- La 200 de metri în față este o groapă, o trecătoare, ocolește-o!
Nu o bag în seamă, atenția mea fiind asupra lui Black care a ajuns la egalitate cu mine. Mut viteza în a patra dându-i un avantaj considerabil, lucru ce pe Ambar a făcut-o să înjure și să lovească cu pumni în bord. Rânjesc la gândul că ea nu are nici o idee ce am eu planificat. Când mai am aproximativ 15 metri de marginea trecătorii schimb viteza din nou în a cincea și calc accelerația până la podea. Acul creste de la 280 direct la 360, în momentul în care mașina se desprinse de la sol sărind efectiv la propriu peste trecătoare.
Ambar urlă din toți plămânii și dă să pună mâna pe volan, dar o împing coborând mașina în siguranță la sol. Cu un drift de nota zece pornesc pe ultima sută de metri din cursă.- În viața ta să nu mai îndrăznești să te atingi de volan atâta timp cât eu stau pe scaunul șoferului. Ai înțeles? Mârâi la ea și rânjesc când observ ca Black este cu mult în spatele meu, având în vedere că el a ocolit trecătoarea.
Trag de volan învârtindu-ne cu mașina apoi apăs frâna făcând un drift perfect.
Am câștigat.
Îl văd în oglindă pe micul rege acum detronat, îndreptându-se spre mașina mea destul de nervos pot să zic.
- Ambar coboară.
- Ce să fac?
- Coboară acum!
Ambar se conformează și coboară din mașină iar eu întorc brusc și gonesc cu viteză spre casă.
Puteam foarte bine să cobor din mașină și să îl înfrunt, să mă mândresc că sunt mai bună ca el, însă consider că nu merită, cel puțin nu încă. Nu merită să fac asta acum, pentru simplu fapt că îl va roade pe dinăuntru să descopere cine la învins plus de asta sunt mai mult ca sigură că mă va căuta în fiecare concurent de acum înainte. Și puțin mister nu strică niciodată, nu?
Cobor din mașină, trântesc puțin cam prea tare portiera iubitului meu bolid și intru în casă.
Îmi fac o pungă de floricele și mă așez pe canapea în fața televizorului cu ideea de a viziona filmul meu preferat Combustion.
Țin să cred că acest film mă reprezintă într-un fel, deși finalul mă dezamăgește mereu. Cum să fi atât de tembelă în cât să stai lângă un bărbat, să îți dedici toată viața lui? Pentru că iubești? Iubirea este trecătoare, este o pierdere de timp.- Ce a fost în capul tău? De ce ai plecat așa?
Se pare că s-a întors Ambar, și nu pare deloc prea fericită.
- Așa am considerat eu că este mai bine. Spun relaxată și ignor țipetele acesteia.
- Te-ai gândit măcar pentru o secundă cu ce mă voi întoarce acasă?
- Nu, dar pare că te-ai descurcat.
- Tu realizezi că ai făcut ravagii?
- Cum adică?
- Toată lumea a sărit pe mine și m-au înnebunit cu întrebări de genu Cine este? Cum se numește? De unde vine? Cum a câștigat?. Toată pista a vorbit doar despre tine în ultimele ore.
- Înseamnă că le-a plăcut micul spectacol. Sper că nu mi-ai dezvălui adevărata identitate nici tu nici prietenii tăi și sper că Sebastian s-a ținut de pariu.
- Absolut deloc, ai noroc că eu gândesc bine la stres.
- Aha, deci așa ai trecut examenele la facultate, nu pentru ca ai învățat de te-ai spart ci pentru că gândești bine la stres?
- Ha ha foarte amuzant.
- Deci?
- Deci ce?
- Ce le-ai zis?
- Că ești misterioasă și că în locurile de unde vi tu ți se spune Dark.
- În locurile de unde, ce? Stai o secundă, nimeni nu mă cunoaște în New York și ar trebui să fi prost să nu auzi de cei mai tare tipi din New York care au câștigat mii de curse, sunt un copil prost pe lângă ei.
- Ești proastă ai dreptate. Eu nu le-am zis de unde vii, am zis și subliniez locurile de unde vine ea.
- Prea bine, apropo îmi place acest nume.
- Mă gândeam eu că îți va plăcea, și da, Sebastian s-a ținut de pariu.
Îmi înmânează banii de la Sebastian plus încă 30.000 de dolari și o nouă pereche de chei iar eu rămân efectiv fără cuvinte.
- Ce sunt astea?
- Pai banii de la Seba plus banii pe care i-ai câștigat în urma cursei plus o nouă mașină cea pe care o conducea miss Black.
- Nu pot să cred, dar eu, adică tu, pe ce am pariat?
- Pe mașina ta.
- Nu pot să cred cât de idioată ești cum să pariezi pe mașina mea? Dacă pierdeam, ești proastă la cap?
- Partea bună este că ai câștigat cursa, banii și mașina.
- Foarte tare, dar tot tembelă rămâi , acum hai să îmi văd noua bijuterie.
Mă ridic de pe canapea și mă îndrept spre garaj cu Ambar pe urmele mele, deschid ușa de la garaj, aprind lumina și rămân efectiv șocată. Între cele două mașini stă parcat un McLaren MP4-12C. Nici nu am observat cât de bine arată mașina asta când am concurat cu Black, cred că m-am îndrăgostit și de abia aștept să îi testez puterea.
- Unde crezi că voi putea să o testez? Desigur că nu voi putea pe pistă pentru că el va fi acolo, și eu nu vreau să dau ochii cu el încă.
- Ba sigur că poți și pe pistă, doar că trebuie să găsim un moment potrivit. Nu te poți ascunde la nesfârșit.
- Asta așa este. Ambar, eu totuși trebuie să îmi găsesc un loc de muncă, nu pot sta așa.
- Așa cum?
- Degeaba.
- Bine dar asta o facem mâine că azi sunt extenuată. Spune și își acoperă gura cu mâna pentru a estompa un căscat.
- Bine, hai la somn.
CITEȘTI
Dangerous: Începutul
AksiyonAriana spunea: Iubire? Pentru ce să iubești , iubirea este trecătoare, este o pierdere de timp. Iubirea te face slab, te mănâncă pe interior. De ce să iubești? Bărbații sunt niște persoane fără scrupule. Hai să fim realiste fetelor și să călcăm în p...