Capitolul 31

930 47 2
                                    

Amanda's POV:

O aveam pe firava Darcie în brațele mele enorme,în comparație cu trupul ei mic și sensibil.

Am întins-o încet pe pătuțul ei mic,alb cu roz și am învelit-o bine având în vedere că doarme dusă.

Am ieșit ușor din cameră și am coborât jos unde nu era nimeni,ca deobicei.

Mai mereu sunt singură,mai ales după ce am născut-o pe Darcie.

Băieții vin foarte rar acasă iar când o fac stau puține zile din cauza concertelor.Lui Louis îi este foarte greu,la fel și mie.Dacă îmi era greu când eram singură,fără un bebeluș,acum suferința mea s-a triplat pentru că și Sarah a plecat în Austria la părinții ei care au obligat-o să rămână cu ei.De Austin,nu am mai auzit nimic de multă vreme,de când a plecat din nou în America.

M-am dus în bucătărie,să îmi prepar ceva pentru că stomacul meu nu mai rezista mult.

Totul până când am auzit plânsetul lui Darcie.

Am fugit până sus sau mai bine spus,am încercat să zbor iar lumea mea s-a prăbușit când am văzut-o pe Larra stând cu Darcie în brațe.

-Amanda,mârâie ea și îmi vine să o omor.

-Ia-ți mâinile de pe Darcie! ţip eu.

-Ea rămâne cu mine,ca o răzbunare pentru tot ce mi-ai făcut! zice și începe să râdă.

Am încercat să mă mișc dar pur și simplu corpul meu nu-mi permitea.Am început să ţip cât m-au ținut plămânii când am văzut că Larra se îndepărta de mine cu Darcie în brațele ei.

-Larra! ţip din toți plămânii.Larra! Larra! continui eu dar mergea înainte spre un hol interminabil.

Am început să tip și mai tare,chipul fiindu-mi plin de lacrimi amare.Simţeam că mă sufoc.Parcă cineva îmi oprea tot aerul să mai intre în corpul meu.

M-am prăbușit la pământ,respirația mea fiind inexistentă.Nu respiram,dar îmi auzeam bătăile inimii tot mai slabe.

-Amanda!Amanda,trezeşte-te! simt pe cineva lângă mine strigându-mă.

-Lasă-mă! țip ridicându-mă în șezut și gesticulând nervoasă.

-Amanda,a fost doar un vis! îmi zice Louis îngrijorat.

Nu i-am răspuns,ci m-am năpustit în brațele lui calde.

-Ce ai visat? mă întreabă el.

-Mm...nimic important,zic simțind mirosul de alcool a lui Louis.

Petrecerea de aseară.

M-am trântit înapoi pe partea mea de pat și am adormit ca un copil mic,în brațele mamei,bine...a lui Louis.

*

Am deschis ochii,enervată de soarele puternic care mă orbea.

-Te-ai trezit? îl aud pe Louis lângă mine.

-Mhh...mormăi eu somnoroasă.

-O iau ca pe un 'da',zice el holbându-se la tavan.

-Ce e așa interesant la tavanul ăla? întreb eu dându-mi ochii peste cap.

-Mm,nimic,zice el.Totuşi nu-mi vine să cred că o să avem un copil.Clar o să fie un băiat! zice căscând.

-Ba nu,va fi fată! mârâi eu și brusc mi-am adus aminte de coșmarul de aseară.

-Și dacă e fată eu cum o învăț să joace fotbal? bolboroseşte el.

-Poate o să îi placă să cânte,te-ai gândit la asta? zic râzând.

-Nu,trebuie neapărat să îi placă fotbalul! mârâie el.

-Bine,bine! cedez eu.

-Trebuie să mergem să le anunțăm pe mame,zice el.

-Nu,nu-mi aminti! zic punându-mi perna peste față.

-Oh,haide.Doar nu vrei să afle de la TV,nu? zice luându-mi perna.

-Cum să afle de la TV? zic eu.

-Foarte ușor pentru că o să-mi anunț fanii! zice el.De fapt o să îi anunțăm!

Am oftat zgomotos și am intrat în baie ca să îmi fac rutina zilnică,lăsându-l pe Louis să bodogănească de unul singur de ce nu-l las să facă duș cu mine.

După ce am terminat am coborât jos unde totul era ca după război.Sticle de alcool goale,mâncare și decorațiuni rupte.

-Aici a fost al treilea război mondial? întreb făcându-l să tresară pe Harry care dormea pe jos,între masă și canapea.

-Îh...se smiorcăie el.

-Mișto petrecere,nu? zic eu.

-Încă cum...zice și adoarme la loc imediat.

Mă întreb ce o să se întâmple când o să nasc.Cel mai probabil o să îl las pe cârlionțat în pod să doarmă,la fel și pe ceilalți dacă mă calcă rău pe coadă,inclusiv pe Louis.Nu e el o excepție.

Am intrat în bucătărie și am rămas perplexă când l-am văzut pe Zayn întins pe masă,cu multe oglinzi pe lângă el și cu un fixativ la cap.

Am ieșit repede din bucătărie și am intrat în baie unde era o fată pe care nici nu o cunoșteam dar era întinsă pe gresie,dormind buștean.

Clar nu trebuie să mai dau petreceri în casă.

-Paul! ţip ca din gaură de șarpe.

-Domnișoară Styles,c-ce...zice și se uită la fel de uimit ca și mine la fata care adormită.

-Nu o cunosc,deci ocupă-te de ea,zice nepăsătoare,ieşind din baie.

Am ieșit afară,în grădină,unde am dat peste alte sticle goale,pahare și decorațiuni.

Wow,dezastru total.

-Amanda! aud o voce bărbătească.

-Austin? zic cu un zâmbet larg,până la urechi.

M-a îmbrățișat frățește,scuturându-mi parul care arăta mai mult ca o căpiță de fân,acum datorită lui.

-Nu pot să cred că ești însărcinată! zice și îmi vine să-mi dau o palmă.Am uitat să îi spun.

-Mm...nici eu...zic stânjenită de situație dar blondul din fața mea părea chiar fericit.

Am mai pălăvrăgit câteva minute până când s-a auzit un țipăt afundat de la vecini.

Heyy.

Îmi cer încă o dată scuze dar am avut probleme cu aplicația.

Vă iubesc,toate cele bune <3

Remember that I love you and 1D,love you too ♥

She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum