Capitolul 40

725 38 2
                                    

(Hey,scuzaţi greșelile de ortografie dar mă simt groaznic și abia îmi mai țin ochii deschiși din cauza febrei.

#Double-update : în sfârșit :3

Remember that I love you and 1D,love you too ♥ )

*

Katherine s-a așezat stângaci în fața mea și mă privea plină de uimire.

-Am ceva pe față? zic.

-Ah,nu.Scuză-mă,zice ea fâstâcindu-se incomodă pe scaun.

-Nu e nici o problemă,nu mușc,râd eu.

-Umm...știi,eu sunt fata familiei Tomlinson,da...fata lui Louis Tomlinson,zice râzând.

Acum se laudă că tăticul ei miliardar,ca și Andrew,are trupa lui tâmpită și că ea e fiica lui.

-Mhm,zic plictisită și luând încă o bucată din batonul meu de ciocolată care ușor,uşor dispărea din pachet.

-Pentru că ești nouă și vreau să te cunosc mai bine,aş vrea să rămâi la mine astăzi și venim mâine împreună la școală,zice râzând.

Oh,acum crede că o să sar în sus de bucurie și extaz doar pentru că 'Prinţesa Tomlinson' m-a invitat la ea dar sincer,am nevoie să știu mai multe despre locul ăsta și prefer să stau cu ea decât singură mai mereu.

-S-a făcut,zic arătând cel mai fals zâmbet al meu.

-Pfiu,credeam că nu o să accepți,zice ea mimând uimirea.O să fie perfect,uite adresa.Poţi să vii imediat de la școală,dacă nu vrei să treci și pe acasă,zice ea repede și îmi dă o foiță cam mototolită cu adresa ei.

*

Imediat ce s-au terminat orele,am ieșit din curtea școlii iar Mustang-ul meu roșiatic strălucea în razele soarelui,în parcare iar James lângă el.

-James! țip și încep să alerg spre el pentru a-i sări în brațele sale călduroase și puternice.

-Mmm,tigroaico.Nu mă gândeam că o să te văd vreodată dusă la școală fără a scoate Andrew artileria grea,mârâie.

-Mda,nu faci glume deloc bune,i-o întorc.

-Uite-ți cheia,zice și printr-o mișcare mi-o aruncă,o prind și se îndreaptă în direcția opusă.

-Heeeey,asta a fost tot?! urlu după el.

-Știi că trebuie să plec,zice și după dispare în mașina lui neagră și lucioasă.

Andrew e de vină.

L-am apelat repede după care mi-a răspuns.

-Andrew Nicole,spuneți.

-Hahaha,foarte amuzant.Sunt Darcie,isteţule.

-Okay,acum spune ce ai pățit pentru că trebuie să fac un schimb,zice el.

-În noaptea asta rămân la o colegă deci nu o să vă onorez cu prezenţa mea valoroasă,domnule Nicole,zic băgând cheia în mașină.

-Ești sigură?

-Oh,haide.Dacă o să îmi fie frică de o adolescentă de vârsta mea,atunci...zic eu.

-Okay,gata,am priceput ideea.Trebuie să închid,pa.

-Mda,pa,zic și încerc să mă orientez spre drumul către noua mea casă.

În cateva minute în care m-am învârit în jurul unui cartier,am ajuns.Mi-am luat o cămașă în carouri,încă o pereche de pantaloni negri,rupți și un maieu negru simplu,pentru ziua de mâine și un maieu alb larg și o pereche de colanţi negri,plus perechea mea de Vans negri.

Am coborât repede și am ajuns la fel în fața casei lui Katherine.

-Cine sunteți? mă întreabă o matahală care pun pariu care pun pariu că era un agent de pază.

-E în regulă,a venit la mine,zice Katherine după ce îmi iau geanta din mașină.

-Hey,Kath,zic.

-Bună,Darcie.Haide,zice și o urmez până am intrat în casa ei enormă,seamănă mult cu a mea.

-Umm...mamă,ea e Darcie,zice către o femeie foarte tânără și nu pot să cred ce văd în fața ochilor.Nu că aș fi o mare pasionată de reviste de modă sau ceva dar e chiar Amanda Tomlinson.Forma corpului,părul,bronzul,pielea tonifiată.E perfectă.Acum știu de unde o cunosc,e una din celebrele modele de la Victoria's secret.

-Oh,Darcie.Mă bucur să te vad,zice și îmi scutură mâna.Ochii ei erau în lacrimi și părea uimită dar și speriată în același timp.

Ce le fac tuturor?

-Gata,haide sus,zice și mă trage spre niște scări înalte și am urcat.

-Katherine,de ce mama naibii mi-ai pus lipici în loc de gel de păr?! aud vocea bărbătească din fața noastră.Era Harry Styles.Era la bustul gol iar mici pelicul de apă se scurgeau în relare pe pieptul lui și aş minți cu nerușinare dacă aș spune că nu arată extrem de bine şi că nu e foarte hot.Spre fericirea mea,mi-am mutat privirea înainte de a-şi da seama că mă holbez cu nerușinare la el.

-Termină,unchiule,zice Katherine și mă trage spre una din camerele de pe holul lung.

-Stai un pic! grăiește vedeta din spatele nostru.

-Haide,Harry.N-am chef de prostii,mârâie ea.

-Cine ești,păpuşică aruncată din Rai în casa noastră? zice zâmbind pervers la mine.

-Okay,asta clar e cea mai ieftină replică de agățat din toată lumea,râd eu sub privirile lui arzătoare.

-Exact,unde ai fost toată viața mea?! începe Katherine să zică gesticulând de zor.

-Woho,staţi un pic voi două...zice și se oprește după care înghite în sec după ce Katherine îi aruncă o privire cu subînțeles.

Ceva se întâmplă.Iar.Eu.Trebuie.Clar.Să.Aflu.

-Hai gata,nu o mai plictisi! zice Katherine și mă trage spre una din camere care era plină de roz și crem.

Wow,matur,a-i spune că are 15-16 ani,nu?

-Deci,Darcie.Spune-mi mai multe despre tine,zice și mă împinge pe un scaun mic și pufos.

-Hmm...chiar vrei să afli? zic eu gândindu-mă la un plan cu care aş putea să scap din asta dar nu...nimic nu îmi vine în minte.

Aș putea să îi dau cu tabloul de pe perete în cap sau să o bat ca să plec de aici dar mai bine stau cuminte și încerc să găsesc o scuză îndeajuns de penibilă încât să mă scot din asta.

-Chiar asta vreau,dar fii sinceră și nu te ascunde de mine,zice și zâmbește.

Oh,chiar n-am cum să scap de ea,nu?

She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum