M-am trezit grăbită.Astăzi am primul meu control pentru copil.
Nu,nu i-am spus încă lui Louis și mă simt groaznic pentru asta dar vreau să afle într-un mod mai special deși știu că probabil nu o să iasă așa cum vreau dar sincer merită să încerc.
-Haide,trebuie să mergem! zice Sarah intrând repede în cameră.
Băieții erau plecați din Londra cu un concert și vin peste 2 zile.Am o grămadă de timp să organizez petrecerea la care mă gândesc de ceva vreme.
M-am îmbrăcat repede și am răspuns repede la telefon care a început să sune.Era numărul doctoriței la care eram programată.
-Da? zic eu.
-Amanda,nu mai pot veni azi la programare,ce zici de săptămâna viitoare? zice ea.
-Mh...okay,mârâi eu dezamăgită.
-Îmi pare sincer rău,dar a apărut o urgență.Pa,Amanda,zice ea.
Doctorița asta îmi este și verișoară în același timp...adică chiar dacă Anne nu îmi este mamă naturală,continui să mă comport la fel cu ea.
-Să nu-mi zici că s-a amânat,zice Sarah.
-Nu e ziua ta norocoasă azi,râd eu.
-Haide totuși să ieșim în oraș,te rog.Nu am chef de stat în casă,se milogeşte ea de mine.
-Mm...zic rezumându-mă de perete.Nu prea vreau...
-Haide,Amanda.De acum până naști o să stai doar în casă cu bolul de chipsuri în mână și cu ochii ațintiți spre televizor dacă Louis nu este?zice ea îngrozindu-mă cu ideile ei.
-Nu mi-ar strica o ieșire,zic ieșind din casă.
Am luat un taxi,care ne-a lăsat lângă mall.
-Stai! zic către Sarah.
-Ce e?! răspunde Sarah tăios.
-O să ne recunoască atâția oameni și nici măcar o pereche de ochelari nu am la mine! zic eu amintindu-mi de ultima oară când am ieșit nedeghizată cu băieții.
-Oh,haide.Nu o să ne omoare nimeni,zice ea.
-Mhm,poate pe tine nu dar eu sigur nu o să ies cu toate firele de păr în cap! zic eu.
-Și ce idee ai?Să mă duc să fur peruci și haine de clovn ca să intrăm în mall? zice Sarah.
-Nu ar fi o idee rea deloc! zic eu și privind la ea cu subînțeles.
-Nu, nu, nu.Nu mă implic în planurile tale,Amanda! se smiorcăie ea.
*
-Serios?zice Sarah speriată privind la toate perucile din vitrină.
-Nu uita că cele afro sunt în trend, o tachinez eu.
Am de gând să cumpăr 2 peruci și niște ochelari de soare.Pe lângă faptul că m-aş distra teribil,nu ne-ar recunoaște nici directionerele.
Am intrat,vânzătorul plictisit nebăgându-ne de seamă.
Am luat la întâmplare 2 peruci care erau absolut oribile și 2 perechi de ochelari,am lăsat imediat dolarii pe care îi datoram pentru peruci și le-am pus pe cap.
Arătăm hidos dar amuzant în același timp.Ne-am pus și ochelarii și chiar arătam de tot râsul.Până că și eu râdeam de mine.
-De ce nu putem ieși și noi ca oamenii normali în oraș? se plânge Sarah în fața oglinzii.
-Pentru că după cum vezi,nu suntem chiar normale,zic eu trăgând-o după mine afară din magazin.
-Crezi sau ești sigură? zice ea.
-E vreo întrebare capcană?Că eu sunt 100% sigură că suntem anormale,zic eu.
Când am intrat în mall,toate privirile au picat spre noi.Mă abținem cu greu să nu râd cu lacrimi.
-Dacă își vor da seama? zice Sarah îngrijorată.
-Atunci va fi și mai amuzant,dar stai liniștită nu se va întâmpla,îi șoptesc eu continuându-mi mersul de 'divă'.
Am continuat să ne plimbăm prin magazine,cumpărând o grămadă de haine sub privirile sufocante ale celorlalți oameni.
Am ieșit într-un sfârșit,am luat un taxi și am ajuns acasă.
-Doamne,urăsc peruca asta,se plânge Sarah.
-Hmm...Îți stătea destul de bine,te prinde culoarea roșie,o tachinez eu.
M-am descălțat repede de tenișii mei negri și practic am sărit la frigider.În ultimile zile simt că oricât aş mânca,îmi este tot mai foame.
Am înșfăcat repede borcanul de Nutella și am urcat cu el sus.Am de gând să mănânc toată seara din el,măcar el să îl înlocuiască pe Louis.
-Amanda,nu suntem la fabrica lui Mr.Wonka! o aud pe Sarah țipând la mine.
-Dar putem să ne comportăm ca și cum am fi, nu? zic eu.
-Nu! Abia ai o lună de când ești însărcinată și deja mănânci doar prostii! Nu vreau să te fac să te simți prost,dar în felul ăsta o să ajungi la 100 de kilograme! zice ea.
-Bineînțeles,mami! zic eu.
Poate că avea dreptate.Chiar o să mă îngraș dacă o să mă comport așa în următoarele 9 luni dar după ce nasc o să fiu clienta fidelă a sălii de fitness.
Pufnesc zgomotos când îmi dau seama că mâine am multe pregătiri de făcut.
Mâine e o zi foarte importantă.
Heyy! :3
Și acest capitol e gata.
Scuzați întârzierea dar nu m-am simțit bine zilele astea și am avut foarte mult de învățat.
2 teste la geometrie,săptămâna asta şi luni unul la algebră.
'Perfect', nu? :))
M-am mutat în semestrul ăsta la o școală nouă și încerc să mă acomodez.
Mulțumesc din suflet pentru 2K de cititori <3
Sunteți perfecți și minunați ♥
-Sunteți liberi să votați în continuare, dacă vreți-
Remember that I love you and 1D love you, too ♥
Raluca's OUT :D
CITEȘTI
She's my crazy sister (Louis Tomlinson Fan Fic)
FanfictionAmanda Ashley Styles,sora cea mică a lui Harry Styles,dar totodată una din cele mai rebele adolescente care nu acceptă dragostea prea ușor în viața ei. Louis Tomlinson,cel mai bun prieten a lui Harry Styles,celebru și venerat de toate puștoaicele di...