Keď som sa po piatich hodinách zobudila, zistila som, že plačem a trasiem sa, no nevedela som prečo. Nepamätala som si posledný sen. Posadila som sa a utrela si slzy. Scott sa nespokojne zamrvil, Samantha a Marcus pokojne odfukovali. Snažila som sa spomenúť, čo ma tak rozrušilo no pamätala som si len veľa farebných svetiel. Ani som si nebola istá, či tie svetlá patrili k tomu snu, ktorý sa mi sníval ako posledný. Nemala som pri sebe vreckovky, tak som sa obula a vyšla zo stanu. Slnko pomaly vychádzalo. Mierila som k autu. Otvorila som kufor a z ruksaku vybrala balík vreckoviek.
„Haló?" započula som a zvrtla sa. Asi dva metre odo mňa stál Harry.
„Preboha! Čo tu robíš?" vypleštila som oči. Stál mi chrbtom.
„Čúram," oznámil. Otočila som sa mu chrbtom. Vôbec som si ho nevšimla. Začala som sa strašne smiať.
„Absolútne som si ťa nevšimla," povedala som mu.
„To si sa musela veľmi snažiť, keď si prešla asi meter odo mňa, zatiaľ čo som si vyťahoval..." začal opisovať situáciu.
„Ticho. Už si?" opýtala som sa. Objal ma zozadu.
„Už dávno. Len som obdivoval tvoj zadok v legínach," zapriadol mi do ucha a pustil ma. Obaja sme sa začali smiať. Vedela som, že si robil srandu. Pozrela som naňho.
„Čo sa stalo?" zvážnel.
„Ako to myslíš?" nechápala som.
„Tvoje oči sú úplne červené a si rozmazaná. Plakala si?" podišiel ku mne bližšie.
„Hej. Ale neviem prečo. Niečo sa mi snívalo a zobudila som sa úplne na prášky. Preto som vlastne tu. Šla som si po vreckovky," otvorila som balíček a jednu si vybrala. Priateľsky sa na mňa usmial a vzal okolo ramien. Vysmrkala som sa ako pravá dáma. Slonia dáma.
„Ako vyzerám?" opýtala som sa.
„Otrasne," zasmial sa a ja som ho tresla dlaňou po ramene a odsotila od seba.
„Debil," usmievala som sa. Dala som mu do ruky prenosné zrkadlo a odlíčila som sa. Namaľovala som sa odznova a on tam poslušne stál a sledoval ma. Keď som už bola spokojná, rozhodla som sa, že sa rovno prezlečiem. Otočil sa mi chrbtom a oprel o auto. Zapálil si a vydýchol obláčik dymu. Prezliekla som sa do čiernych roztrhaných riflí a čierneho obtiahnutého tielka. Na to som si hodila sivú mikinu bez zipsu a vlasy zaplietla do dvoch vrkočov. Spoločne sme si umyli zuby s fľašou minerálky a potom sme vzali nejaké jedlo na raňajky a pobrali sa k stanom. Z jedného zo stanov vyliezla Andy. Vlasy mala strapaté a celú tvár fľakatú od rozmazaných líčidiel. Pozdravila a bez zastávky šla k autám.
„Idem cikať," oznámila som Harrymu, ktorý práve krájal paradajku. Prikývol. Pomaly som šla po čistinke. Snažila som sa dupnúť pri každom kroku, aby som odplašila zvieratá a hmyz, ktorý sa v stredne vysokej tráve mohli schovávať. Zaliezla som trochu hlbšie do lesa. Keď som sa vrátila, už bola polovica ľudí hore. Je pravda, že alkohol zapríčiňuje nekvalitný spánok. Chystala som sa ich pozdraviť, keď mi zazvonil telefón. Zastala som a len som im zamávala. Volal mi Dan.
„Ahoj. Prečo mi voláš o siedmej ráno?" zodvihla som a znova sa vzdialila.
„Ahoj. Môžeme sa dnes stretnúť?" opýtal sa.
„Nie. Stanujem s kamarátmi v lese. Domov sa vraciam až zajtra," oznámila som mu a zneistela. Čo sa deje?
„Môžeme sa zajtra stretnúť? Kedy sa vrátiš?"
„Asi okolo obeda. Čo sa deje?"
„Nechce sa mi to riešiť takto. Zajtra sa stretneme," dodal otrávene. Nechápala som.
„Fajn... Zavolám ti."
„Okej. Čauko," rozlúčil sa.
„Maj sa..." zložila som.
„Stalo sa niečo?" prišla ku mne Andy. „Počula som niečo. To bol Dan?" Prikývla som.
„Chce sa stretnúť," oznámila som a pobrala sa k autu. Andy šla so mnou. Rozplietla som si copíky a uviazala si jednoduchý drdol. Zrazu som sa s nimi cítila ako decko.
„Teraz?" opýtala sa.
„Zajtra. Nechce sa mi to rozoberať, aj tak teraz nič neviem," vzdychla som.
„Ja len... okej," usmiala sa.
„Čas na trochu zábavy," zaškerila som sa a zabuchla auto. Vrátila som sa k stanom. Všetci už boli hore.
„Liv, že si nedoniesla to, čo myslím?" usmial sa na mňa Terry.
„Myslím, že vieš, čo to je. Ben, skočíš po svoje bongo?" usmiala som sa.
„Bude mi cťou," usmial sa a šprintoval k autu. Nadrvili sme štyri gramy a posadali do kruhu. Niektorí si podávali bongo, iní, vrátane mňa, joint. Nad nami sa vznášal oblak a všade bolo počuť kašeľ. Po treťom šluku som pocítila, ako sa mi oči pomaly zužovali a úsmev rozťahoval. Všetci naokolo vyzerali podobne. Začali sme trepať nezmysli a smiali sme sa na nich. Zodvihla som sa po fľašu vody, lebo som cítila suchoty. Po výdatnom odpití som pitie nechala kolovať. Pomaly som prechádzala zo štádia smiechu do štádia absolútneho chillu. Nad ničím som nepremýšľala, iba som ležala na chrbte a dívala sa na oblohu. Sledovala som oblaky. Napadlo mi, či si tiež niekedy dajú pauzu a len tak niekde na oblohovej lúke pochillujú. Ležala som takto asi hodinu a nikto si ma nevšímal. Zrazu som sa prudko postavila. Všetci zmĺkli a pozreli na mňa.
„Som hrozne hladná!" zahlásila som.
„Aj ja. Úplne cítim, ako môj žalúdok plače od prázdnoty. Chápeš aj žalúdok chce niečo v sebe mať nielen my. Aj keď vlastne keď my máme niečo v sebe, tak aj žalúdok to má v sebe. Teda pokiaľ to nie je penis. Ten sa žalúdku ani nedotkne ale to je jasné..." spustila Andy. Ostala som na ňu chvíľu zízať a keď mi došiel význam jej slov začala som sa hrozne smiať. Pobrala som sa k autu. Dobehol ma Harry.
„Ideš po jedlo?" opýtal sa.
„Jop. Vidím, že ideš o mnou," usmiala som sa.
„Už to tak bude," zasmial sa. Pomaly z neho tráva vyprchávala, predsa len húli viac než ja. Otvorila som kufor a načiahla sa po tašku s jedlom. Bola hlboko a prišlo mi ako dobrý nápad vydriapať sa až dovnútra. Harry na mňa pozeral.
„Čo robíš?" opýtal sa.
„Beriem jedlo," oznámila som mu. Vybrala som tašku a vyliezla von. Sadla som si na otvorený kufor a začala sa v nej hrabať. Harry si sadol vedľa mňa a díval sa do tašky. Keď som objavila vákuovo balené pečivo, začala som mu ho podávať, aby sa ušiel každému.
„Zobrala si toho fakt veľa," zasmial sa.
„Jedlo je priorita, mysli na to," usmiala som sa. Pomaly začala marihuana vyprchávať aj zo mňa. Vrátila som tašku na miesto a zobrala asi polku pečív do vlastných rúk. Spoločne sme vyšli z kufra a zavreli ho. Vrátili sme sa k ostatným a hodila som každému jeden kus. Všetci to vďačne celé zjedli na pár hryzov. Keď sme sa už všetci ako tak unormálnili a vytriezveli, začali sme pripravovať ohnisko na večer. Hlavu som mala plnú Dana. Krájala som špekačky a vedľa mňa Andy krájala chlieb.
„Si nejako ticho," poznamenala a pozrela na mňa.
„Myslím na Dana," priznala som sa a odložila nôž. Andy si vzdychla a pohladila ma po ruke. „Niekedy nie je ľahké byť zaľúbený," poznamenala.
„Nikdy nie je ľahké byť zaľúbený," oči sa mi zaplnili slzami a ja som sa nenápadne odvrátila a snažila sa to zamaskovať. No zrazu ma objala zozadu. Položila si hlavu na moje rameno a vtisla mi bozk na líce.
„Nerada vidím, keď sa trápiš. Dana budeš riešiť zajtra. Dnes sa znova kvalitne opiješ," usmiala sa.
„No dobre. Vaše prianie je mojím rozkazom, lady," zasmiala som sa a odtisla ju od seba. Harry doniesol ražne, na ktoré sme začali napichávať špekačky a ani nie za pol hodinu sme už všetci opekali znova s drinkom v ruke. Harry v jednej ruke držal palicu nad plameňom, v druhej mal pohár Jacka a cigaretu medzi prstami.
„Harry, ty si homosexuál, že?" zahlásila som. Skoro mu zabehlo. Pozrel na mňa s vyvalenými očami a začal sa smiať.
„Zbláznila si sa? Jak ti to napadlo?"
„No jak robíš viac vecí naraz. To len ženy vedia," poznamenala som.
„Vôbec. Nie ste také úžasné, ako si o sebe myslíte. Chlapi vedia oveľa viac," zastal si sám seba, položil pohár na zem a potiahol si z cigarety.
„Napríklad?" zasmiala som sa na jeho odutom výraze.
„Žiť so ženami a znášať ich," vyhlásil Marcus, za čo mu Samantha udelila pohlavok. Zasmiala som sa nad nimi a napila sa.
„Kedy zajtra vyrazíme?" opýtala sa Sophie.
„Okolo desiatej? To už nebudú zápchy do mesta," navrhla som. Chcela som byť doma čo najskôr, aby som sa mohla stretnúť s Danom.
„Tak skoro?" protestoval Ben.
„Ale no," zasmiala som sa. „Tak sa neožer jak prasa," navrhla som. Zasmial sa a odpil si z fľaše vodky. Vzdychla som si.
Ako večer postupoval a hladina alkoholu v našej krvi sa zvyšovala, čoraz menej som myslela na Dana. Bavila som sa s Harrym. Rozprával mi o nejakom novom dievčati, ktoré našiel a s ktorým sa pár krát vyspal. Nezabudol mi oznámiť, že aj u mňa doma. Znechutene som vyplazila jazyk. Zrazu ku mne zozadu prišiel Scott, objal ma a začal bozkávať na krk. Najprv som sa zľakla, no keď som zistila, že to je on, vydýchla som si.
„Čo robíš?" zasmiala som sa a tresla ho po hlave.
„Prepáč, Harry, asi ti ju na chvíľu ukradnem," zazubil sa a vzal ma na ruky. Zjajkla som.
„Prepáč. Očividne on rozhoduje s kým sa budem a nebudem baviť," pozrela som na Harryho. Ten sa usmial a žmurkol.
„Jasné, nevadí," odpil si z pohára. Scott ma odniesol až skoro k lesu a tam ma položil do trávy. Ľahla som si a on si ľahol nado mňa.
„To bol nefalšovaný únos!" protestovala som.
„Hej? A čo s tým spravíš?" usmial sa a prešiel mi prstom od krku cez prsia až po okraj nohavíc.
„No... Ja..." tuho som rozmýšľala, no môj opitý mozog nie a nie naskočiť.
„Nemáš slov, ha?" zasmial sa a jedným pohybom mi dal dole gate aj nohavičky.
„S... Scott!" zjajkla som, keď som na zadku pocítila pichľavú trávu.
„Tichúčko. Nechceš predsa, aby ťa všetci počuli," usmial sa a vkĺzol mi rukou pod tričko. Vybral mi prsník z podprsenky a začal ho masírovať. Vzdychla som.
„Scott," zašepkala som a zašla mu rukou do vlasov. Vyhrnul mi tričko a začal sať moju bradavku. Rozkročila som sa a dala mu najavo, že už nevydržím. Usmial sa a začal mi dvomi prstami dráždiť klitoris.
„Nečakal som, že budeš už taká vlhká," usmial sa a presunul sa dole. Pohybmi jeho jazyka ma pomaly dostával k vrcholu. Nečakane do mňa vrazil prst a začal ním mykať. Musela som si zapchať ústa, aby som nevykríkla. Sledovala som tmavú oblohu plnú hviezd. Keď už som skoro bola, prestal. Zakňučala som, no keď som počula rozopínanie nohavíc, zmĺkla som. Vrazil ho do mňa a začal sa vo mne hýbať. Vzdychala som jeho meno a privierala oči. Stiahlo mi všetkými svalmi a preletel mnou kŕč orgazmu. O chvíľu ho zo mňa vytiahol a spravil sa do trávy. Natiahol si gate a ľahol si vedľa mňa.
„Mala by si sa obliecť, aby ti tam nenaliezol hmyz," zavtipkoval. Nespokojne som zamrnčala a nemotorne si natiahla nohavičky a nohavice. Napravila som si podprsenku. Postavili sme sa a zahádzali Scottov „neporiadok" listami a trávou.
„Snáď do toho nik nešliapne," poznamenala som. Pokrčil plecami a prehodil svoju ruku cez moje ramená a stlačil mi prsník. Odtisla som ho od seba.
„Prasa," zasmiala som sa.
„Pred chvíľkou ti to nevadilo," pobozkal ma na líce.
„Ticho!" začervenala som sa. Vrátili sme sa. k ohnisku.
„Kde ste boli vy dvaja?" opýtala sa s úškrnom Samantha.
„Bola som mu podržať, kým cikal," usmiala som sa a Sam sa zasmiala.
„No len aby to končilo len pri podržaní," poznamenal Ben. Posadili sme sa a pridali sa k skupinovej debate. Spať sme šli až nadránom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prepotené postele
Genç Kız EdebiyatıSedemnásťročná Olivia je zamilovaná do svojho dvadsaťpäťročného zadaného milenca. Stále dúfa, že sa všeličo zmení a on bude nakoniec milovať aj ju samotnú, nielen jej telo. Svoju frustráciu si ventiluje s inými chlapmi a ako ľahké dievča sa rozkročí...