-Haide să mergem,Katherine,zic și o trag spre ieșire dar evident că se încăpățânează.
-Mh...nu plec! mârâie.
-Pentru numele Lui Dumnezeu,ce e cu tine?Eşti atât de beată că nici nu știi cum te cheamă și spui că vrei să mai rămâi,zic și reușesc să o scot afară.
Unde mi-e mașina?
Imediat ce am văzut mi-am ieșit din minți.
3 băieți beți își făceau poze și se urcau în decapotabila mea nouă și pun pariu că unul din ei o să vomite.
Nu,nu,nu.
Am tras-o pe Katherine în direcția mașinii iar băieții au început să gesticuleze uitându-se la mine.
-Ce mama naibii faceți în mașina mea?! urlu la ei
-Oh,stai calmă.Nu facem nimic rău,ba din contra ne distrăm și poate tu și sora ta ne-aţi putea ajuta,mârâie și își plasează mâinile osoase și scârboase pe șoldurile mele dar i le-am îndepărtat repede.
-Ieșiți.Acum! continui dar au început să râdă ca idioții.
-Știi,nu e o zi normală,e o petrecere,tu nu ai mai fost niciodată la una?Distrează-te și tu,continuă și îmi atinge iar șoldurile.
Nu știi cu cine te pui.
-Oh,într-o zi normală ți-aș da un pumn iar azi e o zi absolut normală,zic și îi dau un pumn îndeajuns de puternic ca să îi învinețesc ochiul.Afară din mașină.Acum! urlu și imediat au ieșit.
Am pus-o pe Katherine în spate pe bancheta din piele și a adormit instant și imediat am pornit spre casă.
*
Drumul a fost scurt și de îndată ce am ajuns în fața porții aceasta s-a deschis și am parcat bolidul și am trezit-o pe Katherine care a tresărit imediat.
-Haide înăuntru până nu te mai vede și altcineva în afară de mine,zic și intru în mașină și Harry apare din sufragerie cu o față de zombie.
-Ce e cu voi? zice și își ridică o sprânceană.
-Am venit de la petrecere,zic iar Katherine cade din nou pe jos.
Ce a băut?!
-Katherine? zice el și încearcă să o ridice.
-Ah,a băut cam mult,zic inocentă.
Nu a răspuns ci doar a început să râdă.
-Văd că tu nu te-ai distrat din moment ce nu ești ca ea,zice și o ridică pe Katherine în stil mireasă și a dus-o în camera ei cu mine pe urmele lui.
-Sincer,a fost cea mai nasoală petrecere de până acum.Pe lângă adolescenți beți care în loc să nimerească canapeaua,nimereau parchetul,a mai fost un băiat care aproape o dezbrăca pe Katherine dacă nu eram acolo și da,era să uit...Am avut o mini-ceartă cu băiatul ce a dat petrecerea și în secunda doi a început să îmi facă ochi dulci,cât de penibil poate să fie asta?Mi-e dor de petrecere nebune din Chicago,a doua zi îmi amintesc că nici nu mă mai ridicam pe picioarele mele,zic și pufnesc.Mi-e dor de tot ce ține de Chicago.
Prieteni.Droguri.Cubluri.Petreceri.Curse de mașini.
-Wow,se pare că nu ești mulțumită de mutarea ta aici,zice.
-Bineînțeles că nu.Vreau înapoi în Chicago,zic și bat din picior nervoasă.
-Hopa,gata,calmează-te.Dacă bați din picior nu o să ajungi la Chicago,nu ai puteri magice,ai uitat? zice și îmi dau ochii peste cap.
Își bate joc de mine sau ce?
Am vrut să îi dau o replică acidă dar m-am resemnat la o privire urâtă din cauza rochii mele incomode care prea puțin acoperă.
Am intrat în camera mea și am trântit ușa,încuind-o.
Am aruncat rochia într-un colț al camerei iar botinele la fel și am intrat direct în duş.
O stare de amețeală deja mă cuprinde și mă sperii a reflexia mea din oglinda dăruită de Zayn.
Am ochii roșii,părul îmi este în toate părțile și deja știu de ce mă simt atât de amețită și obosită.
Lipsa de droguri.
M-am speriat pe moment pentru că nu e bine deloc să nu am droguri în starea asta.
Am ieșit repede din baie deoarece aș putea leșina în cabina de duş foarte ușor iar ideea asta nu mă încântă.
M-am lăsat greoi pe pat și am încercat să adorm,să nu mă mai gândesc la nimic și să aștept a doua zi pentru a putea să îmi procur drogurile.
Dar bineînțeles că nu pot.
M-am ridicat la fel de greoi și mi-am luat o pereche de colanți,un tricou alb,simplu și tenișii negri.
Trebuie să îmi iau droguri cât mai repede posibil.
Am ieșit din cameră dar imediat ce am pășit mi-am simțit picioarele parcă de gelatină și m-am lăsat pe spate,atingând podeaua cu întregul meu corp pe care abia dacă îl mai simt.
-Darcie? aud o voce și abia îmi deschid ochii.
Harry.
-Ești bine? zice el.
Foarte bine.
-Crezi că stau aici ca să privesc tavanul?! mă răstesc la el dar imediat îmi dau seama că mai bine nu îl las să își dea seama de ce am,altfel ceilalți ar afla și m-ar obliga să îmi petrec lunile într-un spital în care să fiu îndopată de pastile care să îmi inducă și mai mult nevoia de droguri.
Drogurile pentru mine sunt ca aerul.Nu pot trăi fără ele.Am grijă cât îmi injectez,nu mă expun vreunui pericol dar bineînțeles că 'familia mea' nu ar accepta așa ceva.
Am încercat să mă ridic dar am eșuat din nou pe jos.
-Ești bine? zice.
-Ahh,da cam multe pahare de cocktail cu Vodka,nimic important,zic.
-Nu mă minți.Ştiu cum e să ai ochii așa,zice.
La naiba.
-Mm,n-am nimic.Uite vezi?Sunt foarte bine,zic și mă ridic dar imediat mă împiedic de picioarele mele și cad iar.
-De când nu te-ai mai drogat? zice și oftez.
Ce putea fi mai bine de atât?
-Am eu tot ceea ce îți trebuie,zice și dă să mă ridice dar mă feresc.
-Mm,nu vreau droguri,continui.
-La fel și eu vreau să nu mă mai minți.
-Lasă-mă,zic și îmi dau seama că mâinile mele tremură și mi s-au învinețit.
Nu,nu e bine.
Mi-am pus mâna pe frunte și mi-am dat seama că sunt gheață.
-Ai nevoie de droguri cât mai repede,zice și mă trage în brațele mele,am aprobat din cap și m-am lăsat în brațele lui musculoase.
Gata :>
Știu e scurt și neinteresant.
Îmi pare rău dacă vă dezamăgesc :x
Am găsit și un nou titlu pentru carte.
Se potrivește pentru Darcie ...
O să-l aflați când termin cartea.
Apropo,o să postez un capitol BONUS,din perspectiva Amandei,din ziua în care a venit Darcie :o3
Remember that I love you and 1D love you,too ♥
CITEȘTI
She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)
Fiksi PenggemarAmanda Ashley Styles,sora cea mică a lui Harry Styles,dar totodată una din cele mai rebele adolescente care nu acceptă dragostea prea ușor în viața ei. Louis Tomlinson,cel mai bun prieten a lui Harry Styles,celebru și venerat de toate puștoaicele di...