Soc.

137 12 3
                                    


      - Stai, nu, Richard ți-am zis să îmi dai pace, nuuu.
      Îmi deschid ochii speriată și îl văd pe Lucifer jucându-se cu lăbuțele în părul meu, mă ridic în șezut și mă uit la el iar acesta îmi afișează o față nevinovată. Mă ridic din pat, îi pun farfuria cu carne în fața micuțului tigrișor și fug să îmi fac un duș.
      Dau drumul la apă pentru a se încălzi, iar eu în tot acest timp scap de hainele de pe mine. Intru în duș și stau fără să fac nimic câteva minute bune. Dar cu toate acestea gândul mă duce la visul pe care noaptea trecută l-am avut și la ce tocmai am zis dimineață. Ei bine în apărarea mea, nu am nimic de zis. Chiar nu pot să mă apăr de mine, de gândurile sau visele mele. Cert este că niciodată nu se va întâmpla nimic între mine și Richard.
      Îmi clătesc părul de spuma pe care șamponul a făcut-o, opresc apa și ies din cabina de duș. Îmi înfășor părul într-un prosop moale, la fel făcând și cu corpul meu. Îmi usuc părul, îl prind într-o coadă de cal, mă îmbrac și ies din baie.
      Azi o să mergem la spa să ne facem frumoase deci Lucifer va sta cu Tony, dintre toți am mai multă încredere în Tony, pentru că el este mult mai responsabil plus de asta Sebastian chiar nu îl suportă pe micuțul puișor și pot să spun că nici Lucifer nu îl suportă pe Sebastian.
      Primesc un mesaj de la fete cum că mă așteaptă în parcarea hotelului. Îmi iau cheile de la mașină, geanta, lucrurile lui Lucifer și merg spre camera lui Tony unde ii încredințez micuțul puiuț. Iau liftul, pentru că m-am învățat minte de data trecută să nu mai cobor pe scări și aștept să ajung la garaj.
      - Bună fetelor, sunteți pregătite pentru răsfăț? Întreb și îmi afișez zâmbetul pe care de când m-am trezit nu l-am putut ascunde.
      - Categoric.  Și totuși unde mergem, adică eu nu vreau să îmi pună toată lumea mâna în păr. Spune Miki, jucându-se acum cu părul ei.
     - Mergem la Spa Mayer. Este unul dintre cele mai bune din tot orașul, plus de asta Gisela este cea mai bună în ceea ce face, oricum nu avem mult de mers.
     - Uite îți sună telefonul de acasă. Spune Ambar și îmi arată telefonul, cred că l-am uitat pe silent.
      Le fac semn fetelor să tacă, pentru că apelantul e nimeni alta decât mama, și asta este chiar surprinzător de ciudat, pun telefonul pe mâini libere și aștept ca apelantul meu să spună ceva.
      - Bună scumpa mea. Te-am sunat să îți transmit sărbători fericite. Spune mama și pot simți cum radiază de fericire.
      - Bună mamă, mulțumesc mult că ți-ai făcut timp și pentru mine, măcar azi dacă în cele patru luni de când sunt plecată de acasă nu ai avut timp absolut deloc. Spun ironia simțindu-se în vocea mea.
      - Ariana scumpa mea, am avut multă treabă la firmă, ajungeam seara acasă rupți de obosiți, de fiecare dată când ne gândeam să te sunăm apărea ceva neprevăzut în program.
      - Bine mamă, am înțeles ideea, tata ce face?
      - Tatăl tau este la firmă, face ultimele pregătiri pentru petrecerea de Crăciun, dar tu draga mea ce faci?
      - Tocmai ce am ajuns la spa, mi-am parcat mașina și aștept să terminăm conversația pentru a putea merge să mă fac frumoasă. Eu și Ambar vom merge la petrecerea de Crăciun organizată de firma pentru care lucrăm.
      - Foarte bine, mi-aș fi dorit să fi azi aici, să ne petrecem această sărbătoare împreună. Spune aceasta.
      - Poate la anul, mamă.
      - Bine, draga mea eu acum voi închide, mă sună tatăl tău. Te iubesc, să ai grijă de tine și salutări lui Ambar.
      - Bine mamă, o să îi transmit. Spun și mă uit la Ambar cu o față indiferentă.
      Închid apelul telefonic, îmi iau geanta și cobor din mașină, fetele făcând la fel, ei bine par puțin șocate de felul în care am tratat-o pe mama, dar asta este, cred că m-a sunat să se asigure că nu sunt prin preajmă. În fiecare an sărbătoarea de Crăciun mi-o petreceam cu Mara pentru că familia mea era mult prea ocupată cu afacerea lor. După un timp, m-am obișnuit cu lipsa lor și nu mai îmi pasa dacă stau acasă cu mine sau plecă zi de zi sau noapte de noapte.
      Intrăm în clădirea ce poartă numele Mayer și ne îndreptăm spre recepție unde o tânără cam de douăzeci și cinci de ani ne întâmpină cu zâmbetul pe buze.
      - Bună ziua, bun venit la salon Mayer, cu ce vă pot fi de folos?
      - Bună ziua, o să alegem setul complet.
      - Setul complet constă în: epilare totală, masaj, make-up, aranjarea sau vopsirea părului și manichiură - pedichiură. Colega mea va fi la dispoziția dumneavoastră în caz că veți avea nevoie de ceva în timpul în care fetele se vor ocupa de dumneavoastră. Sper să vă simțiți bine.
      - Mulțumim! Spun și o urmez pe domnișoara de care vorbea tipa de la recepție.

Dangerous: ÎnceputulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum