Prolog

4.5K 194 198
                                    

Mam na imię Crystal. Mam niebieskie włosy, które są czasem granatowe. Całe czarne oczy i śnieżno bladą cere. Na co dzień ubrana w czarne spodnie, i niebieską bluzę. No cóż. Niebieski to ewidentnie mój kolor.

Otworzyłam portal to przeklętej krainy, jednym gestem dłoni. Przeszłam przez niego, a kolejny krok jaki stawiłam był już w tej krainie. To tak jak przejście przez
framugę drzwi.

Przeszłam całą dzielnice i inne drogi, aż w końcu dotarłam do zamku.

Pov Third

Ninja z panikie udali się do senseia, nie wiedząc o co chodzi. Starszy ich wezwał wcześniej, mówiąc; "Ninja, to bardzo pilne. Natychmiast do mnie." powiedział im to drżącym głosem.

Ninja weszli do pokoju Wu.

- Sensei, co się stało? - zapytali wszyscy churem.

Staruszek jednak, tylko mruknął nie mrawie.

- Wujku?- podszedł Lloyd.

- To zło... Ono powróciło...- powiedział słabo Wu.

- Czyli teraz po prawie roku, ninja znowu potrzebni?- powiedział z entuzjazmem Jay.

- Tak.- odpowiedział krutko Wu.- Musicie udać się do przeklętej krainy.- Dodał po chwili.

- Ale ona nie istnieje Sensei.- powiedziała lekko zdziwiona Nya.

- Istnieje, puki istnieją inne krainy, ona również będzie istnieć. A teraz ninja nievma czasu! Ruszajcie!- prawie krzyknął starzec.




No elooo nowe ff o ninjago. Podoba się? Zostaw koniecznie komentarz, gdzie wyrazisz swoje zdanie!

Pst... U góry tytułowa Crystal ;)

Ninjago -Crystal-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz