Eram in fata usii lui.Bateam in continuu dar nu imi raspundea nimeni.Cineva m-a prins de solduri.Ii puteam deosebi parfumul de al tuturor de pe Pământ.
-Louis? zic timida.
Nu mi-a raspuns ci doar mi-a dat un sărut scurt pe obraz si m-a întors. El era.
-M-ai speriat ! Nu mai fa asta niciodata!
-Acum m-am răzbunat si eu! mi-a zis dându-mi o îmbrățișare călduroasă.
Brusc totul se intunecase iar Louis nu mai era langa mine. Am inceput sa tip si sa alerg pe coridorul hotelului pana aud : Amanda, Amanda, Amanda!
-Amanda, Amanda, Amanda! tipa Harry.
-Huh? zic confuză.
-L-ai visat pe Louis?! zice Harry pe un ton nervos.
-De ce sunt pe podea?!
-Raspunde la întrebarea mea.
-Nu imi amintesc nimic din visul meu, Harry...
*
-Zayn, lasa-l !
-Ce? se preface el ca si cum nu stie ce face.
-Lasa-mi fondul de ten! tip eu.
-Te rog! Ultima data, promit!
-Um...okay!
Inainte sa il întâlnesc pe Zayn nu mi-am imaginat ca exista un baiat care sa isi îngrijească asa mult tenul si podoaba capilară.
Eram cu băieții la mall.Iar o intreaga aventura pana ajunge teferi înăuntru.
*
-E perfecta! imi zic in timp ce ma uit la reflexia mea din oglinda cabinei de proba.
-Intr-adevar este, zice Louis in spatele meu.
-Cum ai ajuns aici?
Ochii lui sunt ațintiți pe corpul meu, ridicandu-se si uitandu-se in ochii mei, luând-o de la capăt inca de mii de ori.Se indrepta spre mine.
Fiori de gheata ma învăluie, inconștient mainile imi tremura.Privirea aia ma omoară.
Mainile sale s-au înfășurat in jurul soldurilor mele. Buzele sale catifelate s-au presat ușor peste ale mele. Era plăcut dar i-am dat drumul insa el nu a incetat sa ma tina înfășurată in bratele sale.
-Ce-a fost asta? întreb confuză.
-Comporta-te ca si cum nu s-a intamplat nimic, mi-a zis analizându-ma din nou si dându-mi o privire gen "Nu s-a terminat aici"
M-a sarutat, iar acum...visez cumva?
*
-Vedem un film horror? zice Harry.
-Da! am zis toti la unison.
Imi era tot mai frica iar Louis era langa mine. Uneori imi mai aplica cate o privire, ca si mine de altfel!
Si-a pus mana pe spatele meu, tragandu-ma usor spre el. I-am facut pe plac si mi-am cuibarit capul pe umarul sau.
Un fior rece mi-a trecut prin tot corpul, tresarind si asezandu-mi picioarele peste ale lui Louis.
-Linisteste-te! E doar un film.Eu sunt aici, langa tine! imi zice Louis la ureche.
Ma simteam protejata, un sentiment care nu ar putea fi descris in cuvinte.
Filmul s-a terminat iar toate privirile baietilor erau ațintite spre noi.
-Amanda! tipa Harry nervos.
-Um...ce vrei? zic eu speriata.
-Du-te la tine in camera. Acum! tipa Harry.
Am mers repede la mine in camera.Ma simteam prea bine cand imi aminteam tot ce mi s-a intamplat cu Louis. Oare chiar simte ceva pentru mine?
M-am dus repede in cabina de dus.Picaturi delicata ma învăluiau.O bataie in usa baii, m-a facut sa tresar. Noroc ca aveam usa incuiata.Toate hainele mele erau in camera.Aveam doar un prosop.Cu multa îndrăzneală m-am înfășurat cu el, totusi imi acoperea formele deci sa ma multumesc cu atat.
Era Louis. Louis?!?!?! Am stat sa ne holbam unul la altul cam timp de un minut.
-Umm...nu vroiam sa te deranjez acum, zice el chicotind avand in vedere ca eram aproape dezbracata in fata lui.
-E okay, ce s-a intamplat?
-Vrei sa fim impreuna? zice el indreptandu-se tot mai mult spre mine.
Era ud pe jos iar într-un moment de neatenție era sa cad daca Louis nu isi punea mana sub spatele meu.Am incercat sa ma ridic dar Louis imi dadea mici sărutări pe gat.
-Sa revenim...am zis eu.
-Da...vrei sa fim impreuna? Cred ca simt ceva pentru tine...
-Dar Harry? zic eu suparata.
-O sa vorbesc cu eu cu el, chiar imi place mult sa fiu in prezenta ta si cand te vad inima mi-o ia la fuga, niciodata nu am mai patit lucrul asta.
-Dar Eleonor? zic eu.
-Ne-am despărțit acum cateva luni.
Ochii mei sclipeau iar Louis a rânjit la mine pervers, aratandu-si dintii ca perlele.Mi-a prins spatele, eu înconjurându-i spatele sau cu picioarele mele, rezămandu-ma de perete.
-Amanda Ashley Styles, imi dati onoarea de a fi iubitul dumneavoastră? zice el razand.
-Domnule Tomlinson, Amanda Ashley Styles va da onoarea de a fi împreună cu ea! zic facandu-i jocul.
Isi presa buzele sale calde si moi peste ale mele. Nu imi desplacea absolut deloc. Un ciocanit ne oprește momentul tandru.
-Cred ca e Harry! imi șoptește Louis.
-Repede, du-te pe balcon! zic împingându-l pe Louis.
-Dar e foarte frig! se plangea el.
-5 minute, iubire!
-Tocmai mi-a zis... nu am mai auzit continuarea ptc am inchis usa, tragand perdeaua.
Tocmai mi-am dat seama ca eram doar intr-un prosop! Nu am mai gândit si am dat drumul la usa.
-De ce răspunzi așa greu? tipa Harry.
-Eram la dus.
-Okay...deci ce a fost cu Louis?
-Mm...nimic...
-Cum zici. Si somn usor si inchide usa in urma mea.
-Da, sefu' ! inchid usa in nas.
Ma întind pe pat si ma las scufundată in visuri si amintirile zile de azi...stai...LOUIS !
-Tommo! tip eu .
-M-ai uitat aici ! zice el nervos.
-Bineînțeles ca nu! ii zic sarutandu-l pasional, el răspunzându-mi cu aceeași moneda.
-Putem dormi impreuna, morcoveata mea? zice el zambind obraznic si pervers.
-Mm...nu sunt morcoveata ta...sunt iubita ta...si daca nu te va prinde Harry cred ca poti avea un loc in patul meu.
-Apropo uite...imi zice dandu-mi o cutie rosie.
*
Imi cer scuze pentru întârziere :|
Sper sa va placa noul capitol, oricum următorul va fi mai dragut! :)
Scuzați greșelile dar nu l-am mai verificat...
Remember that I love you and 1D love you, too! ;)
CITEȘTI
She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)
FanfictionAmanda Ashley Styles,sora cea mică a lui Harry Styles,dar totodată una din cele mai rebele adolescente care nu acceptă dragostea prea ușor în viața ei. Louis Tomlinson,cel mai bun prieten a lui Harry Styles,celebru și venerat de toate puștoaicele di...