- Trezirea, toată lumea, încep antrenamentele. Țipă Seb în fiecare cameră de sus până jos la fiecare dintre noi și nu doar că țipă dar și cântă la o trompetă și te zgârie pe creier al naibii de rău. Ideea cea mai rea este că s-a oprit chiar în camera mea. Oare de unde știa el că îl voi ignora? Dar cântecul trompetei răsună în toată camera și e o nebunie.
- Ce ai nebunule este ora cinci dimineața, e oră de somn, tu nu ai o viață?
- Sigur că am, dar trebuie să te antrenez pe tine, acum hai sus, avem mult de muncă azi. Altfel o să suporți consecințe dragă și nu doar tu ci toată echipa, acum hai la antrenamente, te vreau în gradină în cincisprezece minute.
- Drum bun și cale bătută idiotule.
E prea dimineață, prea dimineață pentru a face orice, nu mă simt foarte bine, aseară am adormit la doisprezece noaptea, după antrenamente, am dormit doar cinci ore ce este cu omul ăsta. Vreau să dorm. În timpul în care m-am plâns pentru faptul că e prea dimineață să fac asta m-am îmbrăcat și am ieșit în grădină.
- Doar eu cred că asta este o nebunie totală? Întreb adormită pe jumătate.
- Barbie, douăzeci de flotări, acum.
- Dar ce am făcut?
- Patruzeci.
- Ce ți-o coc eu.
- Șaizeci, putem continua dacă vrei.
Mă decid să nu mai scot cuvinte pe gură și să fac ce zice, altfel vom ajunge prea departe cu asta. Dar o să îi tai eu limba aia lungă în curând.
- Porcul nu se îngrășa în ajun, voi ce stați și vă uitați la ea, faceți treizeci de flotări acum. Le ordonă celorlalți dar îl văd în fața mea făcându-și și el antrenamentul.
Idiotul acesta este strict, al naibii de strict, dar îmi place, mă încântă chiar după părerea mea e bine să fie cineva în echipă cu inițiativă. Și nu așa tolerant. Dar tot o să îl rezolv când voi avea ocazia. Îmi termin exercițiile de făcut și aștept cuminte următoarea probă.
- Vom alerga cincisprezece ture de teren rezistență.
Ieri au fost zece, de ce tot crește numărul, a văzut ieri că pot să alerg, bine am ajuns la final extenuată dar partea importantă trebuie să o i-a în considerare, cea că am ajuns până la final, nu asta contează? Totuși decid să nu mai scot prea multe replici, e ora 5 dimineața oameni buni nu am chef de mai multă muncă.
- Prea bine acum vom alerga zece ture de teren în proba de viteză, o să vă conometrez după care voi face un tabel în fiecare zi de acum înainte să vă vedeți și voi progresele. Ambar tu ești prima.
Deci asta e cea mai aiurea chestie auzită vreo dată zece ture de teren, asta este nebun la cap, cum să scoți un timp scurt în zece ture.
- Felicitări Ambar, este cel mai bun timp al tău până acum, șapte minute și trei secunde. Dani, tu urmezi.
Și iar am rămas cu gura căscată, sunt șocată cum mă să faci șapte minute în zece ture de teren? Eu sunt cea mai slabă de aici?
Da mă tu ești.
Conștiință idioată ar trebui să ți cu mine, doar faci parte din mine.- Perfect Dani, facem progrese șase minute și douăzeci de secunde. Ariana este rândul tău.
Bă deci eu sunt proastă, sau sunt un plod pe lângă ei, și eu care credeam că Ambar e bună. Dar Dani e băiat, poate de asta. Mă așez în dreptul lui Seb iar când acesta îmi dă startul încep să alerg. Vai de ei plămâni și picioare că nu țin deloc cu mine, alerg și alerg și iar alerg, sunt amețită, sper să scot un timp bun.
- Dezamăgitor, optsprezece minute și cincizeci de secunde.
Mă așez la locul meu până ceilalți termină de alergat și mă tot întreb cu naiba am putut scoate cel mai groaznic timp.
- Acum că încălzirea este gata, să o lăsăm pe Ambar să ne antreneze.
- Nu iar, data trecută când am mers pe ața aia era să îmi iau o trântă de toată frumusețea. Spune Louis.
- Stai ce?
- Avem nevoie de echilibru, niciodată nu știm în ce postură cădem așa că eu o să vă antrenez să vă păstrați echilibrul în orice situație. Vezi tu ața aia care este legată de acei doi copaci? O să mergem pe ea și vor fi obstacole, dar pentru tine începutul va fi doar să îți păstrezi echilibrul e prea devreme pentru obstacole.
- Voi sunteți nebuni? Mai bine îmi pierd un rinichi decât să cad de acolo.
- Sunt saltele sub, nu o să pățești nimic.
- Hai, să o facem și pe asta.
- Uite o vezi pe Alejandra, nu se gândește că este la o înălțime de 5 metri ea doar merge pe sfoară. Își păstrează echilibrul. Acum a venit rândul tău, gândește-te că mergi pe un podium, că vrei să faci impresie, nu te gândi că o să cazi, frica te va mânca de vie dacă te vei gândi la asta. Acum baftă.
Ce încurajare, nu zău adică cum sfinții mei să îi zici unui om, nu te gândi că o să cazi chiar dacă va fi așa, tu doar mergi. Cum mă să zici asta? Încercarea moarte nu are, dă-i drumul Ariana. Am călcat pe sfoară dar m-am dezechilibrat și am făcut contact cu saltelele, care după părerea mea nu sunt moi deloc. Am mai încercat de douăzeci de ori dar nu progresam absolut deloc. Am privit la restul prietenilor cum își păstrează perfect echilibrul, am privit-o până și pe Ambar și mare mi-a fost mirarea când am văzut că face tumbe. Bă frate dar de ce doar eu cad. Am mai încercat de două ori și același rezultat.
- Nu pare că progresăm deloc, cred că ai nevoie de o pauză.
- Nici o pauză Ambar, îmi va reuși. Spun hotărâtă.
- Da, ai dreptate însă nu azi. Continuați cu restul băieți fata asta nu va reuși azi să facă nici doi pași pe sfoara asta. Spune asta și mă simt al naibii de rănită. Lasă că va vedea ea.
- Mulțumesc pentru încurajare. Rostesc nervoasă.
- Prea bine trecem la IT, trebuie să ști totul despre programe. Îmi spune Tony.
- Doar eu?
- De data aceasta da, deoarece restul nu înțeleg absolut nimic despre asta, am încercat cu ei de nenumărate ori însă nu au potențial, iar în tine potențialul se vede de la o mulțime de kilometri.
- Nici mister arogant?
- Nici măcar. Hai să începem.
Am stat timp de patru ore cu Tony, mi-a arătat cam tot ce trebuie să știu despre IT, ideea principală este că deși a părut greu la început cu toate parolele alea de ținut minte, cu toate formulele și tot a fost destul de amuzant, mi-a arătat cum pot intra în calculatorul altei persoane, am învățat în aceste ore cum să fiu un hacker perfect organizat, mi-a plăcut, partea cea mai bună e că mi-a arătat toate aceste după care am reușit singură să intru în calculatorul lui Seb și să îi blochez tot, deși pare că am învățat multe azi de la el, sunt conștientă că mai am multe de învățat omul asa e un geniu.
- Munca mea se încheie aici, ști tot ce trebuie să ști pentru a fi un hacker perfect.
- Mulțumesc, pentru răbdare și sprijin.
- Haide, acum trebuie să tragi cu arma iar după să ne chinui la box.
CITEȘTI
Dangerous: Începutul
ActionAriana spunea: Iubire? Pentru ce să iubești , iubirea este trecătoare, este o pierdere de timp. Iubirea te face slab, te mănâncă pe interior. De ce să iubești? Bărbații sunt niște persoane fără scrupule. Hai să fim realiste fetelor și să călcăm în p...