Tak, ako to už po prehýrenej noci plnej alkoholu býva, prebudila som sa skoro. Už po piatich hodinách spánku. Hlava ma trošku bolela a mala som sucho v ústach. Zrazu som sa zarazila. Ležala som vedľa niekoho. A bola som nahá. Na zemi sa váľalo oblečenie a biely uterák. Dan? To bola hlúposť. Oprela som sa o lakeť a pozrela vedľa seba. Scott. Vďakabohu. Začali sa mi vracať spomienky. Noc, tanec, fľaša Jacka, Christopher, Scott, vaňa, sex... Spomenula som si na všetko.
Pobozkala som Scota na líce a znovu si ľahla. Chcela som ešte spať, bolo len osem hodín, no nešlo to. Prekliaty alkohol. Vdychovala som Scottovu vôňu a pozorovala ho, ako spí. Bol strapatý a mal pootvorené ústa. Pravidelne dýchal.
„Pozoruješ ma, keď som bezbranný a sexy?" povedal zrazu a mnou myklo.
„Zľakla som sa!" rozhorčovala som sa.
„Dobré ránko," otvoril oči. Usmiala som sa.
„Dobré ráno," odvetila som a privinula sa k nemu. „Ďakujem, že si tu ostal," povedala som.
„Ja kedykoľvek, ale vysvetľuj to mojej mame," zasmial sa. Vstali sme. Vzala som si čistú podprsenku a nohavičky.
„Prepáč, ale nemám čisté spodné prádlo pre chlapov," povedala som mu smutne.
„Pohoda, aj tak sa nezdržím dlho. Iba na spršku, kávičku a pusinku na rozlúčku," zanôtil a ja som prevrátila oči. Spolu sme odišli do kúpeľne. Vliezla som do vane prvá a on ma nasledoval. Pustila som sprchu a navzájom sme sa umyli mojím sprchovým gélom.
„Voniaš ako žena," oznámila som mu, keď mi zapínal podprsenku.
„Ďakujem?" zasmial sa a navliekol si boxerky. Vyšli sme a stretli Samanthu. Pri pohľade na nás zodvihla jedno obočie, prešla okolo nás a zavrela sa. Vošli sme do izby a ja som pokračovala do šatníka. Obliekla som si sivé tepláky a biele športovo-domáce tielko. Zbehli sme dole preskakujúc poháre a ľudí. Uvarila som kotol kávy a vzdychla. Dívala som sa na dom, ktorý len tak tak ustál apokalypsu. Ostalo už len zo desať ľudí, ktorí pomaly ale isto odchádzali. Dala som si so Scottom kávu a vyprevadila ho na terasu.
„A pusu?" otočil sa na mňa. Pobozkala som ho na nos a znova poďakovala. Rozlúčili sme sa a ja som sa vrátila do... domu. V obývačke už nik nebol. Ešte Jim spal na schodoch, tak som ho zobudila a milo poslala kade ľahšie. Vybehla som hore a otvorila dvere do prvej hosťovskej. Periny boli rozhádzané, v koši boli dva kondómy, no ani jeden človek. Prešla som do druhej a tam som sa zarazila. V posteli ležala Andy s Paulom.
Andy je moja najlepšia kamarátka a Paul... Je proste Paul. Má každú na ktorú sa pozrie, no len na jednu noc. Už sa k žiadnej babe po sexe nehlási.
„Neruším?" zaklopala som na otvorené dvere. Andy sa zobudila. Pozrela na mňa rozospatým pohľadom.
„Liv, ešte chvíľku, prosím," zamrvila sa.
„Vieš, vedľa koho ležíš?" opýtala som sa. Paul spal jak drevo, nevnímal náš rozhovor.
„Nie... Je to Thomas?" Zasmiala som sa. Thomas je jej brat.
„Nie, nie je to Thomas."
„Tak to nie je tak zlé. Sex s bratom by som nepredýchala."
„Ani toto nepredýchaš," povzbudila som ju. Neochotne sa posadila a pozrela na spoločníka.
„Kurva..." zašepkala.
„Vstávaj, sľúbila si, že mi pomôžeš upratovať. Ja ho už vyhodím. Možno si nič nepamätá a nebudeš za štetku." Poslušne vycupitala spod paplóna. Zistila som, že je len v nohavičkách. Zbierala svoje oblečenie zo zeme.
„Zober si niečo z môjho šatníka a utekaj sa osprchovať," snažila som sa pomôcť. Dala mi pusu na líce a utekala skoro nahá do mojej izby.
„Paul. Paul! PAUL, ty kurevník, vstávaj a pakuj sa!" strhla som z neho perinu.
„No táááááák!" zvolal a posadil sa. On pre zmenu nemal na sebe nič. Postavil sa a malý Paul sa mu hompáľal medzi stehnami aj s vrecúškom. Obliekol si trenky, poškriabal sa na zadku a zívol.
„Si bezcitná," povedal a obliekal sa ďalej. Zasmiala som sa. Dal si tričko, prišiel ku mne, letmo ma pobozkal na pery a povedal: „Vďaka za krásnu noc." Vybuchla som do smiechu a utrela si ústa.
„Ja som s tebou nespala, Paul. Dva roky si ma nedostal do postele a táto noc nebola výnimkou," buchla som ho priateľsky do chrbta.
„Tak s kým som spal?" začudoval sa.
„Neviem, už bola preč, keď som prišla. Možno s nikým," zaklamala som a vyhodila ho. Andy vyšla z kúpeľne v mojich legínach a modrom tričku.
„Ďakujem, zlatko," usmiala sa a zbehla dole. Dala si kávu a pustili sme sa do toho.
Do štyroch hodín bolo všetko čisté a umyté, koše vynesené a špaky zlikvidované. Ostali nedopité štyri fľaše, z toho jedna neotvorená. Odniesli sme ich ku kontajnerom na konci ulice. Nejaký bezdomovec sa isto poteší. Spokojné s prácou sme sa zvalili na gauč, zapli Simpsonovcov a objednali si pizzu.
Ležala som jej na kolenách a ona sa mi hrala s vlasmi, keď zazvonil zvonček. Skočila som po obed a pustili sme sa do pizze, akoby sme rok nejedli. Andy ostal na pere kúsok paradajkového pretlaku. Zahľadela som sa jej do zelených očí, zastrčila jej prameň červených vlasov za ucho a pobozkala som ju, pri čom som jej olízla špinu. Tvárila sa vydesene a prekvapene. Začala som sa smiať.
„Mala by si sa vidieť. Vyzeráš ako znásilnená. Bola si zasratá, pokoj. Robila som si srandu." Uvoľnila sa.
„Krava," zamrmlala. „Vieš ty čo?!" hodila sa na mňa a ani neviem ako, ocitla som sa pod ňou a nemohla sa pohnúť. Strčila mi jazyk do úst a začala ma vášnivo bozkávať. Zarazila som sa, no spolupracovala som. Odtiahla sa.
„To máš za to!" zasmiala sa a zliezla zo mňa. Išla vyhodiť škatuľu a ja som si sadla. Prvý raz som sa bozkávala so ženou a bolo to... zvláštne vzrušujúce.
Rozlúčili sme sa a odišla. Začala som sa pripravovať na večer. Napustila som si vaňu a oholila sa. Potom som sa natrela telovým mliekom a nahá sa prechádzala po byte, kým som nevyschla. Rozčesala som si vlasy a vyžehlila ich. Namaľovala som sa a obliekla si marhuľové tielko, čierne legíny a prehodila si na seba modrú rifľovú košeľu, no nezapla som ju. Na krk som si zavesila zlatú retiazku s príveskom v tvare trojuholníka. Bolo citeľne chladnejšie, ako predošlý deň, preto som si nedala šortky a nejaký crop top alebo tielko, ktoré odhaľuje pupok.
Boli štyri hodiny, keď som sa pustila do varenia špagiet. Do pol šiestej boli hotové. Naplnila som kocúrovi misku a pobozkala ho na jeho znudenú tvár.
„Ja viem, že sa ti moc nevenujem, Igi. Prepáč," zašepkala som a odcupitala do obývačky. Čakala som na jeho telefonát. Mala som zapnutú televíziu, no nevnímala som obsah. Stále som kontrolovala telefón. Meškal. Zatiaľ desať minút.
Začula som auto a vybehla zo sedačky k oknu v kuchyni, cez ktoré vidno na cestu. Niekto parkoval na našej príjazdovej ceste. Vystúpil Dan v čiernych rifliach a bielom tričku. Na tom mal prehodenú čiernu šušťákovú bundu. Zamkol auto a skontroloval, či sa nedajú otvoriť dvere. Vždy to robieva. Kráčal k našim dverám. Otvorila som mu skôr, než stihol zaklopať.
„Liv..." usmial sa na mňa. Hodila som sa mu okolo krku. Keď som ho pustila, pobozkal ma na ústa.
„Meškáš," uhryzla som ho do spodnej pery.
„Ja viem, prepáč," dvihol ma do na ruky a niesol do kuchyne. „To je vôňa!" položil ma na zem a privoniaval k studenej omáčke Morca-della. Nabrala som nám a ohriala to v mikrovlnke. Sadli sme si ku stolu a najedli sa.
„Bolo to úžasné, Liv," chválil ma, keď som mu brala tanier. Otvorila som umývačku a zohla sa, že tam odložím špinavý riad. Zacítila som na zadku jeho ruky a neskôr sa o mňa pritlačil panvou.
„Čo robíš?" zasmiala som sa a odstrčila ho. Šla som vypnúť televíziu. Zastavil sa vo dverách a oprel sa o zárubňu. Bol tak neuveriteľne sexy. Mal asi štvordňové strnisko. Prezeral si ma a ja jeho. Nevydržala som to a schmatla som ho za obe ruky. Ťahala som ho do izby. Zvalili sme sa na posteľ a bozkávali sa. Strhla som z neho bundu a odhodila ju čo najďalej.
„Teraz budeš len moja," zašepkal a ďalej sa venoval mojim ústam. Košeľa sa mi zošmykla z jedného ramena, na ktoré ma následne pobozkal a dal ju zo mňa dole. Od ramena prechádzal pomalými nežnými bozkami cez kľúčnu kosť a krk naspäť k ústam. Ušiel mi ston. Pocítila som jeho jazyk, ako mi ním prešiel po spodnej pere. Do ruky vzal môj pravý prsník a začal ho hladkať a stláčať, Prechádzala som rukami po jeho rukách a chrbte. Stiahla som z neho tričko a pritlačila pery na jeho krk. Odtiahla som sa a pozrela mu do očí, no jeho pohľad smeroval na môj krk.
„Čo je to?" povedal a ukázal na nechutný cucflek od Christophera. Vzdychla som. Snažila som sa ho zakryť, no očividne to nevyšlo.
„Jeden debil ma chcel včera... ja ani neviem čo chcel. Vyzeralo to ako začiatok znásilnenia. A v rámci toho mi skoro zožral kus krku. Je to sviniar," vysvetlila som. Pohladil ma po tom mieste a pobozkal ma naň.
„Chúďatko moje," obtrel si svoje pery o moje. Pokračovali sme. Rozopol mi retiazku a starostlivo ju položil na nočný stolík. Zodvihla som ruky a tým mu dala najavo, že som už na sebe to tielko mať nechcela. Poslúchol a pomaličky mi ho začal dvíhať, pri čom prstami zľahka prechádzal po mojej koži. Všimol si aj moje modriny na rukách, no okrem nežných bozkov im nevenoval pozornosť.
Konečne som bola len v podprsenke a gatiach. Chytil moje prsia do dlaní, stlačil ich a začal ma na ne bozkávať. Sekundovým pohybom prstov mi rozopol podprsenku a dal ju dole. Sedela som na ňom obkročmo a dlaňami hladkala jeho hruď a ramená. Stále sme sa bozkávali. Položil ma na chrbát a malými bozkami sa presúval k mojim odhaleným prsiam. Zasypával ich bozkami, a potom vzal moju bradavku pomedzi pery. Začal ju lízať a cmúľať. Zavzdychala som a zašla mu rukou do vlasov. Vrátil sa k mojim ústam. Hltala som jeho bozky, nevedela som sa ich nabažiť. Jeho ruky... boli všade. Prechádzal nimi po mojich bokoch, prsiach, chrbte. Zvalila som ho na posteľ a rozopla mu nohavice. Dala som mu ich dole a dlaňou prešla po kopčeku... teda kopci... v čiernych boxerkách.
„Si nádherná," povedal mi. Usmiala som sa pobozkala ho na každú tehličku na jeho bruchu. Znova sme sa bozkávali a hladili. Zašiel mi rukou na vnútorné stehno a stlačil ho. Ďalej po ňom prechádzal. Zvliekol mi legíny aj s ponožkami. Začal ma bozkávať na stehná a podbrúšok, zatiaľ čo som sa hrala s vlastnými prsiami. Prešiel mi prstami po premočených nohavičkách a zbavil ma ich. Vrazil do mňa prst a začal ním hýbať. Prudko som sa nadýchla a zastonala. Pripojil jazyk a zároveň ma lízal. Cítila som sa úžasne. Unikali mi hlasné stony. Vytiahol prst a vošiel do mňa jazykom. Trhlo mi telom a prežila som prvý orgazmus. Vyliezol na mňa a znova sme sa začali bozkávať. Prevalila som ho na chrbát a stiahla mu boxerky. Presunula som sa k jeho postavenému penisu. Prešla som špičkou jazyka od koreňa po vrch. Zavzdychal. Vsunula som si ho do úst a sadla si obkročmo na jeho stehno. Popri pravidelných pohyboch hlavy sa mi posúvalo aj telo a jeho stehno ma príjemne dráždilo tam dole. Občas som prestala a venovala som sa len jeho žaluďu. Zavzdychal moje meno. Pokračovala som. Napínal stehno - vedel, že to mám rada. Vyvrcholila som. Po malej chvíľke sa do mňa urobil a ja som poctivo prehltla, aj keď to nemám rada. No nemala som to kam vypľuť. Vydýchol. Asi desať minút sme sa maznali a dráždili. Potom si navliekol kondóm, zvalil ma na chrbát a pomaly ho do mňa vsúval. Po chvíli to už išlo ako po masle. Pravidelne prirážal a hryzol sa do pery. Škriabala som ho po chrbte a stonala. Pokynul mi, aby som sa dala na štyri. Poslúchla som ho. Vrazil ho do mňa a pokračoval. Prstami dráždil môj klitoris, druhou rukou ma občas plesol po zadku. Znova som vyvrcholila. Presunuli sme sa k stolu. Predklonila som sa a on ma chytil za vlasy a prirážal. Bolo to krásne živočíšne. Vysadil ma na stôl a ja som ho objala nohami. Pokračoval v činnosti, bozkával ma a hral sa s mojimi prsiami. Chytil ma za zadok a odniesol naspäť do postele. Zintenzívnil prirážanie. Znova som sa spravila a po chvíli aj on. Bol neuveriteľný. Unavený sa zvalil na mňa. Zhlboka sme dýchali. Za chvíľu zo mňa vytiahol penis, stiahol si kondóm, zauzloval ho a hodil do koša. Prikryli sme sa a ľahla som si na jeho hruď.
„Bolo to krásne, Dan," zašepkala som.
„Dokonalé," pobozkal ma do vlasov. „Liv?"
„Hm?" zamrmlala som. Nechcelo sa mi rozprávať.
„Annie ma opustila," povedal.
„Čo?!" posadila som sa. Dobrý pocit bol preč. „Prečo?"
„Vraj si v Miláne našla lepšieho. Pobalila sa a odletela za ním," vysvetlil.
„To mi je ľúto," povedala som a pohladila ho po líci.
„Nemusí, nemiloval som ju. Bolo mi s ňou len dobre. Teda ľúbil som ju, no nemiloval," povedal a usmial sa. „Nedokážem milovať. Alebo som zatiaľ nenašiel žiadnu, ktorá by bola vhodná."
„A čo ja?" na oko som zažartovala, no bola som zvedavá na odpoveď.
„Liv?" pozrel mi do očí.
„Dan?" zasmiala som sa. Snažila som sa odľahčiť atmosféru.
„Teba ľúbim zo všetkých žien okolo mňa najviac," povedal. Ostala som ticho. Čo som mala na to povedať? Vždy som dúfala, že to niekedy povie, no keď to prišlo, mala som strach. Mali sme úžasný vzťah plný priateľstva a sexu. A jednostrannej lásky. Bála som sa, že keby niečo chcel... že do toho padnem po hlave a celé to pokazím. Alebo, že by ma podvádzal. Nemal s tým problém ani pri Annie... Možno ani nie som jediná, s ktorou spával. Myšlienky mi šli roztrhnúť hlavu.
„Ako kamarátku a skvelú milenku" zasmial sa. Tiež som sa zasmiala, aj keď vnútri som trochu posmutnela.
„Aj ja ťa mám rada. Si fakt super milenka," zažartovala som, za čo som si vyslúžila dávku šteklenia.
„Si zlá!" pobozkal ma.
„Pred chvíľkou si vzdychal, aká som dobrá," vyplazila som naňho jazyk. Vyliezol z postele a zhasol. Ležala som na boku, ľahol si ku mne a objal ma zozadu.
„Sladké sny, Liv," zašepkal.
„Aj tebe, Dan," usmiala som sa sama pre seba a zavrela oči.
YOU ARE READING
Prepotené postele
ChickLitSedemnásťročná Olivia je zamilovaná do svojho dvadsaťpäťročného zadaného milenca. Stále dúfa, že sa všeličo zmení a on bude nakoniec milovať aj ju samotnú, nielen jej telo. Svoju frustráciu si ventiluje s inými chlapmi a ako ľahké dievča sa rozkročí...