe al lui.
L-am sarutat din nou lung, toti aplaudând.
*
Toți invitații au plecat.Eu am urcat sus, am verificat pe balcon sa vad daca e totul in regula, iar totul chiar era.
-Um...Amanda? zice Louis.
-Da? zic eu.
-Eu ma duc in camera...zice cu o față de cățeluș plouat.Clar stiu ce vrea.
-Ai putea rămâne cu mine, ii zic făcând cu ochiul.
A venit la mine.M-a luat in brate dupa care m-a rezemat de perete, sarutandu-ma pe gat.Pulsul imi crestea, corpul având brusc tot mai multă energie.
*
M-am trezit groaznic de obosita si epuizata...asta se întâmplă cand iti inviți iubitul sa doarmă cu tine.
Mi-am facut un dus si m-am dus jos, sa pregătesc micul dejun.
Am făcut repede niște clătite, pe care le-am pus pe un platou.
Mm...arătau chiar bine.
-Deci, aici erai! zice Louis luandu-ma in brate.
-Haha, m-ai pierdut, Boobear? zic sarutandu-l.
-Niciodată nu o sa te pierd, stai linistita.
-Iiiuuu, mai sunt si eu pe aici! se plangea Niall din fata noastră.
-Ee, si ce? Buzele noastre nu pot sta dezlipite prea mult timp! zice Louis razand.
Am inceput sa rad si eu, sarutandu-l din nou.
Cat imi desprind sarutul de Louis imi dau seama ca toti baietii si Sarah se holbau la noi.
-Umm...n-aveti altceva mai bun de făcut? zic eu, uitandu-ma cu subînțeles la Sarah.
-Corect, Zayn...haide sa mergem! zice luandu-l de mana.
-Unde? zice el nedumerit.
-O sa vezi! E valabil si pentru voi, baieti! zice tragandu-i in direcția opusa.
-E ceva intre Zayn si Sarah? intreaba mirat Louis.
-Cine știe...zic sarutandu-l din nou.
-Louis! tipa Harry din fata bucătărie.
-Ce vrei? zice el.
-Sunt cei din management! Haide odată! zice Harry nervos.
A alergat ca fript Louis.Ce e atat de important cu managerii astia, nu inteleg...
*
A trecut mai bine de o ora si nu au iesit din camera, ce se tot intampla?!
Mi-am lipit urechea de ușă și ascultam totul.
"-Dar,nu e corect...
-Nimic nu e corect in viata!
-Dar ea e cel mai important lucru din viata.Si o urasc pe fiinta aia, nici nu vreau sa ii zic numele.
-Louis, linisteste-te.O sa fie bine. Poti pastra in secret totul.
-Foarte ușor e Harry, nu?!"
Am plecat repede pentru ca am auzit ca veneau.
-Ce ati discutat? zic eu.
-Pai mergem in concert 2 săptămâni, atat, zice Harry uitandu-se lung la toti.
Ce proasta ma cred. Am plecat in camera.Am de gând să merg la facultatea aia de care imi tot vorbea mama...plus ca si Sarah vine...sincer, m-am enervat rau de tot acum pe Louis.
Flashback:
-Amanda, mai știi de facultatea de care iti vorbeam eu...? De cea din America...in campusul ala dragut.
-Mda...
-Ai fost acceptată!
-Ce?! tip eu.
-Da...si poti merge peste 3 luni cu Sarah.
-Nu o fac si nu ai niciun drept sa ma obligi! zic nervoasa.
-Calmeaza-te...facem cum vrei dar nu rata asa o sansa! zice ea iesind din camera.
End of flashback
Acum nu mai aveam de ce sa stau, cred ca Louis vrea sa ne despartim din cauza managerilor si mie nu imi convine.In ultimele zile ne-am ignorat complet ceea ce ma face sa imi susțin părerea.
Am vorbit cu Sarah si plecam in 3 zile...ne-am hotărât la timp, cand începe primul semestru.
-Hey, Amanda! zice Louis uitandu-se dubios la mine, facandu-mi bagajele.
-Mda, buna...zic continuându-mi treaba.
-Cred ca avem de discutat ceva, zice el.
-Si eu cred ca la fel!
-Stii ... managerii au zis sa imi refac relația cu Eleonor pentru ochii fanilor, dar stai linistita...
-Nu stau linistita, pentru ca e cariera ta in joc si reputația mea la fel.Plec in America, Louis. Plec la facultate si sper sa nu ma mai întorc in orașul ăsta care mi-a adus doar suferință.
-Ce? zice el.
-Stiu ca tu iti doresti sa se termine totul...vad ca viata poate lua o întorsătura radicala doar in cateva secunde. Managerii tai ar fi mandrii ca eu plec din Londra.
-Nu înțelegi...zice cu ochii in lacrimi.
M-a făcut si pe mine sa plang,"perfect".
-O sa te iubesc mereu, insa nimic nu e corect in viata...Adio, Louis...zic luandu-mi bagajul si geanta de mana.
-Zi-mi ca nu ma iubesti, zi-mi ca într-adevăr vrei sa pleci.
-Stii foarte bine cât de mult te iubesc si cat de mult imi doresc sa rămân langa tine insa tu ai ales asta..zic plecând.
-Esti gata? zice Sarah.
Nimeni in afara de mama si ea nu stia ca mergem...acum si Louis.
Mi-am pus bagajele si am plecat spre aeroport. Inca mai avem lanțul cu "Forever", o sa il port mereu...indiferent de cine voi întâlni.
Hey! Stiu cat de greu am postat dar am avut o defecțiune la internet :|
Si scuze ca e cam mic dar l-am facut acum.
Si legat de acest capitol, nu va faceți griji pentru ca știm prea bine ca Louis & Amanda sunt de nedespărțiți :3
Si am schimbat poza de profil ptc poza cu fata mai era si la alte povesti...oricum o sa o pun mai tarziu, din nou :) :*
Remember that I love you and 1D love you, too! ♥
CITEȘTI
She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)
FanfictionAmanda Ashley Styles,sora cea mică a lui Harry Styles,dar totodată una din cele mai rebele adolescente care nu acceptă dragostea prea ușor în viața ei. Louis Tomlinson,cel mai bun prieten a lui Harry Styles,celebru și venerat de toate puștoaicele di...