Ráno som vstala skôr, zacvičila si, osprchovala sa a pripravila na raňajky ovocný šalát s bielym jogurtom. Dan zišiel dole iba v trenkách a zíval. Bol rozkošný.
„Ty si spravila raňajky?“ začudoval sa.
„Predstav si,“ zasmiala som sa. Pobozkal ma do vlasov a sadol si. S chuťou to za päť minút zjedol.
„Si blázon!“ zasmiala som sa, keď som odnášala jeho misku do umývačky.
„Do teba,“ zašepkal. Otočila som sa a prestala dýchať.
„Čo?!“
„Srandujem. Ale páči sa mi tvoj výraz,“ smial sa. Debil! Hodila som po ňom kúsok banánu. Prilepil sa mu na hruď.
„To si nespravila,“ odlepil si ten kúsok a hodil ho do mojej misky. Začali sme sa naháňať. Ako deti. Potkla som sa a začala padať.
„Doriti!“ zvolala som a pristala na rukách.
„Si v pohode?“ pomáhal mi na nohy, ale ja som ho stiahla vedľa seba a začala štekliť.
„Soooom!“ smiala som sa. Prestala som a pobozkala ho. Ostala som na ňom ležať. Zablúdil rukou pod moje tričko a začal ma hladkať po chrbte. Po chvíli sme sa postavili a spratali riad.
„Pomaly pôjdem,“ povedal. Prikývla som.
„Veď sa... choď obliecť. Počkám ťa tu,“ usmiala som sa a on vybehol po schodoch. Zazvonil rodinný telefón.
„Haló?“ zodvihla som.
„Ahoj, Liv. Je doma mama?“ Ten hlas...
„Nie, mama aj s ocom a Emou šli k babke na týždeň,“ povedala som a sadla si na opierku na kresle.
„Si doma sama?“
„Hej.“
„Ako to, že som ešte nebol na párty?“ hral sa na urazeného.
„Nebudem ťa volať na svoje párty, Will,“ zasmiala som sa. „Nechceš vidieť svoju malú sestričku opitú.“
„Práve si potopila moju naivnú predstavu slušnej sestričky,“ zafňukal.
„Môžeš si za to sám!“ Vo dverách sa zjavil oblečený Dan. „Počkaj na linke, musím vyprevadiť návštevu,“ povedala som a položila telefón na kreslo. Prešli sme s Danom do predsiene. Obul sa a vlepil mi bozk na pery. Objala som ho a uhryzla do spodnej pery. Otvorila som dvere a on bez slova vyšiel. Odomkol auto a pri nastupovaní sa na mňa pozrel. Neisto som zamávala. Usmial sa a nasadol. Vošla som do domu a zatresla dvere.
„Už som tu,“ povedala som do telefónu.
„Ktože u teba bol?“ vyzvedal.
„To nech ťa netrápi,“ odvrkla som a zasmiala sa. Počula som, ako si vzdychol.
„Niekedy zabúdam, že už nemáš sedem.“
„No to ti ďakujem pekne teda,“ rozosmiala som sa.
„Máš chuť niekam večer ísť? Do nejakého clubu?“ navrhol.
„Mám ísť do clubu s mojim zadaným bratom?“ zasmiala som sa.
„No a čo? Nešla by si len so mnou. Šli by ešte dvaja moji kamaráti. Nepoznáš ich, ale budú sa ti páčiť. Dones aj ty nejakú kamošku.“
„Dobre dobre. Tak o siedmej v meste?“ usmiala som sa.
„Pred clubom Angel. Vieš kde to je?“
„Mám nejakú tú predstavu. Okej, vidíme sa,“ zložila som a hneď volala Andy a Sophie. Dohodli sme sa, že o pol sa stretneme na zastávke metra. Vyžehlila som si vlasy a obliekla si čiernu sukňu a bordové obtiahnuté tielko, ktoré odhaľovalo môj pupok. Obula som si čierne vansy a zbalila sa do čierneho batohu. Naobedovala som sa a namaľovala.
Mala som ešte kopu času, tak som si čítala v obývačke na gauči pri pustenej hudbe.
O šiestej som vypla hudbu, obula sa, vzala veci a zamkla. Pešo som šla asi štvrť hodinu na zastávku metra a tam čakala na baby. Prvá prišla Sophie. Vyobjímali sme sa a zakecali, lebo Andy zas meškala.
„Kedy si odišla z mojej párty?“ zaujímalo ma.
„Okolo druej mi volala mama. Počula som čo sa stalo. Si ok? Čo si robila včera?“ chytila ma za ruku.
„Ale, v pohode. Bol tam, našťastie, Scott. Ostal až do rána. No a potom sme upratovali aj s Andy jak blázni. Fakt... bordel po strop. No a večer prišiel Dan a dnes ráno odišiel,“ vysypala som v skrate. Stisla mi ruku a pustila ma. Všimli sme si, že prichádzala Andy. Vyobjímali sme sa a utekali na metro.
Ku clubu Angel sme dorazili päť minút po siedmej. Chalani tam už boli. Objala som Willa a predstavila Andy a Sophie.
„Toto je Ryan a Billy,“ predstavil nám Will svojich dvoch kamarátov. Podali sme si ruky. Ryan bol asi o dve hlavy vyšší odo mňa a bol naozaj... veľký. A sexy. Mal kratšie rozhádzané hnedé vlasy. Na sebe mal šedé tričko a černe gate. V ruke mal sivú mikinu na zips. Billy bol od neho nižší, no odo mňa stále nie. Mal okuliare a nagélované blond vlasy. Na sebe čierne tielko a kraťase rovnakej farby. Cez plecia mal prehodenú baseballovú mikinu. Will vyzerá tak... Willovsky. Má výraznú sánku a vyholenú hlavu na dva milimetre. Všetci traja už zarastali. To by sa aj na dvadsaťjedenročných patrilo...
Vošli sme dnu a našli si voľný box. Vládlo trápne ticho.
„Will... je to trápne,“ zašepkala som mu do ucha.
„Ja viem. Idem po fľašu. Zahráme si nikdy som,“ navrhol nahlas. Boli sme tak zúfalí, že sme súhlasili. Našťastie sa vrátil za necelé tri minúty s dvoma fľaškami Jameson whisky a pohárikmi.
„Vďaka bohu,“ zvolala som. Naliali sme si do pohárikov a začali. Začala Sophie.
„Nikdy som nemala sex len na jednu noc s chalanom alebo babou, ktorého alebo ktorú som spoznala v tú noc,“ odrapotala. Nenapila sa. Andy hej. Keď som sa napila ja, Will zvolal: „Moja malá sestrička!“ zafňukal a všetci sa zasmiali. Tekutina mi stiekla do žalúdka a nechala za sebou rozpálenú dráhu. Aj on sa napil.
„Nesúď ma, sám si prasa!“ zasmiala som sa. Aj Ryan sa napil, ale Billy nie. Zvláštne. Doplnili sme poháriky.
„Nikdy som sa nebozkávala s babou,“ povedala Andy a rovno sa aj napila. Začervenala som sa a načiahla sa po poháriku. Chalani začali vydávať zvieracie zvuky a Sophie sa na nás pozerala so začudovaním.
„S kým?“ opýtala sa. Už mali aj chalani vypité. Doliali sme.
„Navzájom,“ priznala som s Andy. Chalani sa začali ešte viac smiať. No keď som sa na nich pozrela, videla som, že tá predstava sa im páči. Ďalšia som bola ja.
„Nikdy som... nechodila s niekým odo mňa o desať rokov starším,“ usmiala som sa na Sophie.
„Krava,“ napila sa. Ako jediná.
„Mňa fakt nič nenapadá, tak ti to ukradnem, sestra. Nikdy som nespal s nikým, kto by bol o mňa starší o päť... nie, sedem rokov starší,“ pokrčil plecami Will. Mala som chuť ho zabiť. Sophie pila, Andy pila, ja som pila, Will pil, Ryan pil aj Billy pil.
„Konečne to tu ožíva,“ zasmial sa Will. Takto sme pokračovali kým fľaše neskončili prázdne a všetci opitý. Konečne club začal ožívať a parket sa plniť. Sophie bola na záchode, tak som chytila Andy za ruku a šli sme spolu na parket. Tancovali sme spolu s prepletenými prstami a lepili sme sa na seba.
Zrazu sa okolo nás objavili aj Billy so Sophie a Will s nejakou babou čo asi zhrabol cestou. Pozrela som do boxu. Ryan tam sedel nad novým pohárikom a díval sa na mňa s Andy. Žmurkol. Andy si to všimla. Nalepila sa na mňa ešte viac a chytila ma za zadok.
„Čo to robíš?“ zakričala som jej do ucha.
„Pokoj, som opitá. Ryan sa pozerá, chcela som mu to trochu spestriť,“ povedala. Zasmiala som sa. Zrazu som ju pobozkala. Bozkávali sme sa a tancovali nalepené na sebe.
„Andy, počkaj,“ odtrhla som sa od nej. Nechápala. „Sme opité, prestaňme. Všetci nás vidia a je to... čudné,“ usmiala som sa.
„Aj ja som sa už chcela odtrhnúť. Nie že by si sa bozkávala zle... ale nemáš strnisko,“ zasmiali sme sa. „Už to neopakujme,“ navrhla a ja som so smiechom súhlasila. Odišla som do boxu.
„Prečo ste prestali?“ Ryan sa ku mne prisunul.
„Lebo to bolo divné,“ zasmiala som sa.
„Ale sexy,“ zašepkal mi do ucha a položil horúcu dlaň na stehno.
„Ryan?“ Pozrela som naňho.
„Tichúčko. Bude to naše tajomstvo,“ žmurkol. Keby sa na nás niekto pozrel z parketu, povedal by si, že sa rozprávame. No to nebola tak celkom pravda. Rukou mi vyhŕňal sukňu a pomaly sa dostával k čipkovaným tangám.
„Ryan,“ privrela som oči a kúsla si do pery, keď mi stisol vnútorné stehno.
„Áno?“ povolil stisk.
„Pokračuj, prosím,“ prisunula som sa k nemu. Prešiel mi prstami po nohavičkách a mnou zatriaslo. Pritlačil. Roztiahla som nohy. Začal mi dráždiť klitoris cez nohavičky. Bolo to tak príjemné. Pozrela som na parket. Will tancoval s Andy a Billy so Sophie. Nevšímali si nás. Ryan zašiel pár prstami pod tángá. Bola som tak vlhká. Medzi mnou a jeho prstami už nebola žiadna látka. Jedným do mňa vošiel. Trošku som sa zosunula, aby mal lepší prístup. Vyzeralo to, že som unavená, lebo som mala opretú hlavu na jeho ramene. Začal ním mykať a nenápadne prirážať. Bola som tak nadržaná. Vytiahol svoju ruku, nechal na stole zaplatené za mňa aj jeho, a pobrali sme sa preč. Zamávala som babám a Ryan bol povedať Willovi, že mi je zle.
Stopli sme si taxík a začali sa bozkávať na zadných sedadlách. Bolo to na nevydržanie. Zastali sme pri nejakom mrakodrape. Ryan zaplatil a vošli sme do budovy. Vyviezli sme sa na najvyššie poschodie a potom sme schodmi vyšli na strechu. Za triezva by som s cudzím chlapom nešla na tak vysoké miesto, ale to ma vtedy netrápilo. Zamkol dvere a nechal kľúč v zámku, čiže sa nikto nemohol dostať k nám. Prehodil cezo mňa svoju mikinu. Zhodila som batoh na zem a prešla k okraju. Výhľad bol dokonalý. Plný svetiel, ktoré pretŕhali temnotu. Ryan ma objal zozadu a začal ma bozkávať na krku. Nechala som mikinu padnúť na zem a pritisla si jeho dlane na prsia, ktoré ochotne začal stláčať. Otočila som sa k nemu. Bol strašne vysoký. Sadol si na zem a ja obkročmo naňho. Vášnivo sme sa bozkávali. Postavila som sa.
„Ostaň sedieť,“ zašepkala som. Postavila som sa pred neho a začala sa pomaly vlniť do nemej piesne. Chytila som si lem tielka a dala si ho pomaly dole. Nemala som podprsenku. Sledoval ma nenásytným pohľadom. Vánok sa pohrával s mojou sukňou, ktorú som si tiež stiahla. Stále som sa vlnila. Skoro nahá na streche mrakodrapu v noci. Sadla som si pred neho, no nedovolila mu dotýkať sa ma. Vsunula som si ruku do nohavičiek a začala sa dráždiť. Druhou rukou som si masírovala prsia. Alkohol som už necítila. Nevydržal to. Vrhol sa na mňa, vybral mi ruku z nohavičiek a obe chytil nad mojou hlavou. Začal ma bozkávať... všade. Sal moje bradavky, olizoval mi krk... Pomalými bozkami sa presunul k môjmu lonu. Stiahol mi premočené tangá a začal mi jazykom prechádzať pomaly po klitorise. Zašla som mu rukou do vlasov, čo sa mu nepáčilo. Presunuli sme sa s nejakej rúrke, ktorá vychádzala zo zeme, ku ktorej mi opaskom pripútal ruky sedela som opretá o tú tyč s roztiahnutými nohami. Postavil sa predo mňa a díval sa na mňa. Dal si dole nohavice a tričko a ostal len v boxerkách. Bol tak sexy. Usmievala som sa naňho. Ľahol si na brucho a vrazil mi jazyk dnu. Mykal ním, potom vyšiel von a začal ním točiť okolo klitorisu a prechádzať cezeň. Vzdychala som. Vsunul do mňa jeden prst a začal ním prudko hýbať, no jazyk neodtiahol. Cítila som, že za chvíľu budem, no on spomalil, čím to oddialil. Bolo to dokonalé. Pomaly zrýchľoval a ja som vzdychala jeho meno. Zadívala som sa na výhľad a vtedy to prišlo. Prehla som sa v páse a nechala svoje telo naplniť najlepším orgazmom v živote. Vytiahol zo mňa prst a odpútal ma. Vyzliekla som mu boxerky a vzala jeho fakt obrovskú pýchu do úst a začala. Netrvalo to moc dlho, keď som to v ústach pocítila. Zadržala som dáviaci reflex, a keď bol hotový, postavila som sa a vypľula to do nejakého kvetináča. Nie som zástanca prehĺtania. Vrátila som sa a sadla si naňho obkročmo. Ani nie za päť minút bozkávania bol znova tvrdý a obrovský. Vytiahla som z peňaženky kondóm a nasadila mu ho. Položil ma na zem a ľahol si nado mňa. Vrazil ho do mňa. Zastonala som snáď na celé mesto. Bol tak veľký a tak tvrdý. Pravidelne prirážal. Spravila som sa. Pocítil to, no neprestal. Postavil ma na štyri a prirážal odzadu, pri čom mi prstami dráždil klitoris a druhou rukou mi zvieral rameno. Dívala som sa pred seba na panorámu nočného mesta. Znovu som vyvrcholila a krátko na to aj on. Vyčerpaní a plní orgazmu sme si ľahli vedľa seba a dívali sa na oblohu. Zažila som najlepší sex v mojom živote.
„Bolo to úžasné,“ povedala som. Zasmial sa. „Mala by som ísť domov,“ postavila som sa a začala obliekať. Spravil to isté. Zišli sme dole a odchytil mi taxík, na ktorý mi dal aj peniaze. Nepobozkal ma. Neobjal. Len sa usmial a zamával. Uložila som mu naivne do mobilu svoje číslo a odišla. Doma som sa len prezliekla, nakŕmila kocúra a zaľahla do postele.
YOU ARE READING
Prepotené postele
ChickLitSedemnásťročná Olivia je zamilovaná do svojho dvadsaťpäťročného zadaného milenca. Stále dúfa, že sa všeličo zmení a on bude nakoniec milovať aj ju samotnú, nielen jej telo. Svoju frustráciu si ventiluje s inými chlapmi a ako ľahké dievča sa rozkročí...