Zobudila som sa, keď už slnko svietilo cez okno. Pozrela som na mobil. Bola nedeľa dvanásť hodín. Pozrela som si správy a čo nové na Facebooku. Mala som jednu novú žiadosť o priateľstvo. Bol to Christopher. Prijala som ju a mobil znova odložila.
Mala som na pláne stretnúť sa s kamarátkou na káve a ísť nakupovať a keďže bol len začiatok letných prázdnin, na učenie som ani nepomyslela. Vstala som a odšuchtala sa do kúpeľne, kde som sa osprchovala a nalíčila. Obliekla som si čierne šortky, biely obtiahnutý crop top a biele conversy.
Zbehla som dole a zjedla obed, ktorý som našla v chladničke. Po jedle som si zaplietla vrkoč na boku a vzala si kabelku. Rozlúčila som sa s mamou, ocom aj Emou, lebo odlietali do Talianska za babkou. Ja som to mala v pláne až neskôr v lete. Popriala som im šťastnú cestu a zabuchla za sebou. Nasadla som do svojho bieleho BMW.
Keby som mala našu rodinu zaradiť podľa majetku, sme sakra bohatí. Dom je menší, no za to pozemok...
Vyšla som na cestu a vyrazila. O necelú pol hodinu som sa už ocitla v kaviarni Home café. Objali sme sa so Sophie a sadli si.
„Tak čo máš nové?" opýtala sa s úsmevom. Sophie má tmavohnedé vlasy a zelené obrovské oči, ktoré krásne kontrastujú s jej tmavšou pleťou. Mala na sebe biele tielko s čipkou na chrbte. K tomu čierne šortky a biele conversy. Objednali sme si dve cappuccina a dva jahodové cheesecake-y.
„Ani veľmi nič. Len včera sme mali návštevu. Nejaká mamina kamoška s celou rodinou. No a má o rok staršieho syna odo mňa. Akože celkom v pohode, ale strašne si veril. Pri lúčení mi dal papierik s číslom," zasmiala som sa. „Rovno som ho zahodila. Ešte tam bol odkaz že: 'Volaj ma Chris'" napodobnila som „sexy" mužský hlas a dva razy rýchlo nadvihla obočie. Sophie sa zasmiala.
„Teba len tak nejaký chlap nedostane. Teda okrem... A ako ten Chris vlastne vyzerá?" opýtala sa. Vytiahla som telefón a ukázala jej jeho profil.
„Sranduješ? Je krásny!" zvolala.
„Tichšie," smiala som sa a upokojovala ju. „Vravím. Dá sa."
„Dá sa? S týmto aj do postele hneď. Pozri na to telo!" mávala mi pred nosom mojím telefónom.
„Dá sa," žmurkla som na ňu a odchlipla si zo šálky, pri čom som sa už nacvičene vyhla pene, ktorá mi nechutí. Vrátila mi telefón, mračila sa a krútila hlavou.
„Ema po ňom strašne šla. Furt sa naňho lepila," smiala som sa.
„Ani sa jej nečudujem." Takto sme kecali a jedli ešte asi polhodinu.
Potom sme sa vyberali do obchodného centra, kde som si kúpila pár nových kúskov do šatníka a čierne vansy.
Celé unavené a uchodené sme nasadli do môjho auta a hodila som ju k nej. Na rozlúčku mi dala pusu na líce a vybrala si z kufra svoje tašky s nákupom. Z terasy mi zamávala jej mama, tak som zo slušnosti odmávala a vyrazila.
Domov som prišla o deviatej. Zaparkovala som a utekala do sprchy. Dom bol prázdny a celý len pre mňa. Prišla mi esemeska od mamy: „Ako sa mas? My dobre. Uz sme boli aj pozriet plaz. Je tu teplo. Davaj si pozor a posluchaj. Nezabudni nakrmit Igora." Igor je náš kocúr. Odpísala som v zmysle, že je všetko ok a nech si užijú týždeň u babky. Našla som medzi kontaktmi meno Daniel a s váhaním mu zavolala.
„Liv? Čo sa deje?" ozval sa na druhom konci jeho krásny hlboký hlas.
„Ja... Som sama doma. Celý týždeň. Neprídeš?" opýtala som sa.
„Liv... Počkaj," začula som šuchot, pískanie, jeho tlmený hlas a štrngotanie kľúčov. „Annie, idem so psom!" Odtiahla som mobil od ucha.
„Nekrič tak," zasmiala som sa.
„Pššššt," povedal a zabuchol dvere. Po dlhom tichu sa konečne ozval: „Už som vonku. No, vieš, že by som hrozne rád prišiel. Ale Annie sa už vrátila, mačička. Dnes to určite nepôjde. Ani zajtra. Čo takto pozajtra?" navrhol. Usmiala som sa.
„Asi neostaneš dve noci, čo?" s nádejou som tlačila na pílu.
„Vieš, že to nejde..." zašepkal.
„Tak ja zajtra spravím párty. O koľkej v utorok prídeš?" vyzvedala som ďalej.
„Dajme tomu... o šiestej?" navrhol.
„Dobre. Spravím špagety, alebo si objednáme pizzu?"
„Špagety. Vieš, že ich zbožňujem. Teším sa." Počula som, ako sa usmieval.
„Aj ja. Tak zatiaľ pa..." chystala som sa zložiť.
„Neopi sa zajtra moc, mačička. Pa," povedal a zložil.
„Ľúbim ťa," zašepkala som do nemého telefónu smutne. Vybehla som hore a sadla si pred laptop. Vytvorila som udalosť na facebooku a popozývala všetkých kamarátov. A tí nech popozývajú ostatných. Na záver dňa som si hodinku zacvičila. Po sprche som už len zaľahla a zaspala zaslúženým spánkom.
YOU ARE READING
Prepotené postele
ChickLitSedemnásťročná Olivia je zamilovaná do svojho dvadsaťpäťročného zadaného milenca. Stále dúfa, že sa všeličo zmení a on bude nakoniec milovať aj ju samotnú, nielen jej telo. Svoju frustráciu si ventiluje s inými chlapmi a ako ľahké dievča sa rozkročí...