*POV EMMA*
Dokąd zmierzam? Nie wiem, nie mam pojęcia, jestem smutna i zarazem zła na Brian'a, nawet nie próbował mnie zatrzymać, czemu? Po moim policzku spłynęła pojedyncza łza, którą po chwili szybko starłam.
Koniec pokazywania słabości, z tą myślą zmieniłam kierunek i popędziłam do domu rodziców, oni mnie zrozumieją, na pewno.. Mam nadzieję..
*POV BRIAN*
Przez kilka minut stałem jak słup soli, nie mogąc nic zrobić, gdy już się otrząsnąłem z szoku Emi już nie było, zdezorientowany szybko zacząłem przeszukiwać dom, jednak nigdzie jej nie było..
Gdzie ona jest..?
Wiem! Rodzice..
Szybko wsiadłem i samochodu, zamykając uprzednio dom, ruszając szybko do domu jej rodziców..
Po kilku minutach już byłem, szybko wysiadłem z samochodu i zadzwoniłem dzwonkiem do drzwi..
Po chwili otworzyła drzwi jej mama Sylvia z uśmiechem
- Cześć Brian, co Cię tu..- przerwałem jej
- Dzień Dobry, jest może tutaj Emma?- kobieta zmarszczyła brwi
- Nie, ale.. czemu nie ma jej z Tobą? Co się stało? No mów że gdzie jest moja córka.
- To próbuję ustalić, zadzwonię, gdy tylko czegoś się dowiem- pędem ruszyłem słysząc krzyki Sylvii
- Brian!- ale ja już odjechałem z piskiem opon, szukając mojej księżniczki..
Znajdę Cię gdziekolwiek jesteś aniołku..*POV EMMA*
Gdy tylko zauważyłam jego odjeżdżający samochód w drugą stronę odetchnęłam ulgą i powoli wyjechałam z kryjówki, szybko znajdując się w garażu domu rodziców, by ON nie wiedział, że tu jestem..
- Skarbie? Skąd się tu wzięłaś, przed chwilą, był tu..- mama podbiegła do mnie i mocno przytuliła
- Wiem, kto był- odsunęłam się lekko od mamy, spojrzała na mnie zmartwiona, już wiedząc, że coś się stało
- Chodź dziecko, napijemy się czegoś i wszystko mi opowiesz...- uśmiechnęłam się ciepło, po czym ruszyłyśmy do kuchni zrobić coś do picia, a później usiadłyśmy w salonie i zaczęłam mówić, a mama nie przerywała tylko słuchała mnie z uwagą..
___________________
Heja misieco tam u Was? Jak spędziliście walentynki? :D Ja na siłce <3
Dobra, nie przeciągając, mam nadzieję, że rozdział się podoba..NASTĘPNY ROZDZIAŁ NIE POJAWI SIĘ, GDY POD TYM ROZDZIAŁEM NIE POJAWIĄ SIĘ SERDUSZKA I KOMENTARZE ;)
Buziaki
Do zobaczenia kochani xx
CZYTASZ
Zacząć Od Nowa //ZAWIESZONE//
Teen FictionEmma Wilson- 19- letnia długowłosa blondynka o niebieskich oczach. Dziewczyna ma swoją pasję, którą kocha nad życie. Są nią motocykle oraz nielegalne wyścigi na których jest niepokonana Ma wspaniałych rodziców, których mocno kocha, oraz prawdziwych...