KAPITOLA 11. - STANOVAČKA - DEŇ PRVÝ

138 2 0
                                    

Vynorili sme sa z lesa a ja som zbadala už dve autá a dym, okolo ktorého stálo zopár ľudí. Zaparkovala som a vyskočili sme. Sophie, Amber a Samantha nám už šli naproti, zatiaľ čo sa chalani snažili spraviť oheň. Vyobjímali sme sa.
„Čo vám toľko trvalo?“ pýtala sa Sophie.
„Ešte niečo bolo treba zohnať,“ žmurkla som na ňu. „Sme posledné?“
„Ale čoby! My sme prišli spolu, Samantha šoférovala,“ kývla hlavou Sophie na červené Audi. „A zatiaľ tu je Ben, Jim, Terry a Paul. Oni sa dotrepali Benovým autom. Čakáme ešte na Marcusa, Harryho a Scotta,“ vysvetľovala mi ďalej. Prikyvovala som a šli sme k ohnisku. S obavami som pozrela na Andy. Dívala sa do zeme. Pozdravili sme sa s chalanmi, ktorí nás vyobjímali. Keď Paul podišiel k Andy, iba ho sucho pozdravila a hneď objala Terryho. Jim sa ku mne naklonil a zašepkal: „Čo sa stalo?“ kývol hlavou na Andy a Paula. Mávla som rukou a usmiala sa naňho.
„Tak jak vám ide zapaľovanie ohňa?“ opýtala som sa. Ukázal mi zhorené konáriky, na ktorých boli očividne listy a teraz sa z ohniska len hnedo dymilo.
„Debili!“ zhrozila sa Andy. „Takto sa oheň nerozkladá,“ tresla si dlaňou o tvár. Andy chodila často s rodinou do lesa.
„Tak si mala prísť skôr!“ ohradil sa Paul.
„No tak, no tak. Nič hrozné sa nedeje. Ešte je deň, ešte oheň robiť netreba. Necháme to trochu vychladnúť, konár so zvyškami listov hodíme do neďalekého potoka a spravíme normálny oheň,“ upokojovala som ich.
„Ja mám sekeru,“ poznamenal Terry a zamieril k autu. Andy sa zamračila na Paula a šla za Terrym. Započula som auto, tak som sa zvrtla a videla prichádzať posledné čierne auto. Spoznala som Scottove auto. Zaparkoval a spolu s Marcusom a Harrym vystúpili. Počkali sme, kým prídu k nám. Všetci sa začali zdraviť. Objala som Harryho aj Marcusa. Potom som sa zastavila pri Scottovi. Usmial sa na mňa.
„Ahoj,“ pozdravila som a natrčila mu ruku.
„Ale neblázni,“ zasmial sa a tuho ma vzal do náruče. Nenápadne som ho pobozkala na krk a pustila. Podal si ruku s Jimom a objal Samanthu. Zjavili sa aj Andy s Terrym so sekerou a tiež sa s nimi zvítali.
„To máš na diviaka?“ klepol Marcus prstami o sekeru.
„Na drevo, trtko,“ zasmial sa Terry a hodil ju vedľa ohniska. Keďže som nechcela, aby moje vlasy smrdeli ako grilovačka ďalšie tri dni, predklonila som sa a spravila si drdol na temene. Trčalo mi z neho pár neposlušných vlasov.
„Postavme stany, kým nie je tma,“ navrhol Scott. Pobrali sme sa teda všetci k autám a ťahali sme von stany a spacáky.
„Stany máme všetci len tri a každý je len pre štyroch,“ poznamenal Paul po tom, ako ich skontroloval.
„Nejak to mixneme, nie sme predsa na školskom výlete,“ zasmiala sa Samantha a pustila sa do rozbaľovania svojho stanu. Pomohla som jej a spolu so Sophie sme ho ako tak dali dokopy. Amber a Andy pomáhali Jimovi a Benovi. Posledný stan postavil Scott a Paul. Marcus nosil drevo z lesa a Terry ho sekal.
„Nezabudni aj triesky nasekať,“ pripomenula Andy. Vytvorili sme dievčenskú tlupu a šli do áut po jedlo.
„Ako teda budeme?“ zaujímalo Amber.
„Mne je to jedno, kým nemusím byť s tým debilom Paulom v jednom stane,“ poznamenala Andy a otvorila môj kufor.
„Čo sa vlastne medzi vami stalo?“ opýtala sa Samantha. Andy vzdychla.
„Vyspali sme sa spolu,“ priznala. „U Liv.“
„Čo ste?!“ Sophie skoro vypadli ražne, ktoré ťahala zo Saminho auta.
„Ja viem, ja viem. Nechajte to tak. Nekazme si stanovačku,“ usmiala sa.
„Ja môžem byť pokojne so Scottom a ešte niekým v stane,“ povedala som.
„Ja by som rada bola s Marcusom, ak to nikomu nevadí,“ opatrne naznačila Sam.
„Ale ale!“ začali sme pískať a smiať sa.
„Baby upokojte sa. Chodíme spolu zatiaľ len tak... Nie moc verejne. A iba od Oliviinej party,“ tíšila nás.
„Bože tam sa stalo vecí,“ zasmiala som sa.
„Mi hovor,“ poznamenala Amber.
„Tak môžeme jeden stan obsadiť ja, Scott, Marcus a Sam,“ navrhla som.
„A s nami tromi babami môže spať nejaký nešťastník,“ zasmiala sa Sophie.
„Hej. A v treťom stane si môžu spraviť homo párty,“ zasmiala sa Amber. Zobrali sme nejaké špekačky, pečivo a kečupy a horčice. Andy odniekiaľ vydolovala papierové tanieriky a nože a vrátili sme sa k ohňu. Kým Andy pomáhala Terrymu a Jimovi s ohňom, podišla som k Scottovi.
„Nejak som rozhodla za teba, že budeme spať spolu v jednom stane.
„Sami?“ potešil sa.
„To ťažko. So Samanthou a Marcusom. Oni spolu chodia, ale nerozkrikuj to. Je to čerstvé,“ povedala som potichu.
„Čiže mám oznámiť chalanom, že jeden má ísť k babám?“ opýtal sa.
„Buď tak dobrý,“ usmiala som sa naňho a pohladila ho po bicepse, ktorý mu trčal spod čierneho trička.
„Že si to ty,“ usmial sa na mňa a odišiel.
„Ja toto nepochopím,“ postavila sa vedľa mňa Samantha. „Sprchujete sa spolu, spávate spolu, chováte sa, akoby ste spolu boli, a pri tom furt nič...“ krútila hlavou.
„To nikto nepochopí, Samy,“ zasmiala som sa a pohladila ju po vlasoch, ako dievčatko.
„Chúďa Andy,“ vzdychla a obe sme pozreli jej smerom. Niečo vysvetľovala Terrymu a Jimovi a kládla triesky do ohniska, ktoré začalo dymiť krajšou farbou. Ben sa vracal s Amber od potoka a na niečom sa smiali. Scott sa bavil obďaleč s Paulom, Marcusom a Harrym a kývnutím hlavy si zavolal aj Bena.
„Terry! Jim! Poďte na sekundu sem!“ zvolal Paul. Postavili sa a nechali oheň na Andy, ku ktorej sa pridala Sophie a Amber.
„Mali by sme ísť po fľaše,“ navrhla som Sam.
„To teda! Popýtame sa chalanov, čo majú?“ potiahla ma za ruku.
„Netreba. Andy má fliaš pre všetkých. Skôr by sme sa mohli popýtať, kto si čo dá,“ zastavila som ju.
„Hej všetci!“ zvolala náhle Samy, až som nadskočila. Venovali jej pozornosť. „Čo chcete dnes chlastať?“ To ich prilákalo a všetci sme si posadali okolo ohniska. Začali sme vymenúvať kto čo doniesol.
„Liv, ty máš čo?“ opýtal sa Ben.
„Desať gramov trávy,“ zasmiala som sa. Zatváril sa zainteresovane.
„Od?“
„Od Dominica. Z River,“ oboznámila som ho.
„Pekne,“ pochválil ma Terry. Scott sa na mňa usmial. Pozrela som mu do očí a potom na rastúci plamienok.
„Ja si dám pivo. Myslím, že na prvý večer treba ísť zľahka,“ navrhol Ben, no hneď sme ho zrušili.
„Doneste proste to, čo sa vám zapáči. Aj tmavé aj svetlé, aj tvrdé aj slabé. Autá sú odomknuté,“ povedal Marcus, akoby sme šli do obchodu. Tak sme sa so Sam postavili a šli k autu.
„Ja si dám whisky. Neviem ako ty...“ oznámila som jej.
„Fuj, nie. Ja si vezmem niečo svetlé. Mám mangovú vodku. Je dokonalá,“ usmievala sa a zamierila k svojmu autu. Nakoniec sme brali dvanásť pív, dve vodky, jeden fernet a jednu whisky – môjho obľúbeného Jacka. Sam vzala ešte plastové poháriky a vrátili sme sa.
„A nealko?“ zasmiala sa Amber. Kývla som jej, nech po nejaké ide. Rozdelili sme si poháriky a pootvárali fľaše.
„Pôjdem s tebou Jacka,“ povedal Scott a sadol si po mojej ľavej strane.
„To ma teší,“ usmiala som sa a naliala jemu aj sebe. „Ešte niekto?“ opýtala som sa a Harry si sadol po mojom pravom boku, tak som mu naliala.
„Na nás! Na to že máme konečne pokoj od školy a môžeme voľne chlastať cez deň aj v noci,“ pozdvihol pohár Marcus.
„Na nás!“ zvolali sme a hodila som to do seba. Telom mi prešla horúca vlna, ktorá mi vyčarovala úsmev.
„Už  sme to ako tak rozvrhli. Takže ak sa nespijeme až tak, že nebudeme vedieť kde sme, tak v jednom stane bude Amber, Sophie, Andy a Terry, v druhom bude Scott s Liv a Samantha s Marcusom a v poslednom budem ja, Harry, Paul a Jim,“ rozrečnil sa Ben. Neušlo mi, ako nás spároval, no nevenovala som tomu pozornosť. Chalani pripravili každému ražeň so špekáčikmi a ja som dolievala. Druhýkrát sme sa spolu napili a začali si opekať. Potom sme sa najedli a stále sme sa popri tom rozprávali a pili a rozprávali a pili. Napriek špekáčiku, ktorý som večerala mi alkohol rýchlo stúpol do hlavy, a nebola som jediná.
„Liv!“ Amber sa ku mne valila a Harry sa musel na zemi posunúť, aby si mohla vedľa mňa sadnúť.
„Ten Chris, to je taký kokotko!“ povedala mi. Našťastie sa všetci bavili medzi sebou a nik nám okrem Scotta a Harryho nevenoval pozornosť.
„Ja viem, Amber,“ usmiala som sa.
„Je mi ľúto, že som ho tam doniesla. Cítim sa zodpovedná, vieš,“ vysvetľovala mi niečo, čo mi už sto razy od toho večera napísala.
„Netráp sa, nie je to tvoja vina,“ zopakovala som asi miliónty krát.
„Ja vieeeem! Ale je to debil. Aby si vedela, prerušila som s ním kontakt,“ oznámila mi.
„To je dobre,“ žmurkla som na ňu.
„Len som chcela, aby si to vedela,“ usmiala sa a odišla.
„Idem si po mikinu,“ oznámila som, položila prázdny pohárik vedľa fľaše a odišla k autu. Bola už tma a bez svetla z ohňa som sa cítila ako slepá. Svietila som si baterkou na mobile a otvorila si kufor. Vytiahla som si z ruksaku mikinu, keď ma niečo chytilo prudko za boky.
„Baf!“ začula som nebezpečne blízko ucha. Nadskočila som a zjačala. Niekto mi chytil dlaňou ústa a otočil k sebe, zatiaľ čo ja som bojovala, kým som nezbadala, že to je Scott.
„Debil,“ tresla som ho rukou do hrude.
„Ale no,“ pobozkal ma na líce.
„Nie! Toto si prehnal. Bála som sa!“ sotila som ho no ani sa nepohol.
„Prepáč. No tak, Liv,“ pohladil ma po tvári. Usmiala som sa naňho. Zatvorila som kufor a chcela sa vrátiť k ohňu, no zastavil ma. Otvoril dvere od auta a sadol si na zadné sedadlá. Mňa vtiahol za sebou. Vypla som baterku na mobile a sadla si obkročmo naňho, no tresla som si hlavu o strop.
„Jau!“ chytila som si ju a začali sme sa smiať. Pomaly ma položil na chrbát a začal bozkávať na krk.
„Scott, budú nás hľadať,“ zašepkala som.
„Nebudú,“ zašepkal a pošteklil ma dychom. Naskočili mi zimomriavky. Dala som mu dole tričko a oddala sa vzrušeniu. Začala som ho vášnivo bozkávať a dlaňami som cestovala po jeho tele. Dal mi dole tričko a hneď aj podprsenku. Do dlane chytil môj prsník a začal ho masírovať. Zastonala som. Rýchlo som mu stiahla nohavice a hneď aj sebe. Nechcela som, aby to trvalo dlho. Aby sme neboli podozriví, aj keď budeme vinní. Prešla som mu dlaňou po boxerkách a aj tie som mu dala dole.
„Ponáhľaš sa,“ zašepkal s pobavením.
„Nechcem sa tam hodinu neukázať,“ zasmiala som sa. Alkohol vo mne stále pracoval.
„Nechceš?“ usmial sa na mňa a hral sa s lemom mojich nohavičiek.
„No nie, lebo keď...“ zalepil mi ústa bozkom a stiahol mi ich. Chytila som jeho tvrdý penis do ruky a pomaly ňou začala pohybovať hore a dole. Vrazil do mňa jeden prst a hral sa so mnou. Bolo to príjemné. Začula som hlasy, tak som prestala a zakryla nás mikinou. Otvoril sa kufor na vedľajšom aute. Scott mi začal bozkávať krk a znova hýbať prstom a ja som si zapchala ústa, aby zo mňa nevyšiel žiaden ston. Niekto si z toho kufra niečo vzal a nasledovalo buchnutie. Hlasy sa začali vzďaľovať. Vydýchla som si a zhodila mikinu. Scott sa na mne smial.
„Ticho buď,“ posadila som ho a vzala ho do úst. Zavzdychal a zaplietol si ruku do mojich vlasov. Vytiahla som ho z úst.
„Vo vrecku kraťasov,“ zašepkal. Našla som tam lesklý plastový ružový štvorec. Roztrhla som ho v ústach a Scott si nasadil kondóm. Znova som si ľahla na chrbát a on do mňa vnikol. Zastonala som. Prirážal, najprv pomalšie, potom zrýchľoval. Vyložil si moje nohy na jeho ramená a začal intenzívnejšie a rýchlejšie. Zaliala ma vlna orgazmu a vykríkla som. Dlaňou mi zakryl ústa a prirážal, kým aj on nevydýchol a nezvalil sa na mňa. Vytiahol ho von a dal si dole kondóm. Dychčali sme ako po behu. Usmiala som sa naňho a pobozkala ho.
„Bože, Liv,“ položil si spotenú hlavu na moje rameno. Chvíľu sme to takto predýchavali a potom sme sa rýchlo obliekli. K ohnisku sa vrátil najprv on, kým ja som si dala čierne obtiahnuté džínsy, lebo sa začalo ochladzovať. Zhrabla som ešte cigarety a clipper a až potom som sa vrátila ja. Ešte som skontrolovala svoj výzor v odraze telefónu, prerobila si drdol a sadla si vedľa Harryho.
„Akokoľvek to chceš skryť, cítiť z teba vôňu orgazmu,“ zašepkal mi. Začervenala som sa a naliala nám.
„Ticho, Harry,“ štrngla som si s ním a vliala si do hrdla pálivú tekutinu. Scott sa bavil obďaleč s Marcusom. Zapálila som si a ponúkla aj Harryho. Vzal si. Sadla som si oproti nemu do tureckého sedu a hrali sme spolu nikdy som. Pridala sa k nám aj Andy, Terry a Samantha.
„Nikdy som nemal sex s chlapom,“ ozval sa Terry.
„Ty si riadny debil,“ zagánila naňho Samantha a hojne sa napila svojej tropickej vodky. Štrngla som si s Andy a tiež sme sa napili.
„Nikdy som neprehltla spermie,“ zasmiala sa Andy a aj sa napila.
„Bože, mohla si dať niečo nech oni chlascú,“ mávla som na chalanov a napila sa. Takto sme chvíľu pokračovali a pridal sa k nám aj Scott s Marcusom. Rozhliadla som sa a Videla, že Paul spí na zemi. Ben s Jimom hrali kameň papier nožnice a Sophie s Amber sa vracali z lesa. Asi si boli odskočiť.
„Už ma to nebaví. Nevzdáme to dnes? Všetci sme nejakí skapatí,“ navrhla Sam.
„Máš pravdu,“ uznal Terry. Postavili sme sa a začali baliť deky, na ktorých sme sedeli. Sophie s Amber zbalili jedlo a nealko a zaniesli to do auta. Baby sme sa šli prezliecť, zatiaľ čo chalani vytvorili okolo tlejúceho ohniska kruh. Ešte sme sa len vzďaľovali, začuli sme syčanie.
„Fuj,“ zaskučala Amber. „A zajtra na tom máme opekať.“ Začali sme sa smiať. Obliekla som si legíny a voľné tričko. Podprsenku som si nechala. Bola som dosť opitá a trochu som sa cestou späť zatackala.
„Pozor,“ začula som. Otočila som sa na Harryho, ktorý šiel za mnou. „To sama nezvládneš,“ zasmial sa a prevesil si ma cez rameno. Zjačala som.
„Harry, pusť ma! No tak! Ja ťa varujem, začnem kopať,“ búchala som ho päsťami do chrbta. Začula som ďalší smiech. Bol to Scott s Markusom.
„Len sa smejte! Dokopem vás zo sna!“ vyhrážala som sa im. Harry ma položil na zem, no šmykla som sa a stiahla som ho so sebou. Padli sme na seba a začali sa smiať. Ruky mal vedľa mojej hlavy a nohy sme mali prepletené. Tvár mal blízko pri mne. Vyplazila som naňho jazyk a zvalila ho na zem. Scott mi pomohol vstať a potom som nemotorne pomohla aj ja Harrymu. Zišli sme sa pred stanmi a zapriali si dobrú noc. Scott síce mal svoj spacák, no ja som mala taký, kde sa zmestili aj dvaja, do ktorého sme sa spolu šupli. Samantha si ľahla do svojho a Marcus do svojho, no ani dva spacáky im neprekážali v tom, aby sa k sebe pritúlili.
„Dobrú noc,“ zaželala som, zhasla baterku na mobile, vyzliekla si podprsenku a ľahla si na Scottovu hruď. Takto som ležala najradšej. Scott ma pobozkal do vlasov a hladil dlaňou po chrbte, kým som nezaspala. Snívalo sa mi veľa chaotických a nezmyselných snov a nenechali ma pokojne spať.

Prepotené posteleWhere stories live. Discover now