KAPITOLA 15. - OSLAVA

114 2 0
                                    

Menštruáciu som len preležala, precvičila a prepozerala. Písala som si s Lukasom a trochu aj so Scottom. Ryan sa mi stále neozval, už som prestala dúfať, že si znova tak dobre zatrtkám. A s Danom som si písala asi raz. Nejako sme sa prestali baviť. Kedysi som si s ním dokázala písať aj desať hodín vkuse, teraz to bolo pár viet. Možno je to len obdobie.
V jeden večer už po krámoch mi volala Samantha, že organizuje pre Marcusa tajnú narodeninovú oslavu. Inštruovala ma a oboznámila s detailmi. Hneď po telefonáte som zbehla do potravín a kúpila mu fľašu drahej whisky. Keď som sa vrátila domov, oznámila som mame, že idem na noc preč na narodeninovú oslavu. Zbehla som do sprchy a potom do šatníka. Samantha vravela, že sa všetci dávajú do košieľ, sukní a šiat. Vybrala som si jednoduché bielo-fialové šaty bez ramienok, po pás obopnuté a biele, od pása dole to bol prechod z bielej do fialovej a boli do A-čka. Siahali mi nad kolená. K tomu som si obula biele conversy a dala ešte náhrdelník – znak nekonečna na striebornej retiazke. Zbalila som si pre istotu do veľkej kabelky biely obtiahnutý crop top nad pupok a čiernu A-čkovú sukňu. Namaľovala som sa a bola pripravená vyraziť. Vzala som kabelku a fľašku a utekala na metro. Stretli sme sa všetci na jednom námestí. Tam sme nastúpili do autobusu. Bolo nás asi dvadsať. Všetci zo stanovačky, plus dve mladšie dievčatá menom Sim a Lenka, jedno staršie dievča – Lucy, Andyin brat Thomas, a ešte dvaja chalani a jedna baba zo školy, ktorých som poznala len z videnia. Chalani boli vo vyššom ročníku a dievča z nášho ročníka, no z inej triedy. Myslím, že sa volá Tina. Chalani sa nám predstavili ako Martin a Charlie. Ešte tam bol... Dean. Môj expriateľ, s ktorým som sa nebavila od nášho rozchodu.
„Liv, je tu Dean,“ zašepkala Sophie.
„Hej? Nehovor,“ zamrmlala som a dívala som sa na zem. Nahrnuli sme sa do autobusu a rozprávali sa, smiali a ukazovali si, kto čo Marcusovi kúpil. Viezli sme sa na mierny kopec. Marcus býval medzi našim hradom a pamätníkom – teda v jednej z najbohatších častí mesta. My sme tam nebývali, pretože rodičia nechceli zazobaných susedov, ktorí sa pretekajú s bohatstvom. Chvíľu sme čakali na zastávke, keď po nás prišiel Marcusov kamarát. Predstavil sa ako Dave. Spolu so Samanthou a Marcusovou mamou organizovali túto párty. Prešli sme pár úzkymi uličkami a už sme videli veľkú bielu vilu. Pred ňou stálo modré auto s mašľou. Vošli sme dnu a zišli po schodoch do suterénu. Všade boli polepené Marcusove fotky z detstva. Zložili sme si veci a zoznámili sa s partiou Marcusových kamošov. Stáli a bavili sme sa separovane, keď prišiel Dave, že mu volala Marcusova mama, že sú už na ceste. Vyšli sme hore a pripravili tortu. Zhromaždili sme sa v obývačke a potme čakali. Asi sto krát sa zaplo svetlo, ktoré snímalo pohyb. Nadávali sme si a šepkali. Pomaly sme utíchli a začuli kľúče. Rozsvietilo sa v chodbe a bolo počuť hlasy. Po chvíli Marcus otvoril dvere a zasvietil svetlo.
„Všetko najlepšie!“ zvolali sme. Ostal stáť a pozeral na nás. Mal na sebe bledomodrú košeľu a rifle. Začali sme tlieskať a on nechápal. Koktal a díval sa na nás. Poďakoval sa a stále bol zmätený. Zapálili sme sviečky a on každého objal a ďakoval. Nakoniec poďakoval aj mame.
„Marcus, to máš ešte od nás. S nami si strávil deň, tak teraz máš čas aj na priateľov, pretože rodina a priatelia je to najcennejšie, čo ťa môže v živote stretnúť,“ povedala jeho mama a všetci sme znova zatlieskali. Marcus ju objal. Sfúkol sviečky a presunuli sme sa dole. Jeho rodičia odišli. Otvorili sme šampanské a pripili sme si naňho. Ako večer postupoval, tak aj rástla hladina alkoholu v našej krvi. Niektorí chodili na balkón húliť. Sophie sa zoznámila s nejakým chalanom z Marcusovych kamošov. Volal sa Marco. Skoro celý večer strávili spolu. Asi osem krát za mnou prišla opitá a tešila sa, že jej dal svoju rifľovú bundu. Bavila som sa so Scottom, keď som videla Samanthu vyliezať z kúpeľne s cudzím chalanom. Oprela sa o stĺp a on sa na ňu nalepil. Tvárila som sa, že idem okolo a zastavila som ho.
„Hej kámo! Ona má priateľa,“ pozrela som mu do očí. Bol na mol. Prikývol. Samantha ho uložila na gauč a prišla za mnou.
„Diki. Našla som ho grcať, tak som ho nechcela nechať len tak.“ Pochopila som. Vrátila som sa za Scottom, no nenašla som ho. Sadla som si teda v kuchyni a sledovala, ako nejakí chalani hrajú beerpong. Jednu partiu som si s babami dala aj ja dole. Marcusova mama dokonca zabezpečila aj rezne, chlebíky a nejaké ďalšie chutné kura. Všetko som ochutnala – jedlo zadarmo sa neodmieta. A taktiež som nechcela, aby som sa príliš opila. Na balkóne bol Marco so Sophie a držal ju za zadok. Usmiala som sa a napila sa vína. Po nejakom čase sa začalo aj tancovať, tak som sa pripojila a spolu sme skákali v Marcusovej obývačke. Zrazu ma našiel Scott a odvliekol hore schodmi. Otvoril jednu miestnosť – podľa vybavenia hosťovská. Zamkol a hodil ma na posteľ. Smiala som sa. Vliezol za mnou na posteľ. Ležala som pod ním a dívala sa mu do očí.
„Čo teraz s tebou?“ opýtal sa.
„Čo len chceš,“ zašepkala som.
„Tak strašne som dúfal, že toto povieš,“ usmial sa a pobozkal ma. „Zahráme sa,“ zašepkal. Usmiala som sa. Dal mi dole šaty a nechal ma ležať v spodnom prádle. Stiahol si opasok. Tušila som, čo sa bude diať a začala som sa usmievať. Dvihol mi ruky obmotal mi pevne opasok okolo zápästí a pripol ma k posteli. Oviazal si kravatu a prešiel mi ňou od lona, cez bruško, pomedzi prsia až k tvári. Zaviazal mi oči a pobozkal ma. Počula som, ako sa vyzliekal. Zrazu som pocítila jeho pery na mojom bruchu. Krúžil mi po ňom jazykom. Zavadil zubami o lem nohavičiek a natiahol ich. Zavzdychala som a užívala si jeho hru. Začal ma bozkávať a prstom prechádzal po okraji mojej bezramienkovej čipkovanej podprsenky. Zastonala som mu do úst.
„Tichúčko,“ zašepkal mi do krku a začal ma naň bozkávať. Vsunul podo mňa ruku a rozopol mi podprsenku. Dal mi ju dole a niekam odložil. Prešiel mi od krku k prsiam a začal mi sať a olizovať bradavku.
„Bože... Scott,“ zašepkala som a prehla sa v chrbte. Prstom mi prešiel po okraji nohavičiek a pomaly ich dával dole. Začal ma bozkávať od členkov cez stehná, brucho, prsia až k ústam a potom naspäť do lona. Roztiahol mi nohy a jemne a pomaly po mne prešiel jazykom. Druhý krát trochu pritlačil a zakrúžil. Vzdychala som a prosila ho o viac. Začal ma dole lízať a nohy mi držal za členky. Nedokázala som prestať vzdychať. Jednou rukou sa začal hrať s mojou ľavou bradavkou. Nadýchla som sa, no on prestal. Zakňučala som, keď sa odtiahol. Počula som šušťanie. Penisom mi prešiel po klitorise, nežne ma chytil za kolená a pomaly do mňa vnikol. Začal sa pomaly vo mne hýbať. Zastonala som a niekto zaklopal. Začali sme sa smiať a Scott ho alebo ju poslal do riti. Pokračoval a vyložil si moje nohy na ramená, čím sa dostal presne tam, kde to bolo najpríjemnejšie. Vyvrcholila som a Scot zrýchlil prirážanie. Po asi minúte prudko vydýchol a oprel sa o ruky. Nohy mi z neho skĺzly. Obaja sme prudko dýchali. Vytiahol ho zo mňa a hodil do koša. Odpútal ma a stiahol kravatu. Znova niekto zaklopal.
„Liv, si tam?“ začula som Samanthu.
„Čo sa deje?“ zakričala som.
„Dole sa to trošku zvrhlo. Poď nám pomôcť,“ prosila. Obliekla som sa do sukne a crop topu a otvorila som dvere.
„Ako to myslíš,“ opýtala som sa.
„Tak nejak veľa ľudí grcá. Po jednu babu si prišla mama,“ vysvetľovala. Nechala som veci v izbe a Scott ju zamkol a vzal si kľúč. Zbehli sme po schodoch práve keď sa ten chalan, čo ho Samantha ukladala na gauč, vyšablil na dlážku.
„Toto bude dlhá noc,“ zafňukala som. Samantha s ďalšou babou, myslím, že sa volala Lina, to začali utierať. Ja som ho so Scottom a ešte nejakým chalanom dvihla a odprevadili sme ho k dverám. Obul sa a hodil na seba bundu. Usmial sa na nás a povedal, že už pôjde domov. Zasmiala som sa na ňom a odišiel.
„To tak strašne smrdí!“ kričala Samantha. Sophie bola stále s Marcom. Zišli sme dole kde to hrozne smrdelo.
„O môj bože... Čo sa tu stalo?“ zakryla som si rukou nos aj ústa. Andy a Amber na mňa pozreli.
„Nejaký chalan sa dogrcal a zaspal na hajzli, tak ho sprchujú,“ oznámila Andy. Scott odišiel a my sme sa dívali, ako Marcus s nejakým chalanom sprchujú Andreja. Potom ho odniesli hore a my sme začali upratovať zem, pretože Andrej sa moc netrafil. Utierala som zem papierovými utierkami, zatiaľ čo Amber všade striekala s deodorantom. Pozrela som pod misu, či už je to tam čisté a uvidela som sáčok. Vzala som ho do rúk. Bol to malý sáčok, taký, v ktorom býva tráva. V tomto bol biely prášok.
„Baby?“ postavila som sa a dívala sa na ten prášok. „Asi som našla kokaín,“ otočila som sa na ne. Začali sme to skúmať.
„Robíš si piču?“ povedala po chvíli Andy.
„Čo sa deje?“ zjavil sa dole Terry.
„Pozri, čo sme našli,“ ukázala som mu sáčok. „Asi kokaín.“ Terry to vzal do rúk.
„To by mohlo byť aj piko. Marcusovy kamaráti lietajú v hocijakých sračkách,“ poznamenal. Pozrela som naňho. Doteraz som nemala strach. Opití nezletilí a tráva ešte nie sú nič, ale keby tu niekto našiel tvrdé drogy, mali by sme veľký prúser.
„Čo s tým teraz?“ opýtala som sa.
„Nechám si to. Potom, keď budem triezvy, sa na to pozriem,“ povedal, akoby nič.
„Ty sa nebojíš?“ začudovala som sa. Baby zatiaľ doutierali zem. Vyšli sme hore.
„Čo je s Andrejom?“ opýtala sa niekoho Amber.
„Vy ste to nepočuli? Andrej sa posral!“ vybuchol ten chalan do smiechu. „Teraz sedí vonku.“ Otvorila som dvere. Sedel na schodoch a pri ňom čupela Lina.
„On sa fakt posral?“ opýtala som sa so smiechom. Lina sa smiala a prikývla.
„Chcel si prdnúť a...“ začala sa smiať. „Volali sme už jeho mame, nech si poňho príde.“ Prikývla som a zavrela dvere.
„Prečo je tu ogrcaná zem?“ opýtala som sa hľadiac na zvratky na cudzích teniskách. „Toto už neutieram,“ vzdala som to a prešla do obývačky, kde ľudia hľadali Andrejove veci. Nenašli sme ich a Andrej sa, neviem ako, znova dostal dnu. Zrazu sa v predsieni zjavila Andrejova mama a začala utešovať svojho posratého zdrogovaného syna. Vzala si ho domov. Zvyšok večera sme sedeli v obývačke a smiali sa na ňom. Odchádzala som okolo druhej a brala som si s Andy taxík. Keď som prišla domov, rovno som zaľahla do postele a spala.

Prepotené posteleWhere stories live. Discover now