Capitolul 32

977 42 0
                                    

Am alergat speriată până la casă,când mi-am dat seama că ţipătul venea de la noi.

-Luaţi-vă acum mâinile de pe mine dacă nu vreți să vi le rup în două și să vă bat cu ele!Sunt Nicky Jonathan,una din cele mai bune prietene ale Amandei,ce naiba e în neregulă cu voi?!Vreţi să vă dea afară? aud țipetele unei fete și imediat rămân perplexă când îmi dau seama cine e de fapt.

-Nicky! țip cât mă țin plămânii.

-Amanda! țipă și ea.

-Domnișoară Styles? zice Paul baricadând-o.

-Nu pot să cred că ești chiar tu! zice Nicky.

-Dăi drumul,Paul! mă rastesc la el și imediat i-a dat drumul scuzându-se jenat de situație.

Blonda fără să mai stea pe gânduri mi-a sărit în brațe.Nu mai era deloc cum o știam.Tenul ei bronzat și bine îngrijit de altă dată,a fost înlocuit de unul alb ca varul,părul mereu aranjat și buclat,acum e dezordonat și drept.

Silueta ei era la fel.Slabă și înaltă însă nu pot să nu remarc ochelarii negri care îi acoperă jumătate din față.

Unde e Nicky de altă dată?

-Mi-a fost atât de dor de tine! zice fericită.

-Și mie!Dar când ai venit?Stai,ai fost și la petrecerea de aseară? o bombardez cu întrebări.

-Am venit ieri și da am fost la petrecerea de aseară și am vrut să vorbesc cu tine dar am exagerat cu alcoolul și...zice ea.

Când a fost la petrecere?Nici nu am observat-o.Dacă nu cumva ea era fata întinsă în baie.

-Tu ai adormit în baie? o întreb cu o sprânceană ridicată.

-Mhhm...zice ea.

-Woah,de când nu ne-am mai văzut! zic și o îmbrățișez din nou iar Austin se uita la noi ca la un film,şi avea o expresie de 'Amanda și prietenii ei de prin toată lumea'.

Nu am putut să nu observ cum Nicky mai că îl devora din priviri pe Austin care făcea același lucru cu ea.

-Ce te aduce pe aici? zic încercând să o fac să își ia ochii de la Austin.

-Păi mă duc în New York,la sora mea,zice și simt cum mi se înmoaie corpul.

-Cum să te duci la sora ta?! zic eu indignată.

Știu că nu vrea să meargă la sora ei.Părinţii ei au divorțat acum câțiva ani iar ambii părinți au uitat practic de ea dar a continuat să locuiască în casa lor.

Victoria,sora ei vitregă e fiica mamei lui Nicky,cu un alt bărbat de care nimeni nu știe absolut nimic.

-Păi mi-a fost luată casa,zice ea nepăsătoare.

-Cum?! țip eu.

-Păi nenorocitul meu de tată,dacă se poate numi așa a vândut casa știind foarte bine că eu stau în ea și a venit la mine acum câteva zice și m-a dat afară.Vreau,nu vreau trebuie să merg la Victoria,zice ea.

-Ba nu!O să rămâi cu noi! zic fără să gândesc.

Ups...

-Mm...nu pot...zice ea.

-Oh,ba da.Haide! mă ia gura iar înainte.

-Serios? se miră ea.

-Da! zic și sare pe mine la propriu.

-Ești cea mai tare! zice ea.

-Da,da știu dar nu o să mai fiu dacă mă omori! mă plâng eu.

She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum