Planul!

227 20 4
                                    

- Bun, să începem, nu vă cunosc coregrafia, dar cred că voi știți care e cel mai bun.

- Te rog fi atentă o să îți enumăr fiecare persoană în ordine, încep cu cel care e mai bun. Se oferă Ambar, să îmi enumere fiecare persoană.

1. Sebastian
2. Miki.
3. Bogdan
4. Alejandra
5. Eu (Ambar)
6. Alison
7. Tony
8. Louis
9. Cassandra
10. Alexander
11. Dani

- Deci sunteți unsprezece persoane până la urmă. În fine, avem o echipă de fotbal aici, trebuie să ne gândim bine cum să vă așezăm pentru a ieși totul perfect. 

- Trebuie să ținem cont de ceva?

- Normal că trebuie să țineți cont de ceva, sunteți o echipa, trebuie să vă ajutați, eu m-am gândit în felul următor.
A: Sebastian cu Ambar - în față
B: Miki cu Louis. - puțin mai în spate în dreapta lor
C: Cassandra cu Bogdan - în același drept cu Miki și Louis doar că în stânga lui Ambar și Seb
D: Alejandra cu Tony - În spatele lor unul să fie pe partea lui Louis și Miki și unul pe partea Cassandrei și a lui Bobo.
E: Alison, Alexander și Dani. - iar restu în spate
așa nimeni nu va pierde pentru că după cum vedeți fiecare are partener, și fiecare partener are și calități și defecte. Ce părere aveți?

- Cred că va merge, trebuie să ne imobilizăm repede timpul este scurt.

- Pai, eu mă bucur că v-am ajutat, acum vă rog să mă scuzați este târziu și vreau să îmi fac un duș și să mă pun în pat.

- Ariana, eu mă duc cu restu la Sebastian acasă, să lucrăm la coregrafie.

- Bine dragă, ne vedem mâine, vă pup, să aveți grijă de voi.

Cu acestea spuse, îmi iau telefonul și pachetul de țigări și urc în camera mea. Am eu impresia sau Ambar a cam lungit cuvântul coregrafie? Poate sunt doar paranoică.

Din perspectiva lui Ambar

- Bun gașcă, avem puțin timp însă Ariana ar putea avea dreptate, nu pierdem nimic din ce am pierdut ultima dată când am încercat să îi furăm armele lui Chchi. Deci ce părere aveți?

- Și eu consider că planul făcut de Ariana ar putea să meargă dar trebuie să ne stabilim repede locurile după plan, nu să avem mâine noapte nelămuriri. Spune Sebastian.

- Bun, pai Sebastian spune-ne la ce te-ai gândit.

- O să îmi spun părerea dar va fi pe echipe după cum le-a făcut Ariana.
A: Eu cu Ambar o să mergem să ridicăm transportul, Ambar le va da banii, iar eu iau armele.
B și C: Voi veți sta în stânga și în dreapta noastră exact cum a spus Ari, însă o să fiți sus pe clădiri, cu lunetele
D: Voi veți sta în dreptul lor tot așa unul în dreapta și unul în stânga noastră, voi veți fi lângă clădiri.
E: Voi trei o să stați chiar în spate și ne veți anunța prin stație dacă mai apare cineva.
De acord?

- Perfect, trebuie pregătite mașinile, armele și să sperăm că totul va ieși conform planului. Spun eu în numele tuturor iar restul aprobă dând din cap.

- Sper ca de această dată să nu pierdem tot, nu ne mai permitem. Adaugă Alejandra.

- Nu vom pierde nimic, acum la somn cu voi, este târziu, mâine avem treabă. Spune Seb autoritar.

Îmi iau la revedere de la Sebastian și restul persoanelor și merg acasă, ziua aceasta a fost devastator de obositoare. Am fost plăcut impresionată de ce a făcut azi Ariana la poligon, nu credeam nici într-o mie de ani că va fi capabilă să nimerească ținta aceea o singură dată dar darămite de opt ori în același loc. Sper din tot sufletul că va accepta să facă parte din bandă și de ce nu să fie și capul, țin să cred că va ajunge departe, văd în ea mult potențial.
Ajunsă acasă îmi parchez mașina în garaj la locul ei, intru în casă tip-til pentru a nu face prea multă gălăgie având în vedere că Ariana doarme acum, fiind o oră târzie.

- Aaaaa, m-ai speriat, ce morții lui Lucifer faci la ora asta și de ce umbli în casă pe întuneric? Era cât pe ce să scot pistolul și să îl îndrept spre ea.

- Calmează-te, avem o sală de box jos în beci, tu știai? Oricum mă plictiseam după ce ați plecat voi așa că am coborât în beci să văd ce e acolo, tâmpita aia care ne-a prezentat casa a uitat de beci, și am dat peste sala asta de box, e demențială ar trebui să o încerci și tu.

- Adică ești acolo jos de mai bine de patru ore?

- Așa mult timp a trecut? Nu mi-am dat seama.

- Miroși ca un sconcs, și arăți groaznic, tu nu ai învățat că există mânuși de box? Uită-te și tu la mâinile tale în ce hal arată, zici că te-ai bătut cu o sută de persoane.

- Se vindecă nu mai dramatiza atât. Acum haide la somn, că sunt extenuată.

- Fă un duș și dezinfectează-ți rănile înainte.

Din perspectiva Arianei.

Jos este o sală de box, dar mai sunt două uși , una duce spre o cameră de tortură iar alta este plină ochi cu arme, am preferat să nu îi zic asta lui Ambar nu vroiam să o sperii atât de tare la această oră. Merg în camera mea îmi fac un duș îmi dezinfectez rănile așa cum m-a sfătuit Ambar și mă pun în pat la somn. 



Dangerous: ÎnceputulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum