Rozdział 33 "Zacząć Od Nowa"
*POV Brian*
- Dobrze powiem- powiedziałem spokojnie, bałem się tej rozmowy, cholernie- Jednak..- zaciąłem się i zmarszczyłem brwi patrząc na jej skupioną twarz, wpatrującą się we mnie- Jednak, obiecaj mi, że nie uciekniesz i mnie nie zostawisz..- widziałem jak jej oczy się lekko rozszerzają widząc mój wzrok- Nie dam rady bez Ciebie, skarbie- wyszeptałem
-Obiecuję- na potwierdzenie przycisnęła swoje wargi do moich, odwzajemniłem pocałunek, który był moją obietnicą- A teraz mów, powoli..- powiedziała, gdy oderwaliśmy się od siebie
- Ale proszę, nie przerywaj mi..- kiwnęła głową, więc zacząłem- Więc.. od jakiegoś czasu, należę do.. gangu- przełknąłem gulę, jej oczy się niebezpieczne rozszerzyły, a usta lekko otworzyły- Tak, tak, wiem, to niebezpieczne, jednak należę już do niego długo i wiem na czym to polega.. Zachowywałem się dziwnie, bo jeden z naszych "klientów"- pokazałem cudzysłów palcami- chcę się na mnie i Dennis'ie zem..
- Czekaj!- przerwała mi- On też należy do gangu?!
- Tak, no jak mówiłem, chcę się na nas zemścić, bo pozbawiliśmy Go cennych rzeczy. Wisiał naszemu szefowi kasę, a my jako jesteśmy takimi.. hmm chłopakami od roboty, nastraszamy ludzi żeby oddali kasę, a jeśli nadal nie oddają, toooo zabieramy im wszystko- zamknęła oczy- Chcę nas ukarać, boję się, że Ty będziesz tym celem, rozumiesz?- wyszeptałem, a po moim policzku poleciała pojedyncza łza- Przepraszam, że Ci nie powiedziałem, bałem się, że mnie zostawisz..
Czekałem aż coś powie, jednak ona cały czas miała zamknięte oczy, a jej klatka piersiowa szybko się poruszała..
- Teraz jednak myślę, że lepiej by było, gdybyśmy przestali być ze sobą.. Kocham Cię, ale jeśli mam Cię dalej narażać.. To wolę żebyś żyła i była szczęśliwa z kimś innym..- wyszeptałem, dalej nic nie mówiła..
Powoli zaczynałem się podnosić..
++++++++++++++++
hey moi kochani!witam Was po krótkiej przerwie ;c
mam nadzieję, że rozdział się spodoba! :*
do zoba xx
CZYTASZ
Zacząć Od Nowa //ZAWIESZONE//
Novela JuvenilEmma Wilson- 19- letnia długowłosa blondynka o niebieskich oczach. Dziewczyna ma swoją pasję, którą kocha nad życie. Są nią motocykle oraz nielegalne wyścigi na których jest niepokonana Ma wspaniałych rodziców, których mocno kocha, oraz prawdziwych...