Ráno už bolo na udalosti číslo päťdesiat. To bol počet ľudí, ktorí chceli prísť. Už od rána som sa pustila do prípravy. Najprv som zašla do obchodu, ktorý je známy tým, že tam pivo predajú aj tým najmladším. Tam som nakúpila tvrdé svetlé, tvrdé tmavé, víno všetkých troch farieb a plechovky piva. Dokúpila som ešte niečo pod zub a veľa plastových pohárikov.
„Chystáš párty, kráska?" opýtal sa ma asi štyridsaťročný predavač. Usmiala som sa naňho a prikývla. Nahádzala som to do tašky a zaplatila. „Také ťažké tašky nebudeš predsa vláčiť sama. Hej, Tobias! To je náš brigádnik. Poď pomôcť tejto dáme naložiť tašky do auta!" začal hulákať predavač.
„Ale ja bývam neďaleko. Som tu dokonca pešo," to som vravela už aj Tobiasovi, mladému chalanovi, ktorí k nám prišiel. Mohol mať asi šestnásť.
„To je v pohode, vezmem ti to teda domov," ponúkol sa a vzal mi tašky. Poďakovala som a šla mlčky za ním von z predajne.
Cestou domov som ho pozvala na párty, no zdvorilo odmietol. Postavil mi tašky na verandu a odišiel. Vošla som dnu a pokračovala v prípravách. Všetky cenné a rozbitné veci som zaniesla do rodičovskej a sestrinej izby, ktoré som obe zamkla. Nechala som na noc otvorené len dve hosťovské pre prípadných nadržancov.
Naobedovala som sa, nakŕmila kocúra a pokračovala. Zavolala mi Amber, jedna z kamarátok.
„Liv, dnešná párty bude úžasná! Do koľkej budeme môcť byť?" vychrlila.
„Až do rána pokojne. Rodinka je u babky," potešila som ju.
„Ó, to je dokonalé. A môžem si priniesť nového potenciálneho frajera?"
„No jasné, pitia aj jedla je dosť," zasmiala som sa a rozlúčili sme sa. Dokončila som prípravy a vybehla sa osprchovať.
Po sprche som si obliekla biele šortky s vysokým pásom a do nich si zapravila voľné čierne tielko s logom Jack Daniels. Zvýraznila som si obočie, naniesla špirálu, linku a červený rúž. Obula si nové čierne vansy a vyžehlila vlasy.
V priestrannej obývačke som odsunula konferenčný stolík k stene a zapla rádio a repráky. Vložila som CD s osem hodinovým playlistom, v ktorom sú tie najmodernejšie a najlepšie hity.
Prišli prví hostia, tak som im otvorila a vpustila partiu asi desiatich ľudí. Pomaly prichádzali aj ostatní a do hodiny som mala v dome okolo štyridsať ľudí, a stále nejakí prichádzali.
Tancovala som so Sophie na „parkete" na nejaký trap a užívala si večer. Telom mi už prúdili dva panáky. Rozhodla som sa pre tretí a odišla do kuchyne. Našla som tam Amber bozkávať sa s nejakým chalanom. Otvorila som chladničku a hľadala svojho Jacka. Objavila som ho nakoniec na linke, tak som si naliala a napila sa.
„Liv!" vrúcne ma niekto objal zozadu.
„Ahoj, Amber. Nechcela som vás vyrušovať," otočila som sa na ňu.
„Toto je Chris!" pritiahla ho k sebe. Bol to ten Christopher, čo mi nechal číslo. „Chris toto je..."
„Olivia, ja viem," usmial sa. „Rád ťa znova vidím."
„Aké prekvapenie," usmiala som sa naňho a naliala si ďalší. Nie že by to bol pre mňa šok, len som dostala chuť... Možno to bol aj šok.
„Poznáte sa?" začudovala sa Amber.
„Raz sme sa stretli. Mamy sú kamarátky," mávla som rukou a kopla to do seba. „Bavte sa," odišla som od nich späť na „parket".
Sophie zmizla tak som tancovala sama. Pocítila som na bokoch niečie ruky. Chvíľu som si ten pocit užívala a potom sa obrátila, aby som videla dotyčnému do tváre. Predo mnou stál Scott. Usmiala som sa naňho.
Scott je vysoký, má výraznú hranatú čeľusť, hnedé oči a jemné strnisko. Hnedé vlasy mal vzadu a po bokoch vyholené a na vrchu dlhšie a nagélované. Chodí so mnou na psychológiu a dejepis.
Omotala som si ruky okolo jeho krku a on ma chytil za zadok a pritlačil na seba. Chvíľu sme spolu tancovali, keď sa ku mne zohol.
„Niečoho by som sa napil," zašepkal mi do ucha, ktoré následne chytil do pier. Zavzdychala som a chytila ho za ruku.
Kráčali sme spolu do kuchyne. Naliala som mu Jacka a rozhliadla som sa po kuchyni. Bola spustošená. No vtedy mi to nevadilo. Trápilo ma len jediné. Scott v obtiahnutých čiernych rifliach a tmavom tričku stojaci predo mnou.
Náš vzťah môže každý pochopiť svojsky, pravda je ale taká, že sme len kamaráti. S pár výhodami. Ale viac kamaráti. Iba keď sa naskytne takáto príležitosť, alebo sa jeden z nás cíti veľmi osamelý, pribehneme si na pomoc. Nemilujem ho. Ani on nemiluje mňa. Nemiluje žiadnu. Máme medzi sebou dohodu. Ak si jeden z nás nájde stáleho partnera, výhody sa rušia a ostáva len kamarátstvo.
Pozrel na mňa a usmial sa. Chytil ma za boky a zodvihol do vzduchu.
„Čo robíííš!" zvýskla som. Posadil ma na linku a dlane si oprel o moje stehná. Dúfala som, že nesedím v ničom lepkavom.
„Ako sa máš?" opýtal sa. Zasmiala som sa a prehrabla mu vlasy.
„Dobre. A ty? Čo sestra? Amy? Ešte je s tým pakom?" pýtala som sa prirodzene a ignorovala fakt, ako na mňa Christopher zazeral z opačného konca preplnenej kuchyne.
„Hej hej. Stále je to Mattík zlatík..." napodobnil piskľavý hlas svojej mladšej sestry. Smiala som sa.
Pri Scottovi som aspoň zabudla na Dana... Aj keď... Bolo to späť. On bol späť. V mojej hlave. On vlastne nikam nikdy nešiel. Stále bol stredobodom môjho myslenia.
„Liv?" začula som.
„Scott?" odvetila som.
„Na chvíľu ti zamrzol úsmev a začala si pozerať do blba," povedal.
„Zamyslela som sa. Som opitá, vypína ma," zasmiala som sa a zoskočila.
Scott je odo mňa o hlavu aj niečo vyšší. Čo nie je taký úspech, keďže mám ledva meter a pol.
Obzrela som sa a zistila, že Christopher sa ma snažil nenápadne pozorovať spoza otvorených dverí chladničky. Pozrela som na Scotta. Zasunul mi prameň vlasov za ucho, sklonil sa a pobozkal ma... na špičku nosa. Začala som sa smiať a ťahala ho späť na „parket".
Tancovali sme spolu ešte asi hodinu. Vlnila som sa okolo neho a cítila, ako sa mu napínajú nohavice. Polovica ľudí už bola preč, štvrtina spala na gaučoch a bohvie kde ešte. Tancovala už len hŕstka ľudí.
Scott sa ospravedlnil a odišiel na toaletu. Vrátila som sa do kuchyne a poschovávala nedopité fľaše do chladničky.
„Ahoj, Liv," začula som. Zavrela som chladničku a pozrela na Christophera.
„Ahoj... Kde máš Amber?" vyzvedala som, pretože mi liezol na nervy a chcela som sa ho zbaviť.
„Tá už išla domov. Ostal som tu sám," podišiel ku mne. Delil nás necelý meter. Za mnou bola stena.
„Aha... No... Mohol si ju predsa odprevadiť, bola dosť opitá," mlela som a pozerala sa všade, len nie do jeho očí.
„Ja som nechcel. Chcel som si užiť tvoju párty." Pol metra.
„Aha... Hej... Vydarila sa, podľa mňa," pomaly som ustupovala a obzerala sa po pomoci. Nikde nikto. Doriti! Narazila som do steny.
„Vieš, nezavolala si mi," povedal smutne a spravil posledný krok. Naše tváre delilo asi dvadsať centimetrov.
„Väčšinou chlapi volajú ženám. A neuložila som si tvoje číslo, Christopher." Nevedela som, kde sa tá drzosť vo mne nabrala. Zdrapil ma za zápästie a oprel ruku vedľa hlavy. Desať centimetrov.
„Nepovedal som ti, že ma máš volať Chris?"
„Nepamätám sa, že by som bola tvojou slúškou, Chris-to-pher!" slabiky som oddeľovala a dívala sa mu priamo do očí. Druhou rukou mi podoprel bradu. Hnusil sa mi.
„Nezahrávaj sa so mnou," zašepkal.
„Nechaj ma!" Zaprela som sa doňho ľavou rukou a odtláčala ho. Zdrapil mi ju a aj tú mi oprel vedľa hlavy. Mykala som sa, snažila sa kopať, hocijak sa mu vymaniť. Nalepil svoje ústa na moje. Mykala som sa ešte viac. Snažila som sa kričať, kopať, utekať, krútiť hlavou, no nič nepomáhalo. Odlepil sa odo mňa a nalepil sa mi na krk. Cítila som pálenie a zuby. Hrozne to bolelo. Moje dve ruky chytil rukou nad mojou hlavou a druhou mi začal prechádzať drsne po prsiach, stehnách... všade.
„Scott!" zvolala som, keď som ho uvidela, ako prichádzal do kuchyne zapínajúc si zips na nohaviciach. „Pomóc!" prízvukovala som. Pribehol a zdrapil Christophera za golier. Odtrhol ho odo mňa. Bolestivo sa odpojil z môjho krku. Cítila som neuveriteľné pálenie, no aj voľnosť. Šmaril ho na zem a prišliapol nohou. Zošuchla som sa po stene dole a objala si kolená. Schúlená som vzlykala. Počula som pár rán a krik. Nedívala som sa.
„Toto si ešte odserieš, Olivia!" Trhlo mnou. Zodvihla som pohľad. Chris odišiel. Ostala som len ja a Scott. Čupol si ku mne a ja som sa mu vrhla okolo krku.
„Ďakujem, ďakujem, ďakujem,..." opakovala som mu do ramena, zatiaľ čo ma hladkal po chrbte. Alkohol som už necítila. Vzal ma na ruky a zaniesol k dverám izby. Odomkla som a vošli sme. Zamkla som nás a utekala k zrkadlu na stole. Na krku som mal obrovský nechutný krvavý cucflek.
„Ukáž," podišiel ku mne. „Fuj... Je to humusák," zamrmlal.
„Všade sa ma dotýkal," vzlykla som a z očí sa mi spustili nové slzy. Vzal ma nežne za ruku, odomkol a šikoval ma do kúpeľne. Vyzliekol ma a pomohol mi do vane. Sadla som si a plakala. Pomaly ma celú umyl. Zabalil ma do uteráka a odniesol do izby.
„Som unavená," oznámila som mu.
„Počkám, kým sa uložíš a pôjdem," povedal. Zavrtela som hlavou.
„Ostaň so mnou, prosím," znova som zamkla, podišla som k nemu a zadívala sa mu do očí. Uterák zo mňa skĺzol na zem. Pobozkala som ho. Nežne a skoro priateľsky. Skoro. Odtiahla som sa. Sledoval každý kúsok môjho nahého tela. Chytila som ho za ruku a podišla k nemu znova bližšie. Opatrne ma chytil za bok a dlaňou prešiel až k môjmu zadku. Začal ho hladkať a stláčať. Pobozkala som ho. Dvihol ma do vzduchu, obmotala som si okolo neho nohy. Položil ma na posteľ a vášnivo bozkával. Stehnami som zvierala jeho telo.
YOU ARE READING
Prepotené postele
ChickLitSedemnásťročná Olivia je zamilovaná do svojho dvadsaťpäťročného zadaného milenca. Stále dúfa, že sa všeličo zmení a on bude nakoniec milovať aj ju samotnú, nielen jej telo. Svoju frustráciu si ventiluje s inými chlapmi a ako ľahké dievča sa rozkročí...