Capitolul 20

971 60 2
                                    

Nu erau căsătoriți...

Se pare că mama mea m-a adus dupa vreo 2 ani de la naștere.Dar oare de ce abia atunci si nu cand m-a nascut? De ce m-a mai dat spre adopție?Întrebări pe care sunt sigura ca o sa mi le pun mereu insa o sa gasesc răspunsurile?

Scrie ca tatăl meu pe atunci avea o afacere care mergea perfect.Am căutat repede pe internet despre firmă și e de succes.L-am găsit până că si pe acest,Jason Knight.Are in jur de 38-40 de ani.Are 3 copii de 18, 20 si 26 de ani.Locuieste in Londra.Am luat repede adresa si am decis ca dupa ce citesc dosarul iar dupa sa ma duc la el.

Am inteles ca m-au dat pe motiv ca nu avea resurse materiale pentru a mă creste.Hmm...dupa cum il vad pe Jason,adica noul meu tata, nu pare să nu își permită un copil.

Cam atat scrie.Nu prea m-a ajutat cu multe.Am scris adresa in telefon si am luat masina.

*

Am ajuns in fata unei case mari, luxoase.O gradina mare care avea o piscina in partea dreapta si o gradina in partea stanga.M-am trezit din nou din gandurile mele in fata unei porti enorme, de fier masiv.

-Cine sunteti? zice unul din bărbați.

Probabil sunt plătiți ca sa aiba grija de tot.Asa il avem si noi pe Paul si inca multi baieti.

-Vreau sa vorbesc cu Jason Knight! zic hotărâtă.

-Imi pare rau dar nu primeste puștoaice, zice unul chicotind.

-Hmm...nu sunt oricare puștoaică.Am același sange ca al sau.Ai face bine sa il chemi sa vina daca nu ma lasi sa intru.Vrei, nu vrei eu am dovezi ca imi e tată.

Au început să râdă.Wow,ce idioți.

-Ce e așa amuzant?! zic nervoasă.

-Încă un copil al străzii încearcă să îl convingă pe șeful nostru că e copilul lui.Pleacă acum! zice unul din ei.

-Copil al străzii ești tu! Ştii cine sunt eu, scumpule?! Sunt Amanda Styles! Acum cheamă-l pe Jason Knight dacă nu vrei să iasă urât! exclam eu.

S-au oprit din râs instant, albindu-se la față.Nu le-ar plăcea șefului lor că a vorbit așa unei vedete,clar.Doamne, cum pot influenta oamenii doar cu numele meu.Uneori e amuzant ca se lasă păcăliți din asta dar uneori chiar ma scoate din multe belele.

-Cine e?! tipa un barbat care se indrepta tot mai mult de locul unde eram eu.

Era...era "tatăl meu", Jason Knight.

-Jas-Jason Knight? zic speriata.

-Da? zice ridicand o spranceana.

-Uitați-va...zic întinzându-i niste acte in care arata clar ca ii sunt fiica.

-Stii nu te cunosc si nu vreau sa iti ascult pacalelile! Uite cativa dolari, acum pleaca pana nu ii pun sa te târască prin tot orașul! zice si arunca cativa dolari pe jos.

-Nu iti vreau banii.Nu am nevoie de ei.Doar uite-te...zic si las dosarul pe jos, deasupra dolarilor aruncati de el.O sa isi dea seama singur însă m-a durut cum s-a comportat.

M-am întors cu spatele, dand sa plec,vazandu-l ca a luat dosarul.

Wow, ce tată bun...plin de căldură și iubitor mai am și eu...

Am urcat nervoasă in masina, trantind usa dupa mine.De fapt, eu nu am carnet si nici nu am voie sa conduc pentru ca am 16 ani,dar nu are nimeni curajul sa se ia de mine...doar sunt o Styles, nu?

Am apasat nervoasa pe accelerație, ca o adevarata maniaca,vazand ca toti ma depășesc.

In cateva minute am ajuns acasa.Am coborat,nimeni nu era ajuns.Am urcat leneșă in camera.Am de gand sa ma uit la diverse seriale pe internet,nu am mai facut-o de mult timp si nu am altceva mai bun de facut,sincer.

She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum